Toisaalta mua oikeesti ihmetyttää se Samin ja Frodon "ystävyys suhde", mutta oox sä sitä mieltä et ne on....vai iha vaa ystävii....=)
Tuli vaan niin tyhjä olo tarviin erilaisii kommentteja.....
IIIIk!!!!!!
7
600
Vastaukset
- Argonath
Ne kaikki LOTR:iin liittyvät homo puheet on niin naurettavia että niitä ei edes jaksa kommentoida. Varmaan joku älytön hippi kaappihomo joskus hatusta tempassu sellaset väitteet.
Hullua, todella hullua - nova
pelkkiä ystäviä, TOSI hyviä ystäviä.kyllähän se ystävyys kehittyy siinä kun vähän väliä pelastaa toisen hengen... =)
- minä
Mä en kestä niitä kaikkia väitteitä että Sam ja Frodo olis homoja! Ei todellakaan! Voihan toista ihmistä rakastaa myös ystävänä. Ei aina tarvitse olla seurustelusuhdetta. Ja sitä paitsi Samhan oli jo rakastunut Ruusaan.
- sininenkukka
minä kirjoitti:
Mä en kestä niitä kaikkia väitteitä että Sam ja Frodo olis homoja! Ei todellakaan! Voihan toista ihmistä rakastaa myös ystävänä. Ei aina tarvitse olla seurustelusuhdetta. Ja sitä paitsi Samhan oli jo rakastunut Ruusaan.
kuka ees jaksaa aatella tollasta... siis toi homo juttu on niin päätön että ihan naurattaa heti kun ne sattuu vaikka halamaan niin kaikki alkaa puhumaan joo sam ja frodo on homoja! ihan tyhmää!
- kettu
J.R.R Tolkien oli harras katolilainen, ja miettikääs millon noi kirjat on julkastu, taisi olla 1954 ja -55...Uudestaan: harras katolilainen, eletään 1950 luvun puoltaväliä ja joku kirjottaisi nuorille suunnatun fantasiakirjan, jossa esiintyisi homoseksuaalisuutta. Eiköhän siihen sensuuri iskisi ja aika äkkiä.
- samwise
hei mieti nyt vähän...mix sam olis menny ruusan(rosien)kaa naimisiin,jos se olis ollu homo...
- tolkien-holisti
Mihin on maailmasta järki mennyt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408