Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

IIIIk!!!!!!

elijahfan

Toisaalta mua oikeesti ihmetyttää se Samin ja Frodon "ystävyys suhde", mutta oox sä sitä mieltä et ne on....vai iha vaa ystävii....=)
Tuli vaan niin tyhjä olo tarviin erilaisii kommentteja.....

7

582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Argonath

      Ne kaikki LOTR:iin liittyvät homo puheet on niin naurettavia että niitä ei edes jaksa kommentoida. Varmaan joku älytön hippi kaappihomo joskus hatusta tempassu sellaset väitteet.

      Hullua, todella hullua

    • nova

      pelkkiä ystäviä, TOSI hyviä ystäviä.kyllähän se ystävyys kehittyy siinä kun vähän väliä pelastaa toisen hengen... =)

      • minä

        Mä en kestä niitä kaikkia väitteitä että Sam ja Frodo olis homoja! Ei todellakaan! Voihan toista ihmistä rakastaa myös ystävänä. Ei aina tarvitse olla seurustelusuhdetta. Ja sitä paitsi Samhan oli jo rakastunut Ruusaan.


      • sininenkukka
        minä kirjoitti:

        Mä en kestä niitä kaikkia väitteitä että Sam ja Frodo olis homoja! Ei todellakaan! Voihan toista ihmistä rakastaa myös ystävänä. Ei aina tarvitse olla seurustelusuhdetta. Ja sitä paitsi Samhan oli jo rakastunut Ruusaan.

        kuka ees jaksaa aatella tollasta... siis toi homo juttu on niin päätön että ihan naurattaa heti kun ne sattuu vaikka halamaan niin kaikki alkaa puhumaan joo sam ja frodo on homoja! ihan tyhmää!


    • kettu

      J.R.R Tolkien oli harras katolilainen, ja miettikääs millon noi kirjat on julkastu, taisi olla 1954 ja -55...Uudestaan: harras katolilainen, eletään 1950 luvun puoltaväliä ja joku kirjottaisi nuorille suunnatun fantasiakirjan, jossa esiintyisi homoseksuaalisuutta. Eiköhän siihen sensuuri iskisi ja aika äkkiä.

    • samwise

      hei mieti nyt vähän...mix sam olis menny ruusan(rosien)kaa naimisiin,jos se olis ollu homo...

      • tolkien-holisti

        Mihin on maailmasta järki mennyt?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2374
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      55
      2085
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      95
      1923
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1672
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1592
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1456
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1430
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1390
    Aihe