KYLMÄÄ FAKTAA..vaikka herne menis nenuun..

Popstar

Ikävä kyllä pakko todeta ettei lihava,tavallisen näkönen junttura pärjää tuolla vaikka kuinka hyvin osais laulaa..näin se vaan on.Viime jaksonkin pullukka poika laulo hyvin mutt massaa on liikaa,se ei myy.Todistettu on jo Idolseissa..Jani "minä olen muusikko" Wicholm R-vikansa ja 10 kg ylipainonsa kanssa..vastaan Antti "poppipeppu" Tuisku..Vaikka jengi kiusallaan äänesti Antin pois..LEVYMYYNTI sen näytti..kuka korjasi potin..ANTILLA Suomen ennätys..kato kummaa,miksköhän toi Wickholmi alko dietille..? eiks se ollu "aito" muusikko,musahan se piti puhua...

8

2613

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asiantuntija

Lihavat laulajat eivät todellakaan myy. Otetaan esimerkiksi vaikkapa kolme tenoria. Osaavat kyllä laulaa todella hyvin, mutta kun painoa on herroilla hieman liikaa, niin eihän niiden levyjä kukaan osta. Tämän vuoksi joutuvatkin elämään puliukkoasteella ja keräilevät ruokansa roskalaatikoista.

• Popstar

Nyt puhutaankin popstaroista ja nuoriso idoleista..mutt aina joku Einstein löytyy joukkoon...Hei katso mihin kirjotat..sivu POPSTARS..

• jore
        Popstar kirjoitti:

Nyt puhutaankin popstaroista ja nuoriso idoleista..mutt aina joku Einstein löytyy joukkoon...Hei katso mihin kirjotat..sivu POPSTARS..

sarkasmia.

• Jimi Tenor

Kolmen tenorin Jose Carreras ei ole lihava. Sen sijaan Placido Domingo ja etenkin Luciano Pavarotti ovat melkoisia tankkeja.

• Niivissii

Antilla muka joku suomen ennätys?! Mitäs mahdat selittää, Anttihan on myynyt vasta vähän yli 50000 kappaletta, eli ei edes tuplaplatinaa. Hanna pakarinen vetäs joku 70000. Tässä sulle faktaa.

• Popstar

on Antti tehny Suomen ennätyksen..muistaakseni sinkulla..ota selvää ennenku höpiset..

• ajaj

Antti on tehty pikkutytöille ja Jani on sitten suomipoprockia vähän vanhemmille. Omat kohderyhmänsä ja tykkääjänsä.

• Popstar

Mitäs hittoa ne teki sitten samassa ohjelmassa..? Eiks siin etitty popstaraa..idolia..mitäs hiton idoleita ne tukisukkahoususet naiset kaipaa..?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5177
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4066
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2179
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1887
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1795
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1434
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1250
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1036
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      980
    Aihe