KYLMÄÄ FAKTAA..vaikka herne menis nenuun..

Popstar

Ikävä kyllä pakko todeta ettei lihava,tavallisen näkönen junttura pärjää tuolla vaikka kuinka hyvin osais laulaa..näin se vaan on.Viime jaksonkin pullukka poika laulo hyvin mutt massaa on liikaa,se ei myy.Todistettu on jo Idolseissa..Jani "minä olen muusikko" Wicholm R-vikansa ja 10 kg ylipainonsa kanssa..vastaan Antti "poppipeppu" Tuisku..Vaikka jengi kiusallaan äänesti Antin pois..LEVYMYYNTI sen näytti..kuka korjasi potin..ANTILLA Suomen ennätys..kato kummaa,miksköhän toi Wickholmi alko dietille..? eiks se ollu "aito" muusikko,musahan se piti puhua...

8

2549

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asiantuntija

      Lihavat laulajat eivät todellakaan myy. Otetaan esimerkiksi vaikkapa kolme tenoria. Osaavat kyllä laulaa todella hyvin, mutta kun painoa on herroilla hieman liikaa, niin eihän niiden levyjä kukaan osta. Tämän vuoksi joutuvatkin elämään puliukkoasteella ja keräilevät ruokansa roskalaatikoista.

      • Popstar

        Nyt puhutaankin popstaroista ja nuoriso idoleista..mutt aina joku Einstein löytyy joukkoon...Hei katso mihin kirjotat..sivu POPSTARS..


      • jore
        Popstar kirjoitti:

        Nyt puhutaankin popstaroista ja nuoriso idoleista..mutt aina joku Einstein löytyy joukkoon...Hei katso mihin kirjotat..sivu POPSTARS..

        sarkasmia.


      • Jimi Tenor

        Kolmen tenorin Jose Carreras ei ole lihava. Sen sijaan Placido Domingo ja etenkin Luciano Pavarotti ovat melkoisia tankkeja.


    • Niivissii

      Antilla muka joku suomen ennätys?! Mitäs mahdat selittää, Anttihan on myynyt vasta vähän yli 50000 kappaletta, eli ei edes tuplaplatinaa. Hanna pakarinen vetäs joku 70000. Tässä sulle faktaa.

      • Popstar

        on Antti tehny Suomen ennätyksen..muistaakseni sinkulla..ota selvää ennenku höpiset..


    • ajaj

      Antti on tehty pikkutytöille ja Jani on sitten suomipoprockia vähän vanhemmille. Omat kohderyhmänsä ja tykkääjänsä.

      • Popstar

        Mitäs hittoa ne teki sitten samassa ohjelmassa..? Eiks siin etitty popstaraa..idolia..mitäs hiton idoleita ne tukisukkahoususet naiset kaipaa..?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1615
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1181
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      985
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      48
      760
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe