..kun se pummaa kokoajan rahaa. Muuten ihan kiva kaveri. Melko isokokoinen mies spurguksi.
Simpan kanssa on kiva porista, mutta..
21
1910
Vastaukset
- oulun pummit
Joo, se on aina ollut röyhkeä pummaaja, aika paljon on muuttunut noista kouluajoista. Taitaa tätänykyä olla 53 - 54 vuotias. Ei oo pahemmin duunissa ollut.
- Kylmät kädet
Näyttää vanhemmalta, kun ei ole hampaita. Paitsi yksi kulmahammas. Vankilassa ollut, mutta eikö sielläkin tehdä duunia?
- karjala24
Kai se nyt spuge yrittää ölppärahat pummata keneltä tahansa
- prototype
...no empä tiiä,torilla kesällä porisin simpan kanssa yli 5mutta alle 10 kertaa.niin eipä tuo kyllä kertaakaan pummannut. oli flänässä,tai ei.ite kyllä tarjosin hälle kahvit yhen kerran ,ku vaikka oon itekki työtön, niin silti tuntuu että mulla on enempi kuin simpalla.markka ajoilta simppa on mulle kyllä noin 1.70 eur pystyssä,mutta se velka on jo vanhentunu...ei simppa paha ihminen oo,joka niin tuumailee niin ei kyllä tunne häntä ollenkaan...
- flikka vaa
Ois vaan pirun hyvännäköinen jos ei olis lähtenyt tolle tielle ;(,
en ole jutellut enkä muuten tiedä kun ulkonäöltä, enkä aio tutustuakkaan.- moks ja puks
Hyvä päätös, hänellä on taipumuksia moksia naisia, vielä silloin kun niitä sai.
- muistan ne ajat
Kova naistenmies hän oli aikanaan!
- vm. 60
Jotkut ovat vielä edelleenkin tuossa iässä ja myöhemminkin.
Se vaatii kolme kertaa salia ja kolme kertaa lenkkiä, hiihtoa tai pyöräilyä
viikossa. Eikä juurikaan kärsi sahtia ottaa.
Simppa oli koulukaveri pohjankartanossa. - mmzhdhdhdhh
Naiset kun näki ja koki hänen luonteen, niin kenkää tuli Simpalle.
- TOIMITUSJOHTAJA
kyllä noin iso komee ja seksikäs pitäis olla tj!
- K
Simpan eduksi toimii se seikka, ettei sillä ole enää hampaita. Muuten sen ei sallittaisi kulkea vapaalla jalalla. Olisi aivan liian vaikutusvaltainen ihmisyksilö.
- kenestähän toi puhuu
kyllä sillä viimeks hampaat oli....
- Kylmät kädet
Hoikka hän on, käy ihan kateeksi. Itse turpoan kuin pullataikina, kun juon alkoholia.
- merkityksetönSuomi
Low lifes. Kaikki.
- Kylmät kädet
Pentti Juolalla (Karposta tuttu) oli mahtava lauluääni. Kuoli Raksilan putkaan. Rata-aukiolla.
- Aunari?
"Melko isokokoinen mies spurguksi."
Mitä isoa 175cm spurgussa on? - nähnyt
simppa on suunnilleen 190cm pitkä
- K
this
- Myöhempien aikojen p
Pitikö Laaksosen Eikka Simpan kurissa Pohjankartanossa vai oliko hän paha poika jo nuorena?
- karjasilta oulu
Simppa oli ihan kesy, ei ollut onkelmia, kuskasin Simpan usein kaketsulle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741379Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431269Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521066Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551048- 51775
- 64734
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62717Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39708Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44671- 30627