Eheytymisleiri

TaigaLaika

Onko tuo eheytymisleiri siperiassa? Näkyvät ainakin yöpyvän samassa mökissä missä kuulan porukka oli.

18

883

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ent.Homo

Kun minusta hakattiin leirillä homous pois ,niin leiri oli kyllä Ahvenanmaalla ?

• HomppeliTomppeli

Kai siperia ja ahvenanmaa on ne yleisimmät paikat missä nyrkit paukkuu (eheytetään...)

• Matukan legginsit

Samaa olin katsovinani. Siellä leiri pidetään samassa mökissä, jossa Kuulat, Isabella ja Peppi majailivat.

No, nyt siellä huolto toimii, jos kerran pari kiloa tulee jokaisella painoa lisää.

• MummoVenäjältä..

Ne on porukalla tappanut susilauman! Siitä riittää särvintä! Pahan päivän varalle on vielä se lentäjän raato.

• Matukan legginsit

Tummatukkainen lesbo tuntui olleen kiinnostunut Larista. Saako Ellu kilpailijan, ja jopa vastakkaisesta sukupuolesta? Isä-Larille se kyllä kelpaisi.

• trgegre gregrt

Itse muuten olen oikesti 99% homo, ja joku aika sitten tapsin erittäin poikamaisen tytön, joka on lähes kokonaan lesbo, päällepäin ei näy (vaatteet päällä) mistäään että on tyttö...

Tykännyt tytöistä omien sanojen mukaan 7 vuotiaasta asti...

itse 26 ja tyttö 23 v

No ei siinä mennyt kuin tunti kun oltiin jo paneskelemassa (ihan oikeasti) ja nyt kolmen viikon jälkeen edelleen tekemisissä, ja tämä tytteli on jopa jättänyt oman tyttöystävänsä minun takia...

Mutta eihän salkkarit voi millään MURTAA MYYTTIÄ että homoudesta ei voi "parantua" kyllä voi...

En minäkään varmaan koskaan mistään "normitytöistä" syty, mut tommoset "äijät" saa mut edelleen kuumaksi...

Venla muuten oli aika kuuma "äijä" salkkareissa.. hän on vain thenyt mystisen katoamisen

• TranssuOnni

Leirillä on myös Ilkan entinen transsu-rakas Miss Jaakkima ja Ilkka jääkin yhdeksi yöksi verestämään takapää-muistojaan ja Lari ylläättää iskän vetelemästä Miss Jaakkimaa kakkoseen , mites nyt suu pannaan hetero-Ilkka

• TranssuIlu

Ilkka vaan nauraa kun Lari tuhertaa itkua ,että isä sähän olet transsu-homo ja hurja höyläys jatkuu läpi yön ?

• fhgfhfg

miksiköhän lari ei halua parantua?

• Homppeli.

Ehkä Lari ei halua parantua koska ei ole sairas ?

• sairas häh
        Homppeli. kirjoitti:

Ehkä Lari ei halua parantua koska ei ole sairas ?

Komppaan edellistä, ehkä ihminen ei voi parantua, jos ei ole sairas..?

• Komppaan edellistä
        sairas häh kirjoitti:

Komppaan edellistä, ehkä ihminen ei voi parantua, jos ei ole sairas..?

Homo on homo, eikä itse sille mitään voi.

• glgkögyh

Tää keskustelu on sairas,ei homot.

• TeuvoLuuman

Homous on pahasta

• tietämätön,

Saanko kysyä, että mistä tässä ketjussa höpistään? Jokin tv ohjelmako taustalla? Jos niin, niin olisiko mahdoton rasti aloittajalta laittaa hieman infoa aiheesta?

• tietämätön,

Ahaa, enpä huomannutkaan, että kyse oli salkkareista :D. Tämä oli ensimmäisenä tv ohjelmat osiossa ja vasta kirjoitettuani tuon ihmettelyn, huomasin katsoa hieman tarkemmin, mihin osioon tämä liittyi. Juu jatkakaa :)

• Exhomppe

Olin kans ennen hirvee homppeli mut sit kävin eheytysleirillä ja nykysin oon hirvee hetero.

• Jaksojaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1042
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      802
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe