Mikä on helsingin jäähallissa paras katsomo? Tai mitä voitte suositella, budjetti ei riitä ihan kalleimpiin (50 e mulle liikaa). Onko jäähallissa erikseen mitään ifk tai jokerit katsomoja niinkuin esim talviklassikossa oli. Olen ostamassa lippuja isälleni ifk-jokerit peiin enkä tiedä paljoakaan näistä jutuista
Jäähallin katsomot
3
2304
Vastaukset
- Mahovlich
Mun suosikit on E5 tai E6, jos ei halua kalliimmille ringsidepaikoille (A- ja C-katsomo). Noi on pari erää (1. ja 3.) lähempänä sitä päätyä johon IFK hyökkää. Käsittääkseni narreille ei ole omaa katsomoa (vaikka esim. häkki oliskin tarpeen). Seuraava kotimatsi narreja vastaan on lauantaina 28.12.
- Piknu61
Onko katsomo jyrkkä ? Siis että heikommalla päätä huimaa?
- Tolloko
Kysyisin teiltä, jotka asiasta tietävät. Varasin liput tapaninpäivän otteluun HIFK-Pelicans E5 katsomoon. Ollaan perheen kanssa HIFK:n kannattajia, mutta ei ennen olla matseja käyty katsomassa. Tuliko tehtyä moka, onko tämä katsomo nk Pelican katsomo?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424370
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1384109- 643756
- 1143673
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans343557Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe743393- 902962
- 542845
- 252656
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142364