zak

ihmettelijä

miksi ihmeessä zakistä on tullut nykyään ihan nössö? tottakai osan selittää belle mutta kuitenkin ikävä niitä aikoja kun zak suunnitteli ties mitä varkauksia ja rötöstelyjä ja yhdessä muiden dinglejen kaa ne toteutettiin.ja aina onnistuneen rikoksen jälkeen kännäämään toivonlähteen tupaan. nykyään ainoa joka pitää dinglejen mainetta yllä on cain.muut dinglet ovat nykyään melkein lainkuuliaisimpia asukkaita koko kylässä.

15

639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reppie

      Odottappas kun kohta zakin hermot paukahtaa... Zak hakkaa cainin siihen kuntoon että kaveri joutuu aivoleikkaukseen ja keppien kanssa liikkumaan pitkät ajat. Pitkän ajan ei tiedetä syyllistä, koko kylä epäiltynä kun kaikki inhoaa cainia. Lopulta zaknpaljastaa itse hakanneensa oman poikansa. Kyllästyi se iän ikuinen ihmisten satuttaminen ja löi jopa omaa omaa isäänsäkin..

      Zak myös sekoaa... Ja häviää. Kaikki ovat huolissan missä zak on ja mikä sitä vaivaa. Lopulta cain löytää zakin nummilta roikkumassa jyrkänteeltä ja pelastaa tämän. He tekevät jälleen sovinnon.

      Muita rötöksiä ei taida pahemmin tiedossa olla. On tosiaan ikävä niitten vanhoja juonia. Charity pitää myös yllä tuota dingleille tyypillistä huijaamista ja rötöstelyä. Sama oli aikoinaan debbiellä ja elillä. Debbiehän on nyt luvannut jättää kaiken rikollisen vaikka onkin naimisissa psykopaatin kanssa ja isäkin on sellainen. Kun debbielle selviää että cameron on chasin kanssa debbiestä kuoriutuu taas rikollinen. Alkaa juonittelu, kiristys, manipulointi ja aseella varustettu kidnappaus... Kyllä emmen tekijät parhaansa tekevät että saa pidettyä dinglet rikollisina, vaikka vuorotellen.

      • isänaimisissa

        "Debbiehän on nyt luvannut jättää kaiken rikollisen vaikka onkin naimisissa psykopaatin kanssa ja isäkin on sellainen."
        ovatko debs ja cameron naimisissa? cameronin pimeä puoli ole vielä paljastunut suomen ajassa
        miten isä liittyy asiaan? kukaan ei voi sille mitään, kuka on isä


      • Reppie
        isänaimisissa kirjoitti:

        "Debbiehän on nyt luvannut jättää kaiken rikollisen vaikka onkin naimisissa psykopaatin kanssa ja isäkin on sellainen."
        ovatko debs ja cameron naimisissa? cameronin pimeä puoli ole vielä paljastunut suomen ajassa
        miten isä liittyy asiaan? kukaan ei voi sille mitään, kuka on isä

        No korjataan: AVOLIITOSSA!!! kyllä niitä vaikutteita tulee voimakkaasti jos isä ja mies on psykopaatti!! Tiedetään.

        Mutta onneksi sinäkin, tämän palstan edna birch heräsit.


      • FC Hotten
        Reppie kirjoitti:

        No korjataan: AVOLIITOSSA!!! kyllä niitä vaikutteita tulee voimakkaasti jos isä ja mies on psykopaatti!! Tiedetään.

        Mutta onneksi sinäkin, tämän palstan edna birch heräsit.

        Älä hermostu eikä saa ottaa telkkarisarjaa liian tosissaan


      • Reppie
        FC Hotten kirjoitti:

        Älä hermostu eikä saa ottaa telkkarisarjaa liian tosissaan

        Ei kukaan ole hermostunut! Vitu......ttaa kaiken maailman pilkunnussi...jat joilla ei ole yhtään mitään omassa elämässä. :)


      • jookshair
        Reppie kirjoitti:

        Ei kukaan ole hermostunut! Vitu......ttaa kaiken maailman pilkunnussi...jat joilla ei ole yhtään mitään omassa elämässä. :)

        mikä heikkohermoisten palsta tästä on tullu


      • Reppie
        jookshair kirjoitti:

        mikä heikkohermoisten palsta tästä on tullu

        Ihmettelen samaa


    • Hitto kun tuli avattua tää spoileriketju.

    • haukivaara

      Siksi, kun Mummojen Televisio Villasukan (MTV3) pitää sensuroida tavallinen saippuasarja aikuisilta katsojilta.

      Hyvä, että kaatuu.

    • Maisattara

      oon pohtinut samoja juttuja, soittelevat jo poliisinkin Aaron jutun yhteydessä.
      Ajattelin, että Zak olisi pehminnyt iän myötä. Ns. tullut järkiinsä. Samkin on niin isää, Marlon myös, Cainkin, Char ja Chas niin äitejä että.. Dinglejen hohto alkaa karista.

    • rikoksetkunniaan

      onks ihminen nössö jos tekee rehellistä työtä

      • dinglet kunniaan

        ensiksi zak ei ole missään töissä ja mulle ainakin dinglejen hohto on aina ollut se että ovat tommosta epämäärästä sakkia.minun mielestäni sarjassa pitää olla myös tommoisia alempaan yhteiskuntaluokkaan kuuluvia ihmisiä.on aina ollut hienoa tässä sarjassa että on kartanonherroja ja sitten ihan rappiolla olevia rikollisia.


      • työ töitä
        dinglet kunniaan kirjoitti:

        ensiksi zak ei ole missään töissä ja mulle ainakin dinglejen hohto on aina ollut se että ovat tommosta epämäärästä sakkia.minun mielestäni sarjassa pitää olla myös tommoisia alempaan yhteiskuntaluokkaan kuuluvia ihmisiä.on aina ollut hienoa tässä sarjassa että on kartanonherroja ja sitten ihan rappiolla olevia rikollisia.

        Viime viikkona Zak on tehnyt pieniä korjaushommia, niin pihoilla kuin talossa ja mitähän muuta. Amy on ollut myös satunnaisesti niissä apulaisena. Mitä se sitten on, jos ei töitä?


      • loec
        dinglet kunniaan kirjoitti:

        ensiksi zak ei ole missään töissä ja mulle ainakin dinglejen hohto on aina ollut se että ovat tommosta epämäärästä sakkia.minun mielestäni sarjassa pitää olla myös tommoisia alempaan yhteiskuntaluokkaan kuuluvia ihmisiä.on aina ollut hienoa tässä sarjassa että on kartanonherroja ja sitten ihan rappiolla olevia rikollisia.

        Zak mielellään vieroksuu säännöllisyyttä ja aikatauluja. Pitkin hampain suostui Kartanolle riistanvartijaksi muinoin ja sieltäkin eros aina, kun suukopua tuli.. :)

        Zak mieluummin lyövetia hevosista kuin tekee töitä. Toki nyt Zak tekee remppahommia, Amy apunaan. Taitaa puuhata pimeenä ja omana herrana. Jos aamulla nukuttaa, niin sitten ei tee remppaa.

        Zak on oloneuvos, kun potti on tyhjä, niin täytettä kehitetään tavalla tai toisella. :)


    • dinglet kunniaan

      ainiin joo olet oikeassa unohdin tosiaan että zak on tehnyt amyn kanssa pieniä työkeikkoja.no mutta kumminkin jokainen varmaan pointtini tajusi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2695
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2282
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2030
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1759
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1666
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe