miksi ihmeessä zakistä on tullut nykyään ihan nössö? tottakai osan selittää belle mutta kuitenkin ikävä niitä aikoja kun zak suunnitteli ties mitä varkauksia ja rötöstelyjä ja yhdessä muiden dinglejen kaa ne toteutettiin.ja aina onnistuneen rikoksen jälkeen kännäämään toivonlähteen tupaan. nykyään ainoa joka pitää dinglejen mainetta yllä on cain.muut dinglet ovat nykyään melkein lainkuuliaisimpia asukkaita koko kylässä.
zak
15
693
Vastaukset
- Reppie
Odottappas kun kohta zakin hermot paukahtaa... Zak hakkaa cainin siihen kuntoon että kaveri joutuu aivoleikkaukseen ja keppien kanssa liikkumaan pitkät ajat. Pitkän ajan ei tiedetä syyllistä, koko kylä epäiltynä kun kaikki inhoaa cainia. Lopulta zaknpaljastaa itse hakanneensa oman poikansa. Kyllästyi se iän ikuinen ihmisten satuttaminen ja löi jopa omaa omaa isäänsäkin..
Zak myös sekoaa... Ja häviää. Kaikki ovat huolissan missä zak on ja mikä sitä vaivaa. Lopulta cain löytää zakin nummilta roikkumassa jyrkänteeltä ja pelastaa tämän. He tekevät jälleen sovinnon.
Muita rötöksiä ei taida pahemmin tiedossa olla. On tosiaan ikävä niitten vanhoja juonia. Charity pitää myös yllä tuota dingleille tyypillistä huijaamista ja rötöstelyä. Sama oli aikoinaan debbiellä ja elillä. Debbiehän on nyt luvannut jättää kaiken rikollisen vaikka onkin naimisissa psykopaatin kanssa ja isäkin on sellainen. Kun debbielle selviää että cameron on chasin kanssa debbiestä kuoriutuu taas rikollinen. Alkaa juonittelu, kiristys, manipulointi ja aseella varustettu kidnappaus... Kyllä emmen tekijät parhaansa tekevät että saa pidettyä dinglet rikollisina, vaikka vuorotellen.- isänaimisissa
"Debbiehän on nyt luvannut jättää kaiken rikollisen vaikka onkin naimisissa psykopaatin kanssa ja isäkin on sellainen."
ovatko debs ja cameron naimisissa? cameronin pimeä puoli ole vielä paljastunut suomen ajassa
miten isä liittyy asiaan? kukaan ei voi sille mitään, kuka on isä - Reppie
isänaimisissa kirjoitti:
"Debbiehän on nyt luvannut jättää kaiken rikollisen vaikka onkin naimisissa psykopaatin kanssa ja isäkin on sellainen."
ovatko debs ja cameron naimisissa? cameronin pimeä puoli ole vielä paljastunut suomen ajassa
miten isä liittyy asiaan? kukaan ei voi sille mitään, kuka on isäNo korjataan: AVOLIITOSSA!!! kyllä niitä vaikutteita tulee voimakkaasti jos isä ja mies on psykopaatti!! Tiedetään.
Mutta onneksi sinäkin, tämän palstan edna birch heräsit. - FC Hotten
Reppie kirjoitti:
No korjataan: AVOLIITOSSA!!! kyllä niitä vaikutteita tulee voimakkaasti jos isä ja mies on psykopaatti!! Tiedetään.
Mutta onneksi sinäkin, tämän palstan edna birch heräsit.Älä hermostu eikä saa ottaa telkkarisarjaa liian tosissaan
- Reppie
FC Hotten kirjoitti:
Älä hermostu eikä saa ottaa telkkarisarjaa liian tosissaan
Ei kukaan ole hermostunut! Vitu......ttaa kaiken maailman pilkunnussi...jat joilla ei ole yhtään mitään omassa elämässä. :)
- jookshair
Reppie kirjoitti:
Ei kukaan ole hermostunut! Vitu......ttaa kaiken maailman pilkunnussi...jat joilla ei ole yhtään mitään omassa elämässä. :)
mikä heikkohermoisten palsta tästä on tullu
- Reppie
jookshair kirjoitti:
mikä heikkohermoisten palsta tästä on tullu
Ihmettelen samaa
Hitto kun tuli avattua tää spoileriketju.
- haukivaara
Siksi, kun Mummojen Televisio Villasukan (MTV3) pitää sensuroida tavallinen saippuasarja aikuisilta katsojilta.
Hyvä, että kaatuu. - Maisattara
oon pohtinut samoja juttuja, soittelevat jo poliisinkin Aaron jutun yhteydessä.
Ajattelin, että Zak olisi pehminnyt iän myötä. Ns. tullut järkiinsä. Samkin on niin isää, Marlon myös, Cainkin, Char ja Chas niin äitejä että.. Dinglejen hohto alkaa karista. - rikoksetkunniaan
onks ihminen nössö jos tekee rehellistä työtä
- dinglet kunniaan
ensiksi zak ei ole missään töissä ja mulle ainakin dinglejen hohto on aina ollut se että ovat tommosta epämäärästä sakkia.minun mielestäni sarjassa pitää olla myös tommoisia alempaan yhteiskuntaluokkaan kuuluvia ihmisiä.on aina ollut hienoa tässä sarjassa että on kartanonherroja ja sitten ihan rappiolla olevia rikollisia.
- työ töitä
dinglet kunniaan kirjoitti:
ensiksi zak ei ole missään töissä ja mulle ainakin dinglejen hohto on aina ollut se että ovat tommosta epämäärästä sakkia.minun mielestäni sarjassa pitää olla myös tommoisia alempaan yhteiskuntaluokkaan kuuluvia ihmisiä.on aina ollut hienoa tässä sarjassa että on kartanonherroja ja sitten ihan rappiolla olevia rikollisia.
Viime viikkona Zak on tehnyt pieniä korjaushommia, niin pihoilla kuin talossa ja mitähän muuta. Amy on ollut myös satunnaisesti niissä apulaisena. Mitä se sitten on, jos ei töitä?
- loec
dinglet kunniaan kirjoitti:
ensiksi zak ei ole missään töissä ja mulle ainakin dinglejen hohto on aina ollut se että ovat tommosta epämäärästä sakkia.minun mielestäni sarjassa pitää olla myös tommoisia alempaan yhteiskuntaluokkaan kuuluvia ihmisiä.on aina ollut hienoa tässä sarjassa että on kartanonherroja ja sitten ihan rappiolla olevia rikollisia.
Zak mielellään vieroksuu säännöllisyyttä ja aikatauluja. Pitkin hampain suostui Kartanolle riistanvartijaksi muinoin ja sieltäkin eros aina, kun suukopua tuli.. :)
Zak mieluummin lyövetia hevosista kuin tekee töitä. Toki nyt Zak tekee remppahommia, Amy apunaan. Taitaa puuhata pimeenä ja omana herrana. Jos aamulla nukuttaa, niin sitten ei tee remppaa.
Zak on oloneuvos, kun potti on tyhjä, niin täytettä kehitetään tavalla tai toisella. :)
- dinglet kunniaan
ainiin joo olet oikeassa unohdin tosiaan että zak on tehnyt amyn kanssa pieniä työkeikkoja.no mutta kumminkin jokainen varmaan pointtini tajusi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131244
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201121- 1381003
- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten315796Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä43682Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592