Minkä huoltamon dieseli käyttäjäkokemuksiltaan parasta...

JaZu

hinta ei nyt ratkaise, vaan kokemukset laadusta.

14

315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikki palaa

      Sama aine joka huoltoasemalla, hinta vain eri.

      • prodiesel

        vaan kun ei ole sama aine.


      • ile d4d
        prodiesel kirjoitti:

        vaan kun ei ole sama aine.

        Painavinta, korkeinta setaaniarvoltaan ja huippuluokan voitelevuus. Ja hinta vielä kohdallaan. Neste prolla mennään tällä hetkellä.


    • Xsaralla

      ST1 diesel plus, viime talvi prolla, alavääntö huononi, kulutus kasvoi.
      Plussalla, kesälaadulla, vielä parempi setaaniluku, alavääntö parempi ja
      vielä edullisempi.
      Plussan kovin talvilaatu on tavallista dieseliä, väli talvilaatu, tulee 4.11 setaani
      luvultaan vielä 60.

    • Eikö totta

      Ainaki täällä Pohjanmaalla sama auto tuo samaa ainetta 4jälle Abc ,Tb, Kärkkäiselle Tidän kun olen kuskilta kysynyt, Polttoaineet tulee Kokkolan terminaalista.Eli se paremmuus onki sitä että jos on kalliimpaa niin sekö on parasta.

    • NestePro

      Tutkailin tuotetiedotteita ja havaitsin ST1:n Plussan ja ABC:n Smartin kesälaatujen sekä välilaadun olevan setaaniluvultaan parannettuja, muuten normidieseliä. Ainoa oikeastaan parempi (siis tuotetiedote vertailussa) on Neste Pro Diesel.
      Itse ole Prolla ajellut siitä asti, kuin tuli myyntiin. Laadultaan paras myös muilta ominaisuuksiltaan kuin setaaniluvulta. Olen antanut ymmärtää itselleni, ettei yli 60 setaaniluvusta ole juurikaan hyötyä ja Neste Prossa tuo on kai juuri optimi autolleni.
      Soitin Nesteelle ja kysyin Pro Dieselistä ja sen jakelusta... on kuulemma erillinen logistiikka, eli ei samaa muiden tuotteiden kanssa.

    • Akku tyhjäksi

      Viime talvena ostin yhden tankillisen Malmin lentokentän tiehaaran SEOsta. Huomasin että auto ei millään meinannut lähteä kylmänä käyntiin (jotain -15 astetta C). Homma korjaantui kun tankksin muualta tankin täyteen. Muitten asemien dieselillä en ole ilmiötä huomannut.

      • Aivan tosi

        Ennen tankkasin Teboililta dieseliä vanhaan dukatoon ja sain saattaa startilla että lähti käymään. Siirryin Nesteen asiakkaaksi ja auto lähtee huomattavasti paremmin käyntiin ja näyttää ettei savutakaan niin paljon.


    • nmtvrtmptepo

      Uusissa hiukkas-suodatin/egr vika kohteissa neste pro ja vanhemmisaa halvin.ps tääl vaan sattuu tuo pro diesel olemaan halvin.terveisiä lammilta.Pitkä työmatka ja ainakin foordin rutku polttelee pönttöään nesteen tavaral harvemmin ja osaks sen takia kulutus just ja just pitkäl ajal pienempi.Muutenkin riittävä käynnistää -27 kelis tehdas weba,tuohon ei aakosen nafta kyenny.Kakeweba akku defa laturi eli ei virta suojelu moodi pääl.Weba lienee nirso jäykälle diisselille?

      • Ketjumies

        itsekin olen ymmärtänyt, että jos diesel meinaa rueta jäykistymään, niin lisälämmittimet tuppaavat hyytymään ensimmäisenä. Kokemusta ei tosin ole, tässä taloudessa kun kottero kulkee pensselinpesuaineella kiitos dieselveron ja liian vähien kilometrien yhdistelmän.


    • Setaaaniluku nousuun

      NCH, Kernite ------K-Gard on virallinen setaaniluvunn nostaja ja ominaisuuksiltaan suuttimia voiteleva.
      Venttiilit eivät jumiinnu.

      • !00000/vuosi

        Totta puhut pari vuotta olen käyttänyt, enkä voi liikaa kehua tuotetta. Moottori sen kun nuortuu.


    • Jos hinta ei merkkaa

      Vinkkinä voin sanoa että katso missä taksit tankkaavat. Huhu kertoo että taksit suosivat nykyään Neste Pro Dieseliä. Kulutus vähenee kuulemma.

      Ei auta kuin itse tehdä vertailua. Yksi tankillinen yhtä ja seuraava Pro Dieseliä ja sit ajetaan samanlaista ajoa samantyyppisissä olosuhteissa. Katso onko kulutus eri luokkaa.

      • Accountmng.

        Tai sitten taksarit saa parhaat alet ja pullakahvit päälle sieltä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2460
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1920
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1388
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      984
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      861
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      840
    8. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      59
      825
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      50
      802
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      745
    Aihe