hinta ei nyt ratkaise, vaan kokemukset laadusta.
Minkä huoltamon dieseli käyttäjäkokemuksiltaan parasta...
14
319
Vastaukset
- Kaikki palaa
Sama aine joka huoltoasemalla, hinta vain eri.
- prodiesel
vaan kun ei ole sama aine.
- ile d4d
prodiesel kirjoitti:
vaan kun ei ole sama aine.
Painavinta, korkeinta setaaniarvoltaan ja huippuluokan voitelevuus. Ja hinta vielä kohdallaan. Neste prolla mennään tällä hetkellä.
- Xsaralla
ST1 diesel plus, viime talvi prolla, alavääntö huononi, kulutus kasvoi.
Plussalla, kesälaadulla, vielä parempi setaaniluku, alavääntö parempi ja
vielä edullisempi.
Plussan kovin talvilaatu on tavallista dieseliä, väli talvilaatu, tulee 4.11 setaani
luvultaan vielä 60. - Eikö totta
Ainaki täällä Pohjanmaalla sama auto tuo samaa ainetta 4jälle Abc ,Tb, Kärkkäiselle Tidän kun olen kuskilta kysynyt, Polttoaineet tulee Kokkolan terminaalista.Eli se paremmuus onki sitä että jos on kalliimpaa niin sekö on parasta.
- NestePro
Tutkailin tuotetiedotteita ja havaitsin ST1:n Plussan ja ABC:n Smartin kesälaatujen sekä välilaadun olevan setaaniluvultaan parannettuja, muuten normidieseliä. Ainoa oikeastaan parempi (siis tuotetiedote vertailussa) on Neste Pro Diesel.
Itse ole Prolla ajellut siitä asti, kuin tuli myyntiin. Laadultaan paras myös muilta ominaisuuksiltaan kuin setaaniluvulta. Olen antanut ymmärtää itselleni, ettei yli 60 setaaniluvusta ole juurikaan hyötyä ja Neste Prossa tuo on kai juuri optimi autolleni.
Soitin Nesteelle ja kysyin Pro Dieselistä ja sen jakelusta... on kuulemma erillinen logistiikka, eli ei samaa muiden tuotteiden kanssa. - Akku tyhjäksi
Viime talvena ostin yhden tankillisen Malmin lentokentän tiehaaran SEOsta. Huomasin että auto ei millään meinannut lähteä kylmänä käyntiin (jotain -15 astetta C). Homma korjaantui kun tankksin muualta tankin täyteen. Muitten asemien dieselillä en ole ilmiötä huomannut.
- Aivan tosi
Ennen tankkasin Teboililta dieseliä vanhaan dukatoon ja sain saattaa startilla että lähti käymään. Siirryin Nesteen asiakkaaksi ja auto lähtee huomattavasti paremmin käyntiin ja näyttää ettei savutakaan niin paljon.
- nmtvrtmptepo
Uusissa hiukkas-suodatin/egr vika kohteissa neste pro ja vanhemmisaa halvin.ps tääl vaan sattuu tuo pro diesel olemaan halvin.terveisiä lammilta.Pitkä työmatka ja ainakin foordin rutku polttelee pönttöään nesteen tavaral harvemmin ja osaks sen takia kulutus just ja just pitkäl ajal pienempi.Muutenkin riittävä käynnistää -27 kelis tehdas weba,tuohon ei aakosen nafta kyenny.Kakeweba akku defa laturi eli ei virta suojelu moodi pääl.Weba lienee nirso jäykälle diisselille?
- Ketjumies
itsekin olen ymmärtänyt, että jos diesel meinaa rueta jäykistymään, niin lisälämmittimet tuppaavat hyytymään ensimmäisenä. Kokemusta ei tosin ole, tässä taloudessa kun kottero kulkee pensselinpesuaineella kiitos dieselveron ja liian vähien kilometrien yhdistelmän.
- Setaaaniluku nousuun
NCH, Kernite ------K-Gard on virallinen setaaniluvunn nostaja ja ominaisuuksiltaan suuttimia voiteleva.
Venttiilit eivät jumiinnu.- !00000/vuosi
Totta puhut pari vuotta olen käyttänyt, enkä voi liikaa kehua tuotetta. Moottori sen kun nuortuu.
- Jos hinta ei merkkaa
Vinkkinä voin sanoa että katso missä taksit tankkaavat. Huhu kertoo että taksit suosivat nykyään Neste Pro Dieseliä. Kulutus vähenee kuulemma.
Ei auta kuin itse tehdä vertailua. Yksi tankillinen yhtä ja seuraava Pro Dieseliä ja sit ajetaan samanlaista ajoa samantyyppisissä olosuhteissa. Katso onko kulutus eri luokkaa.- Accountmng.
Tai sitten taksarit saa parhaat alet ja pullakahvit päälle sieltä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875