http://moro.aamulehti.fi/2013/09/24/nokia-voitaisiin-pelastaa/
Osakkeenomistajat HOP!
Nokia voitaisiin pelastaa!
4
342
Vastaukset 4
- Ryöstetty suomalainen
Microsoftin Elopin avulla suorittama Suomen kruununjalokiven ryöstö perustuu salakuunteluun. Suomalaiset ovat löpisseet Lumioihinsa luottamuksellista tietoa. Salakuuntelun on tehnjyt helpoksi se, että puhelut on puhuttu englanniksi. Aika hölmöä, että hallituksen pj on F-securen TJ. Osakkeen omistajien kannattaa ottaa tämä huomioon.
- Kapitalismissa
@"ryöstetty suomalainen"
Ei Suomea tässä ole ryöstetty vaan Nokian osakkeenomistajia. Moni osti osakkeita Ollilan aikaan. Elop on ajanut devices yksikköä määrätietoisesti myyntikuntoon. Ja juuri nyt kun käänne on näkyvissä se myydäänkin.
Älä vaan jatka tuota typerä että suomesta olisi kyse. Kapitalismi on kansainvälinen ja sillä sipuli.
- Mietinpä vaan
Yrityksen hallituksiin pitäis valita henkilöt yrityksen sisältä äänestyksellä mukaanlukien työntekijät niin silloin ajettaisiin varmasti oman yrityksen etua. En oo ikinä ymmärtänyt mitä vanhat kääkät ymmärtävät toisen yrityksen eduista. Tuskin niitä kiinnostaa mitä niille tapahtuu....Toivon muutosta.
- N o k ï t t a j a
http://www.nokita.fi/
Etsii sijoittajia sekä rekryää johtajia ja tekijöitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791762
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo110783En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209674- 133638
- 52601
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä20590Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 37556