Ei tää voitto ole mitään

Illuusio

Ei World Cupin voitto ole saavutus.

Saavutus on MM-kulta 95.

6

330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • winner

      Nimittäin..MM-95 kulta oli LOISTAVA saavutus, mutta..silti pidän jo World Cupin finaaliin pääsyä suurempana saavutuksena kuin MM-kultaa..
      Mutta, eihän sitä-95 saavutusta tietenkää voi koskaan unohtaa!!

      • asdksaklksa

        vitun naurettavaa... ei ketään maailman parhaista mukana. Hah! Olipa mestaruus. Mitään merkitystä muutenkan tollasilla paskakisoilla (eli en seuraa).


    • nobody

      MM-kisoja tulee joka vuosi ja silloin suuri osa parhaista pelaajista on NHL:n pleijareissa tai kieltäytyneinä raskaan kauden jälkeen.
      Kyllä World Cupin arvo on aivan toisella tasolla kuin jokavuotiset MM-räpellykset. Tämä on todellinen harvoin pelattava arvoturnaus, joka edellisen kerran pelattiin kahdeksan vuotta sitten.

      • somebody

        Vaikka WC:n arvostus on ehkä korkeammalla kuin MM:n (ainakin Pohjois-Amerikassa), niin tuskin Suomen mahdollinen voittokaan ensi yön finaalissa nostattaa samanlaista hurmosta kansan syvissä riveissä kuin -95 maailmanmestaruus. Siita huolimatta, että -95 pelattiin melkoiset tynkäkisat lähes ilman ammattilaisia.


      • No haloo
        somebody kirjoitti:

        Vaikka WC:n arvostus on ehkä korkeammalla kuin MM:n (ainakin Pohjois-Amerikassa), niin tuskin Suomen mahdollinen voittokaan ensi yön finaalissa nostattaa samanlaista hurmosta kansan syvissä riveissä kuin -95 maailmanmestaruus. Siita huolimatta, että -95 pelattiin melkoiset tynkäkisat lähes ilman ammattilaisia.

        Jaa ei olla hurmiossa jos suomi voittaa. Minä ainakin heitän volttia ja laulan maammelaulun etu- ja takaperin jos voitto napsahtaa. MM-95 voitosta olin hetken aikaa sekasin mut jos (ja kun)nyt voitto tulee niin kyllä jää ne MM-skabat taka-alalle ja alkaa melko hulinat. Todelliset lätkäfanit on takuulla sellasessa extaasissa, että liput liehuu ja laulu raikaa.


      • joku
        No haloo kirjoitti:

        Jaa ei olla hurmiossa jos suomi voittaa. Minä ainakin heitän volttia ja laulan maammelaulun etu- ja takaperin jos voitto napsahtaa. MM-95 voitosta olin hetken aikaa sekasin mut jos (ja kun)nyt voitto tulee niin kyllä jää ne MM-skabat taka-alalle ja alkaa melko hulinat. Todelliset lätkäfanit on takuulla sellasessa extaasissa, että liput liehuu ja laulu raikaa.

        niin sitä pitää :)

        itse vähän häpeillen juhlin viime voittoa.
        vaikka huomenna onkin koulua, niin juhlin kyllä voittoa kunnolla, olen jo aloitellut :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      38
      2893
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      10
      1990
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1453
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1335
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1310
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1231
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1141
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1085
    9. 22
      1047
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1044
    Aihe