Ei tää voitto ole mitään

Illuusio

Ei World Cupin voitto ole saavutus.

Saavutus on MM-kulta 95.

6

371

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • winner

Nimittäin..MM-95 kulta oli LOISTAVA saavutus, mutta..silti pidän jo World Cupin finaaliin pääsyä suurempana saavutuksena kuin MM-kultaa..
      Mutta, eihän sitä-95 saavutusta tietenkää voi koskaan unohtaa!!

• asdksaklksa

vitun naurettavaa... ei ketään maailman parhaista mukana. Hah! Olipa mestaruus. Mitään merkitystä muutenkan tollasilla paskakisoilla (eli en seuraa).

• nobody

MM-kisoja tulee joka vuosi ja silloin suuri osa parhaista pelaajista on NHL:n pleijareissa tai kieltäytyneinä raskaan kauden jälkeen.
      Kyllä World Cupin arvo on aivan toisella tasolla kuin jokavuotiset MM-räpellykset. Tämä on todellinen harvoin pelattava arvoturnaus, joka edellisen kerran pelattiin kahdeksan vuotta sitten.

• somebody

Vaikka WC:n arvostus on ehkä korkeammalla kuin MM:n (ainakin Pohjois-Amerikassa), niin tuskin Suomen mahdollinen voittokaan ensi yön finaalissa nostattaa samanlaista hurmosta kansan syvissä riveissä kuin -95 maailmanmestaruus. Siita huolimatta, että -95 pelattiin melkoiset tynkäkisat lähes ilman ammattilaisia.

• No haloo
        somebody kirjoitti:

Vaikka WC:n arvostus on ehkä korkeammalla kuin MM:n (ainakin Pohjois-Amerikassa), niin tuskin Suomen mahdollinen voittokaan ensi yön finaalissa nostattaa samanlaista hurmosta kansan syvissä riveissä kuin -95 maailmanmestaruus. Siita huolimatta, että -95 pelattiin melkoiset tynkäkisat lähes ilman ammattilaisia.

Jaa ei olla hurmiossa jos suomi voittaa. Minä ainakin heitän volttia ja laulan maammelaulun etu- ja takaperin jos voitto napsahtaa. MM-95 voitosta olin hetken aikaa sekasin mut jos (ja kun)nyt voitto tulee niin kyllä jää ne MM-skabat taka-alalle ja alkaa melko hulinat. Todelliset lätkäfanit on takuulla sellasessa extaasissa, että liput liehuu ja laulu raikaa.

• joku
        No haloo kirjoitti:

Jaa ei olla hurmiossa jos suomi voittaa. Minä ainakin heitän volttia ja laulan maammelaulun etu- ja takaperin jos voitto napsahtaa. MM-95 voitosta olin hetken aikaa sekasin mut jos (ja kun)nyt voitto tulee niin kyllä jää ne MM-skabat taka-alalle ja alkaa melko hulinat. Todelliset lätkäfanit on takuulla sellasessa extaasissa, että liput liehuu ja laulu raikaa.

niin sitä pitää :)

itse vähän häpeillen juhlin viime voittoa.
        vaikka huomenna onkin koulua, niin juhlin kyllä voittoa kunnolla, olen jo aloitellut :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      3492
    2. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      17
      3461
    3. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      477
      1772
    4. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      148
      1535
    5. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      128
      1516
    6. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      217
      1417
    7. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      556
      1406
    8. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      113
      1345
    9. Oot nainen kaunis

muista hymyillä jatkossakin.
      Ikävä
      49