Ei World Cupin voitto ole saavutus.
Saavutus on MM-kulta 95.
Ei tää voitto ole mitään
6
355
Vastaukset
- winner
Nimittäin..MM-95 kulta oli LOISTAVA saavutus, mutta..silti pidän jo World Cupin finaaliin pääsyä suurempana saavutuksena kuin MM-kultaa..
Mutta, eihän sitä-95 saavutusta tietenkää voi koskaan unohtaa!!- asdksaklksa
vitun naurettavaa... ei ketään maailman parhaista mukana. Hah! Olipa mestaruus. Mitään merkitystä muutenkan tollasilla paskakisoilla (eli en seuraa).
- nobody
MM-kisoja tulee joka vuosi ja silloin suuri osa parhaista pelaajista on NHL:n pleijareissa tai kieltäytyneinä raskaan kauden jälkeen.
Kyllä World Cupin arvo on aivan toisella tasolla kuin jokavuotiset MM-räpellykset. Tämä on todellinen harvoin pelattava arvoturnaus, joka edellisen kerran pelattiin kahdeksan vuotta sitten.- somebody
Vaikka WC:n arvostus on ehkä korkeammalla kuin MM:n (ainakin Pohjois-Amerikassa), niin tuskin Suomen mahdollinen voittokaan ensi yön finaalissa nostattaa samanlaista hurmosta kansan syvissä riveissä kuin -95 maailmanmestaruus. Siita huolimatta, että -95 pelattiin melkoiset tynkäkisat lähes ilman ammattilaisia.
- No haloo
somebody kirjoitti:
Vaikka WC:n arvostus on ehkä korkeammalla kuin MM:n (ainakin Pohjois-Amerikassa), niin tuskin Suomen mahdollinen voittokaan ensi yön finaalissa nostattaa samanlaista hurmosta kansan syvissä riveissä kuin -95 maailmanmestaruus. Siita huolimatta, että -95 pelattiin melkoiset tynkäkisat lähes ilman ammattilaisia.
Jaa ei olla hurmiossa jos suomi voittaa. Minä ainakin heitän volttia ja laulan maammelaulun etu- ja takaperin jos voitto napsahtaa. MM-95 voitosta olin hetken aikaa sekasin mut jos (ja kun)nyt voitto tulee niin kyllä jää ne MM-skabat taka-alalle ja alkaa melko hulinat. Todelliset lätkäfanit on takuulla sellasessa extaasissa, että liput liehuu ja laulu raikaa.
- joku
No haloo kirjoitti:
Jaa ei olla hurmiossa jos suomi voittaa. Minä ainakin heitän volttia ja laulan maammelaulun etu- ja takaperin jos voitto napsahtaa. MM-95 voitosta olin hetken aikaa sekasin mut jos (ja kun)nyt voitto tulee niin kyllä jää ne MM-skabat taka-alalle ja alkaa melko hulinat. Todelliset lätkäfanit on takuulla sellasessa extaasissa, että liput liehuu ja laulu raikaa.
niin sitä pitää :)
itse vähän häpeillen juhlin viime voittoa.
vaikka huomenna onkin koulua, niin juhlin kyllä voittoa kunnolla, olen jo aloitellut :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj502922Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet912679KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.1162052Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä372024Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m381708Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r821536- 1021526
En ole häneltä kylläkään koskaan nähnyt sellaista
Tottakai jos hän olisi jonkunlaisen selvän eleen tai jonkun jutun näyttänyt, että häntä kiinnostaakin niin tietenkin si31434Onko Estlink-2 kaapeli lainkaan vaurioitunut?
Vai onko kyseessä Naton operaatio Venäjän ns. varjolaivaston pysäyttämiseksi, ja kaapelivaurio vain simuloitu.2801390- 1171284