En suositele Pihlajalinnan lääkäriasemaa

PETTYNYT

Apua EI SAA, mutta todella kallis maksu otetaan!!!

23

5964

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Avun saanut

      Eikö herra/rouva Tohtori kirjoittanutkaan Tramalia tai Panacodia tai sitä rotevampaa unilääkettä?

      Ei tänne, kuule, kannata kirjoitella yksinkertaisia pettymyksen ilmauksia. Pitäisi vähän enemmän sepustella tapahtumasta, mistä sitä tietää, vaikka jonkun lukijan kompetenssi riittäisi asian ymmärtämiseen. Minun ei riitä. Tuskin monikaan ottaa kirjoitustasi vakavasti.

      Monilla, myös minulla, on erilainen käsitys Pihlajalinnan lääkärien ammattitaidosta. Aina ei lääkäri heti onnistu diagnoosissaan, potilaan kertoma voi johtaa lääkärin väärille poluille. Monen sairauden toteaminen perustuu potilaan kertomukseen, mihin lääkärin on jossain määrin uskottava. Monet potilaat vääristelevät kertomuksiaan - puoleen tai toiseen.

      Hinnaltaan Pihlajalinna on paremminkin halvemmasta päästä, mikäli otetaan huomioon toiminnan laajuus. Monien eksperttien järjestäminen ei ole missään halpaa.

      Jos todella koet kokeneesi vääryyttä, ota yhteys Aviin (aluehallintovirasto) tai Valviraan. Niissä asiasi käsitellään asiallisesti. Kerro sitten täällä, millaisen vastauksen sait. Taitaa Pihlajalinnastakin löytyä potilasasiamies.

      Ihmisillä on runsaasti sairauksia, joihin ei saa apua, lievitystä vain. Joskus oikean diagnoosin löytyminen vaatii monia käyntejä ja kokeita, eikä aina löydy syytä ollenkaan. Kehottaisin sinua silti heittämään sen mummuvainaan Kodin Lääkärikirjan suoraan 60-luvulta tunkiolle. Lisää liikuntaa ja seurapiiria, oireet helpottuvat.

      • Tramal

        Ei mummun lääkärikirjassa ole mitään vikaa, sillä moni asia pätee tänäpäivänäkin mutta suoraan siitä ei parane tehdä diaknoosia vaivastaan. Itse ihminen on paras itselleen tuntemaan kehonsa kunnon. Esim: itse kärsin 2 vuotta kovista vatsakivuista eikä siihen löytäneet eksperititkään mitään syytä. Olin saisaalassakin sisälle sen vuoksi, ja lääkärit kokeilivat monia troppeja mutta mikään ei auttanut. Kaikki varikokeetkin olivat hyviä ettei pitäisi olla mitään vikaa mahassa. Lopulta viittasivat siihen että päässä olisi se vika. Mutta eihän se lopuksi ollutkaan kovin vaikeata selvittää mikä sen aiheutti. Kun itse oikein pähkäilin että mikä olisi ja kokeilin etten ottaisi yhtä troppia joka on mulle määrätty syömään jatkuvasti. Ja se troppi oli Lipcut eli siis kolestrolilääke sen kun jätin pois niin kahden viikon päästä häipyi myös vuosia kestänyt särky mahasta. Ja sen keksin ihan itse vaikka sen näin sanonkin. Yksikään lääkäri ei ehdottanut siitä luopumista, joten kyllä itse on joskus parempi kun yksikään lääkäri. En kehu itseäni lääkäriä paremmaksi mutta tässä kohtaa vaan kävi niin että itse löysin syyn vaivaani. Ja tramalia joudun ottamaan joka päivä myös kipuuni joten se on ihan hyvä troppi oikein ottamalla. Joten sillä lailla parannellaan itse oppimalla.


    • Pettynyt

      Jos ei ole nukkunut kuin n. 30 tuntia KUUKAUDESSA!!!!! ja ei saa apua, mutta raha otetaan???
      Ainoa mitä tarjotaan on jotain 10 erittäin mietoa hiirennukutuspilleriä, niin mitäs mieltä olisit itse??

      • Entinen uneton

        Tuollaisella univelalla kun otat sen hiiren nukutuspillerin, niin nukut 12 tuntia putkeen.
        T: kokemusta on, Pihlajalinnasta ja unettomuuden avusta


      • petetty myös

        kyllä se älyttömän kallis paikka on ja hoitokin huonontunut rajusti. Koita jaksella.


      • Diapam ja kalja
        petetty myös kirjoitti:

        kyllä se älyttömän kallis paikka on ja hoitokin huonontunut rajusti. Koita jaksella.

        Kyllä se tahtoo olla että kun saa manit pois potilaalta niin ei sitten ole varaa tulla marisemaan kivuista. Ja mitä parempaa olotilaa persaukinen tarttee sitten enää.
        Kärsiköön kun ei oo rikas. Kyllä se on nähty että jos on mania kyllin niin hoitokinon parempaa silloin, ainakin niin kauan kun rahaa riittää.Ei auta mennä kuin terkkariin ottamaan vastaan diebamresepti. Ei ihme sitten jos joku menee naruhommiin pakon edestä. Kessä vika että voisi käydä kurkkuun.


    • heitin ne pois

      Mitä kalliudesta narisemaan vai onko terkkarinkortti jo käytetty loppuun.
      Aika kova myrkky tarpeeseen tramalkin en vapaaehtoisesti ottaisi.

    • Pettynyt

      Suomen suurin ryhmä joka kauppaa huumaavia lääkkeitä on lääkärit. Kaikki on jo melkein medikalisoitu.
      Jos terkkariin yrittää soittaa melkein 2 tuntia, eikä pääse edes jonoon, niin mitäpä se kertoo?

      Tramal, panacod sekä muut "huumaavat" kipulääkkeet muuten ei kaikkiin edes tehoa.
      Ja sori vaan, jos haluaisin itseltäni hengen pois, niin siihen nyt ei mitään lääkkeitä edes tarvitse.
      Aseita, huumeita yms. yms. saa TODELLA helposti kadulta jos haluaapi.
      Jos osaatte, niin ei tarvitse kuin vilkaista esim. TORlautaa. Sieltä voi ostaa bitcoineilla ihan vaikka mitä...

      MUTTA, kun minä etsin ihan LAILLISTA apua! Ja tiedän itseni, fysiologisen toleranssini itse.

      En luota lekureihin, varsinkaan niihin jotka kuvittelevat olevansa jumalasta seuraavia, siis ylöspäin ofc.

      Lekurit kun voi ja haluaa käyttää valtaa, ja päteä, ja osa kuvittelee olevansa muka parempia ihmisiä kuin muut.

      En todellakaan tykkää käydä lääkärissä, kuin todella jos on tarve, olen saanut näistä ylijumalista niin huonon kuvan, ja niin huonoa palvelua.

      Mutta tuo hinta 69€, on kallein 15 min ajasta missään. Moiseen törkeään rahastukseen en ole törmännyt muualla!

      • Potilas5

        Ihan normihinta. Tampereella aivan sama. Yksityiselle ei ilman vakuutusta kannata mennä.


    • eläkeukko

      Mulla tepsi tämmönen ,että jäin työkyvyttömyyseläkkeelle en senjälkeen ole lääkäriä tarvinnut kuin vuositarkastuksessa

    • valkooranssi anssi

      Kokeile lyricaa ja mielenterveystoimistoa.

    • omituista toimintaa

      Tämä nyt ei tähän aiheeseen oikein liity, mutta laitanpa silti...
      Samaisesta lääkäriasemaketjusta eri paikkakunnalta vaan sen verran, että miltä kuulostaa tämä: Kuljetusalalla toimiva henkilö, flunssa, kuumetta 39 astetta...passitus takaisin ratin taakse. Eikö tuo aiheuta jo liikenteen vaarantamisen?

    • Todella suosittelen

      Itselläni on täysin päinvastainen kokemus ko. paikasta. Helsingissä ei koskaan tutkittu ultralla mutta täällä tutkittiin ja selitettiin mitä monitorissa näkyy. Vuosikymmeniä meni ja tablettia sain mutta vasta nyt tiedän varmasti että alavatsassa on kaikki hyvin. Kiitos ihanalle gynelle.

      Parhaimmat hierojat löytyvät myös täältä. Nähty tulokset ja kuultu myös suosituksia monelta taholta.

      Helsingin arvauskeskukset kiersin kaukaa ja kävin yksityisillä ja selvisin hengissä. Täällä palvelu on luksusta.

      • kutaa tekee

        Oliko jäänyt kondomi sisään muhimaan? Ei pitäis tökkiä kaikkea sinnekkään. Siinä sitten ei tarvittu muuta kuin pitkät nokkatonget millä ongittiin rippeet ylös.
        Ole seuraavalla kerralla vähempi juovuksissa kun alatte sen pelehtimisen taas.
        Kyllä nivushieronta tekee kutaa kylläkin, ellei harota peukaloitaan liian leveelle.
        Menee silloin jo pokkimiseksi ja varsinainen hieronta menettää merkityksensä.
        Ole varovaisempi tappien kanssa.


      • Todella suosittelen
        kutaa tekee kirjoitti:

        Oliko jäänyt kondomi sisään muhimaan? Ei pitäis tökkiä kaikkea sinnekkään. Siinä sitten ei tarvittu muuta kuin pitkät nokkatonget millä ongittiin rippeet ylös.
        Ole seuraavalla kerralla vähempi juovuksissa kun alatte sen pelehtimisen taas.
        Kyllä nivushieronta tekee kutaa kylläkin, ellei harota peukaloitaan liian leveelle.
        Menee silloin jo pokkimiseksi ja varsinainen hieronta menettää merkityksensä.
        Ole varovaisempi tappien kanssa.

        Arvasin että tänne tulee taas peräkammarinpoika nuolemaan sormiaan kun ei muuta saa. Voi raukkaa kun pitää hommata sen lampaan kanssa. Tosin sekin on jo taljana lattialla kun ei edes elävää löydy.

        Ja jätä se naapurin tamma rauhaan. Se on tarkoitettu oreille, ei eunukeille.


    • Typeryksiä

      Pihlajalinnana lääkärit (?) on tilanneet guanosaarilta paperit????

    • Veijo Puronsuulta

      Ottamatta kantaa Pihlajalinnaan totean vain, että köyhille kaikki on kallista. Parempi, kun kuolisitte pois marisemasta. Mitäs olette päästäneet itsenne noin huonoon kuntoon.

      • huh huh

        pölvästi


      • Veijo Puronsuulta
        huh huh kirjoitti:

        pölvästi

        Sinulla "pölvästi" taisi mennä tuossa viestissäsi sekaisin nimimerkki ja viestin "sisältö".


      • heh heh
        Veijo Puronsuulta kirjoitti:

        Sinulla "pölvästi" taisi mennä tuossa viestissäsi sekaisin nimimerkki ja viestin "sisältö".

        tonttu


    • tölkki

      Itse olen kyseiseltä lääkäriasemalta saanut aina nopean ja asiantuntevan avun. Isokotamäki, alansa huippu, selätti jopa vakuutusyhtiön lääkärin, joten kyllä tuo jo jumalasta seuraavaa lähentelee. Palvelu on nopeaa ja ystävällistä. Maksaa toki, muttei ihan päätömästi.

    • Vastaajat

      Ylisen joukon kidutus salakatselu Parkanossa pihlajalinna mukana shoitajineen lääkärit menettävät toimiluvat jo aikakin murharit sairaan pervoja lahjontaa jatkuvasti koko henkilökunta myös noin elukat toimii n johtokunta mukana myös pervoja Hyi raiskajia viren ämmänsä pettäjä hakkari kyllä kaikkea on murhaavat ylisen ylisen lapsia uhkailu murhaamisella lääkärit ja sairaanhoitajat Parkanossa hirviöitä ja hulluja

    • NarkkaritHelvettiin

      Joo on se ikävää, kun huumavia lääkkeitä kinuavalle narkomaanille ei anneta kuin kevyttä troppia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      328
      2826
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      105
      2130
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      914
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe