Oudointa mitä olen koskaan tavannut

Julia

Olimme kaverin mökillä missä kaikki siellä käyneet väittävät että siellä kuuluu öisin pihalta miehen puhetta,koputuksia,mitättömiä tavaroita häviää vaikka arvokkaampia olisi vieressä,valoja metsässä ja jopa tavarat on vaihdelleet paikkaa ym todella outoa.No siinä päivällä ja alku illasta viellä kuin olimme valppaina niin mitään ei sattunut

Illemmalla kun vaihdoimme puheen aihetta ja oltiin soittamassa taksia että hakee meidät sieltä metsän keskeltä ja vie keskustaan kaljalle niin kaverini sanoi että hänen taskussa ollut isokokoinen puhelin on hävinnyt.Kaveri sanoi että nyt se alkoi (kummittelu)

Ei löytynyt puhelinta mistään vaikka kaverini juuri ennen puhelimen katoamistaan soitti siitä ja sen jälkeen emme olleet liikkuneet mökistä minnekkään.Mökki on noin 25 neliötä että sen kyllä 4 miestä tutkii helposti mutta mistään sitä ei löytynyt,toinen ihmeellinen asia oli että kaverini oli juuri tullessaan mökille ladannut puhelimensa ja meidän soittaessa siihen oli puhelin kiinni

Taksin soitimme sitten toisesta puhelimesta ja kavimme kaljalla..Tullessamme takaisin minulle tuli jotenkin outo tunne mökin pihassa (mm vahva paniikin/kauhun tunne) niin siinä samassa ystäväni huutaa että voi j* että joku on käynyt mökissä penkomassa tavaroita

Menin todella nopeasti sisään mökkiin koska olin varma että mun kannettava tietokone on hävinnyt,ei ollut onneksi mitään hävinnyt mutta olimme kauhistuneita kun kahvinkeittimestä oli pudonnut puolillaan kahvia oleva pannu lattialle ja lattia oli aivan kahvissa

Ehkä tuon kahvipannun putoaminen aiheutti niin sotkuisan näyn että näytti siltä että joitain tavaroita olisi todellakin vaihtanut paikkaa ja pengottu mutta ei voi tietenkään mennä vannomaan kun emme katsoneet lähtiessä kovinkaan tarkasti että mikä tavara missäkin oli

Aamulla kun heräsimme ja menimme terassille tupakalle niin huomattiin että terassille oli ilmestynyt hautakynttilä!Tämä on siis aivan järkyttävää että se on siihen ilmestynyt itsekseen (oli talvi eikä jalanjälkiä näkynyt)

7

467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikea uskoa todeksi

      Jospa siellä mökin lähistöllä hiippailee joku henkilö, joka tekee noita temppuja.

      • Julia

        Ei hiippaile koska ei jätä itsestään jalanjälkiä lumeen eikä riista kamerastakaan ole näkynyt ketään...Mutta hiippari kävi kyllä minullakin ekana mielessä.Itse olen tapauksen johdosta joutunut tunnustamaan henkimaailman läsnäolon


    • Tavaroita katoaa ihan vain siksi, että niitä lasketaan käsistä kun mietitään jotain muuta, esimerkiksi kiinnostavan keskustelun aikana.

      Mitä jälkiin hangessa tulee, niin olitte varmaan itsekin jättäneet jälkiä lumeen. Vaatii inkkarin selvittämään, että kuka minkäkin jäljen on jättänyt. Riistakameratkaan eivät aina toimi.

      Mökkeihin pääsee sisälle pienehköjä eläimiä kuten rottia ja hiiriä. Ne aiheuttavat monenlaista sotkua ja harmia. Puhua ne eivät osaa, mutta mökkiteillä saattaa liikkua muitakin kulkijoita, ihmisiä, jotka ajoittain eksyvät pihaan asti puhelemaan.

      Hautakynttilää ette ehkä olleet huomanneet aiemmin. Monet pitävät kynttilöitä terassin pöydillä.

      Hiljainen ja pimeähkö mökki metsässä saavat mielikuvituksen laukkaamaan. Tunne kontrolloimattomasta ympäristöstä vaikuttaa eri tavalla ja eri voimakkuudella yksilöihin.

      • pimpula

        "ei löydä kukaan"
        Taksi ainaki löysi ;)


      • pimpula
        pimpula kirjoitti:

        "ei löydä kukaan"
        Taksi ainaki löysi ;)

        Oli tarkoitus laittaa tämä tuohon alempaan kommenttiin :)


    • Julia

      Ei meidän mielikuvitus laukannu eikä kukaan säilytä hautakynttilöitä terassilla ja ei vaadi inkkaria selvittämään jälkiä koska siinä oli vain meidän jäljet.Kaverin mökkitiellä ei liiku ketään koska se on yksityistie ja niin syrjässä ettei sitä kukaan löydä

    • ....

      Joku teistä neljästä teki jekkua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      113
      2629
    2. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      47
      2051
    3. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      31
      2015
    4. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      47
      1983
    5. Miksi rikkaiden pitäisi

      maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
      Maailman menoa
      181
      1467
    6. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      61
      1399
    7. Sun kannattais nainen yrittää edes ehostaa

      ittees ja olla tyylikkäämpi. Oot kuin navettapiika. Ei millään pahalla. 😃 Mieheltä
      Ikävä
      113
      1242
    8. Kuvaile kaivattusi luonnetta

      Millaista ihmistä kaipaat?
      Ikävä
      50
      1228
    9. Muistatko? Juha Mieto täräytti Farmilla suorat sanat - Nyt hiihtäjälegenda uudelleen tosi-tv:ssä!

      Näinköhän Mietaalle käy Miina Äkkijyrkän kohtalo… Edellisellä Farmi-kaudella Mietaa teki ns. miesten töitä ahkerasti, pä
      Tv-sarjat
      7
      1074
    10. Melankolian kosketus

      Olet ihana enkä saa sinua öisinkään mielestäni; olet se nouseva aurinko joka minua valvottaa. Rintaani pakottaa ja silmi
      Ikävä
      59
      993
    Aihe