Onni löytyy sisältäsi!

17vpoika:)

Kaikki jotka tämän tekstini lukevat, tehkää itsellenne paras teko ikinä ja antakaa itsellenne lupa rakastaa täysillä, eläkää täysillä tätä päivää, koska koskaan ei voi tietää mitä huomenna tapahtuu! Enkä todellakaan tarkoita, että elämällä elämää täysillä pitäisi käyttää päihteitä sen saavuttamiseksi, ei todellakaan!

Älkää välittäkö muiden mielipiteistä jos haluatte tehdä jotakin mitä olette aina halunneet. Jos rakastatte tanssia lehtien päällä kadulla, niin tanssikaa!! Jos rakastatte jotain ihmistä, niin avatkaa hänelle sydämenne täysin älkääkä pelätkö, että sydäntänne satutettaisiin! Rakastakaa kuin sydäntänne ei olisi koskaan satutettu, ja voitte sitten vilpittömästi viimeisien elinpäivienne aikana olla ilon kyyneleet silmissänne ja sanoa, että te elitte elämänne täysillä!

Nauttikaa jokaisesta pienestä asiasta elämässä ja olkaa niistä kiitollisia! Elämän onnellisuus ei löydy itsesi ulkopuolelta esimerkiksi rahasta tai esineistä, vaan juuri SINUN sisältäsi! Voin luvata, että kun edes kerran tunnette niin syvää kiitollisuutta että kiitollisuuden kyyneleet valuvat poskillenne ajatellessanne kaikkea mitä olette saaneet, niin elämänne tulee muuttuumaan täysin!!

Itse olen vasta 17-vuotias lukiolaispoika, mutta olen uskomattoman siunattu kun olen oppinut elämään elämää kiitollisena ja positiivisena! Kun edes hetken muistelen kaikkea mistä voin olla kiitollinen, niin silmäni kostuvat ja tunnen niin syvää kiitollisuutta kaikesta! Se on uskomaton fiilis, ja sitä kannattaa ehdottomasti tavoitella ja kun sen edes kerran tavoitatte, niin ette enää katso elämää samalla tavalla, vaan huomaatte miten ihmeellinen elämä on! :)

On todella surullista, että todella moni ihminen elää koko elämänsä löytämättä koskaan onnea, kun koko sen ajan he olisivat löytäneet sen itsestään jos vain olisivat tajunneet etsiä sitä sieltä. Toivonkin että edes joku jaksoi lukea tämän tekstini ja sai siitä jotain irti! :)

Toivon kuitenkin kaikille fantastista yötä, ja elämänne ihaninta huomispäivää!! :)

10

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JaHänelle ..

      Allekirjoitan täysin tämän nuorenmiehen kirjoituksen.

      Elän tällä hetkellä elämäni parhainta aikaa, tulevaisuus tuo tullessaan niin paljon hyvää, etten voi oikein ymmärtää.

      Kaikki se, mistä olen ikinä haaveillut, käy toteen.

      Itse olen hieman vanhempi kuin aloittaja ja naisihminen.

      ElämälleKiitos ..

      • 17vpoika:)

        "JaHänelle".., Olen todella iloinen puolestasi! :)

        Itse saan tuntea joka päivä miten uskomattoman siunattu ihminen olen, ja se tunne on melkeinpä enemmän mitä pystyn kunnolla käsittelemään! Elän joka päivä elämäni ihaninta päivää, koska sanon niin aina kun muistan pitkin päivää, ja mikä tärkeintä, uskon täysin siihen, jolloinka se myöskin tapahtuu (law of attraction = vetovoiman laki). :)


      • mievainmauri ..
        17vpoika:) kirjoitti:

        "JaHänelle".., Olen todella iloinen puolestasi! :)

        Itse saan tuntea joka päivä miten uskomattoman siunattu ihminen olen, ja se tunne on melkeinpä enemmän mitä pystyn kunnolla käsittelemään! Elän joka päivä elämäni ihaninta päivää, koska sanon niin aina kun muistan pitkin päivää, ja mikä tärkeintä, uskon täysin siihen, jolloinka se myöskin tapahtuu (law of attraction = vetovoiman laki). :)

        Ninvain se käypi, mikä oli tarkoitettu.

        Onnelliset olemme me.


    • Jep

      Joskus itse ajattelin samalla lailla ja haluaisin vieläkin ajatella mutta pieni ajatusleikki...

      Jos isket jalkasi kynnykseen ja kaadut niin että kipeaa tekee niin luultavasti ensi kerran kun ylität kyseistä kynnystä niin varot kaatumasta uudelleen.

      Minusta rakkaudessa on sama. Tosin olen kompastunut samaan kynnykseen jos monia monia kertoja ja rupeaa tuntumaan että olen ruennut varomaan tätä ''kynnystä'' enkä uskalla enää hypätäkkään sen yli.

      Toivon että jatkat elämääsi kuten olet kirjoittanut etkä rupea pelkäänään että sinuun sattuu...

      • Beautifulday

        Olen niin onnellinen ollut ja säteillen sisältä nykyään


      • Shine
        Beautifulday kirjoitti:

        Olen niin onnellinen ollut ja säteillen sisältä nykyään

        Olen kohta super onnellinen:) juuri rakastettiin ja hassuteltiin oman maailman ihanimman mieheni kanssa


    • onnellinen38

      Mahtavaa, kun sinunlaisia nuoria on olemassa!! Sinunlaiset ihmiset muuttavat tätä maailmaa juuri oikeaan suuntaan:) Olen samaa mieltä asioista, mutta minulla kesti rajusti pidempään ennen kuin pääsin tuohon kiitollisuuden ja positiivisuuden tilaan :)

    • einstain321

      miten elän täydellisesti huorissa?

    • realisti-

      onnellisuuden eteen täytyy vähän kärsiä.

    • autuaat on ne..

      Lisäisin vain tämän;älä koskaan unohda Herran Jumalasi opetusta,sanaa.käskyjä, vaan elä aina etsien Jumalasi tahtoa kaikissa valinnoissasi, niin et taatusti harhaan kulje ja olet kerran todella ikiautuas;ikionnellinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 145
      4097
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      112
      3700
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2575
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      90
      1496
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    Aihe