Eikö se Viggon kersa esiinny kahdessa tornissa? Onko se ihan se jolla on puherooli, vain onko se joku toinen niistä poijista? Asia on vaivannut mieltäni piiiiitkään joten jos joku viisaampi tietää...
Viggon poika
2
559
Vastaukset
- minä
Olen miettinyt itse samaa asiaa ja olisi hauska saada vastaus. Mutta mistäpä sen selville saisi?
- Mulan
Extended editionissa käsikirjottajien kommenttiraidassa sanotaan, että se, joka on puheroolissa Helmin Syvänteessä (kun Aragorn sanoo `this is a good sword`) on Philippa Boyensin poika (jolla oli siihen aikaan äänenmurros ja hänen äänensä piti dupata kimeämmäksi, eli elokuvassa ei ole hänen oikea äänensä), ja Viggon poika näkyy taustalla sitä ennen kun Haleth (siis tämä Pihilipan poika) katselee miekkaansa hänen seurassaan. Viggon poika on myös toisessa kohtauksessa, kun aseita jaetaan ja musiikki soi taustalla, hänelle ojennetaan kirves ja hän katsoo sitä ällistyneenä.
Kommenttiraitoja kuuntelemalla saa kyllä NIIN paljon kaikkea hauskaa pientä triviatietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062449
- 1061912
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161804Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921432Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41375Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals133975- 57957
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125948- 64946