Nymfit sarja

Kieli pitkällä ootan

Kaksi jaksoa katottu, tissit olivatkin aika piilossa.
No jos seuraavissa näkyis lisää saraa ja manuelaa...

23

2146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pyöräilijärukka

...tai pyörätelinettä...

• gdgdh
    • myLittlePonyTail

3/4-jaksot.

Nymphs S01e03-04[SATrip - XviD - Ita Ac3][TntVillage]xxxx.xxx-xxxxx

• se siitä
    • Suomalaiskauneutta?

Miksi ne on valinneet tuohon sarjaan sen yhen pubiruusun näköisen emännän?

• ewtergretew

Manuela ei voi, enkelit kieltävät

• Manuelan pallot.

Manuela näkee vaan enkelipalloja.

• Heh heh heh...

No se Manuela, niin siinä on kyllä semmonen nymfi, että...

• yäk

Onko kukaan muu huomannut Rebecca Viitalassa yhdennäköisyyttä Michael Jacksonin kanssa? Minusta näyttää luonnottoman leikellyltä.

• Minäkin haluan

Eikös jonkinlaiset ankka-tötterö ylähuulet ole nykyään muotia?Niitähän näkee nykyään aiankin julkkiksilla ja filmitähdillä paljon.
        Jos ylähuuli ei törrötä tarpeeksi, voiskohan sen teipata, vaikka ilmastointiteipillä yön ajaksi ylöspäin, siihen nenän alle kiinni.Näyttäiskö aamulla kotikonstein paremmalta?
        Ellei ole varaa kalliisiin leikkauksiin.

• MARRY ME!!!

OONA LOUHIVAARA MÄ RAKASTAN SUA

• 11+17

Miksi ihmeessä tätä sarjaa on ensiksi näytetty ulkomailla? Luulisi että Suomalaista sarjaa näytettäisiin ensiksi täällä.

• Ööööööööö

Ööö, eihän sitä suomiversiota ole näytetty ulkomailla. Samasta käsikirjoituksesta on tehty joka maassa oma versio. Petusjuoni on sama, mutta paikat ja toki kieli muuttuvat sen mukaan missä maassa ollaan.

• jsfdlsdjl
        Ööööööööö kirjoitti:

Ööö, eihän sitä suomiversiota ole näytetty ulkomailla. Samasta käsikirjoituksesta on tehty joka maassa oma versio. Petusjuoni on sama, mutta paikat ja toki kieli muuttuvat sen mukaan missä maassa ollaan.

http://www.fernsehserien.de/nymphs

Esittivät kyllä ihan tämän meidän suomalaisten tekemän sarjan ainakin Saksassa ja muistaakseni myös Italiassa, ko. kielille tosin dubattuna.

• fdjlösdlfsdj

• kljfdlöjlsdf
        fdjlösdlfsdj kirjoitti:

http://yle.fi/uutiset/suomalaiset_nymfit_kiinnostavat_ulkomailla_suomesta_tulee_omituisia_projekteja/7148476

http://fi.wikipedia.org/wiki/Nymfit_(televisiosarja)

Jep, myyty 50 maahan ja esitetty jo Italiassa, Serbiassa ja Saksassa.

Saksalaisten sarjakeskusteluiden perusteella osa on kiinnostuneita sarjan musiikista ja odottavat jo soundtrack-levyä... Toivottavasti suomalaiset saavat kaupallistettua sen itse ennen kuin joku toinen taho ehtii edelle! DVD- ja Blue ray-levyt näköjään jo esim. Saksassa myynnissä.

• nymphit

Oli muuten aika hyvä.

• Satuhevonen

Ihanan näköisiä miehiä. Katsoin tuon italiaksi dubatun. Ilkka Villi ja Pelle Heikkilä ovat aika namuja.

• leon35

Niin onhan se sust hyvä kun oot 12v tyhmä pikku bissis täyttä pskaa siis meidän aikuisten mielestä mutta nauti toki sonnasta aikuisena sit tajuut kuinka idiootti teini olit!

• Malla-ah

Kuvakaappauksia? Eilen oli mukavaa see thru -tilannetta tarjolla.

• kiinnostaa1

Mistä voi katsoa ensimmäisen jakson?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      140
      6653
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5739
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4490
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3892
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2966
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2402
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2270
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2197
    Aihe