Kauniit ja rohkeat ja Tunteita ja tuoksuja -keskustelufoorumi

----

Tulkaahan ihmeessä kaikki tänne keskustelemaan Kauniista ja rohkeista ja Tunteista ja tuoksuista:

http://soapworld.prophpbb.com/

Kotimainen, ajankohtainen foorumi tapahtumista sarjoissa ja niiden kulissien takana. Helppo rekisteröityminen!

19

531

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No Way

      Joo me tän palstan lukijat ja kirjoittajat tiedetään jo toi foorumi. Se on se missä ei saa kertoa mielipidettään sen palstan pitäjän vuoksi. Kovaa kalastamista yritätte, kun sillä palstalla ei kukaan kirjota mitään eikä keskustele. Täällä on hyvä viihtyä:)

    • Paternus

      Kauniit ja Rohkeat -hahmoille suomalaiset nimet:
      Eric = Erkki
      Stephanie = Seija
      Ridge = Risto
      Thorne = Toivo
      Brooke = Ritva
      Taylor = Tellervo (Tellu)
      Bill Spencer = Pauli
      Caroline Spencer = Karoliina
      Katie Spencer = Kati
      Liam Spencer = Ville
      Steffy Forrester = Teija
      Rick Forrester = Riku
      Hope Logan = Heli
      Thomas Forrester = Tomi

    • that's it

      näin on tuolla on hymisteltävä palstan Taylor jumalointia nähtävä hänen mielipiteillään..

    • pikku tuutikki

      miksei voi vaan jutella täällä? ja miksei rhanna vois kääntää tänne niitä juonareita niinkun ennen vanhaan

      • hah hah

        Hah, jos kävisitte siellä palstalla lukemassa ja kirjoittamassa, niin näkisitte että ei siellä ketään jumaloida!


    • Keskustellaan

      Ei jumaloida nyt ei, kun se palsta on kuollut!!! Eihän siellä oo muuta kun rhannan K&R käännökset ja T&T:n lyhyet käännökset.

      Tää palsta on hyvä keskustelulle. Mäkin toivoisin, et rhanna alkais laittaa käännökset tänne niin kun aikoinaan maikkarin sivulle. Täällä keskustelu sujuu luonnostaan ja tänne voi kirjoittaa oikeesti oman mielipiteensä.

    • Parempi ehdotus

      Siellä palstallahan käänsi vähän aikaa tunnareita joku skepu....joku. Etkö sä vois alkaa kääntää tänne us jaksoja, niin ei tarvittas rhannan palstaa enää ollenkaan?!

    • keskaripystyssä

      rhannan käänökset eivät ole juonen mukaisia, väritää tapahtumia haluamaansa tapaan..
      Vaikka kertoo etukäteen, asiat ei mene niin, se selviää kun nähdään osat täällä.
      Muunnettu totuus on joidenkin elinehto.

    • skebujebu original

      Ei mulla ole valitettavasti aikaa ruveta kääntämään tänne mitään mutta kiva jos joku luki niitä tunnarikäännöksiä :)

      • vai niin!

        "rhannan käänökset eivät ole juonen mukaisia, väritää tapahtumia haluamaansa tapaan..
        Vaikka kertoo etukäteen, asiat ei mene niin, se selviää kun nähdään osat täällä.
        Muunnettu totuus on joidenkin elinehto."

        ÖÖö... Niinku millä tavalla siellä väritetään totuutta? Kyllä mä aina luen ne käännökset ja katson jaksotkin sieltä, niin ei mun mielestä siellä mitenkää väritellä tapahtumia? Et kyllä ne menee juonen mukaan. Ja käsittääkseni siellä on toinenkin kääntäjä, ainakin mitä mä siellä pyörin ja luen selostuksia. Ja kyllä mä oon joskus lukenu niitä alkuperäisiäkin tekstejä mistä ne käännökset on otettu.

        Turhaan te tota skebujebua ylistätte...ei sen nimi näy kun kahden viikon ajalla niissä tunnarikäännöksissä! kyllä taitaa niistä kunnia mennä niille muille kääntäjille!


    • soap

      Värittää tapahtumia haluamansa mukaan?! :DDDDDDDDDDDDDD Kyllä täytyy sanoa, että Rhannalla on loistava mielikuvitus - laitan heti Losiin postia, että ottaavat sen käsikirjottajaks! Henkilökohtaisesti itse luen englanninkielisiltä sivuilta juonipaljastukset - monilta sivuilta ja täytyy sanoa, että palstan pitäjä on aika hyvin ajan tasalla käännöksissään. Tai ehkä joku ei ymmärrä englantia ja luulee käännösten olevan keksittyjä. Viihdyn palstalla, mutta tosiaan keskustelua saisi olla enemmän käyttäjiltä. Ja toden totta, skebun käännöksiä ei ole kuin parin viikon ajalta. Kiitos sille, kenelle se kuuluu, joka uhraa vapaa-aikaansa käännöksiin. Henkilökohtaiset kiitokset ja jatkakaa hyvää työtä, ketkä siellä jaksavat kirjoitella ja pitää hyvää tuulta yllä :)

    • Täällä viihtyy

      Täälläkin on hyvä tuuli, jos vaan ette tuu sitä pilaamaan!

      • soap

        ??? Anteeksi. Luulin, että tämä on yleinen palsta, missä saa keskustella saippuasarjan tapahtumista, mutta ilmeisesti olin väärässä. En häiritse teidän hienoa tuultanne enempää ja pysyn sellaisilla palstoilla ainoastaan, missä ei arvostella ihmisiä. Ei näköjään keski-ikäiset ole tervetulleita tänne keskustelemaan. Nimimerkki "Täällä viihtyy" aikoo näköjään pitää huolen, että täällä ei kirjoita kukaan mitään positiivista. Hyvää päivänjatkoa.


    • minä tiiän vaan

      Ootteko miettinyt että haluatteko OIKEESTI tuhlata vapaa aikaanne ihmisten haukkumiseen kun kaikki vois oikeestikin olla ystäviä? Suosittelen kehittämään itseään jos siihen on uskallusta esim. taiteen, tieteen, opiskelun ja urheilun parissa.

    • -Y-

      Itse olen palstalla ollut jo vuosia, ja ei niin mitään pahaa sanottavaa. Palsta on niin objektiivinen kuin olla voi. Siellä on tasapuolisesti lukijat eri ihmisten puolella ja aivan varmasti kaikesta voi puhua, kunhan käyttää asiallista kieltä jne. Sinne vaan rohkeasti juttelemaan ja olemaan perillä kaikista uusista asioista!

    • Että viittiikin

      Kuka ikinä viittiikin väittää turhempaa potaskaa! Suuri p**s*a koko palsta. Ei sinne tommosen perusteella kukaan tuu.

    • Tuonelantorvi

      No mikäs sieltää puutuu, kun täältä yritätte ryövätä kirjoittajia?

    • harmi kun jäi

      On todella muuntautumis kykyinen Brad ja Bill näyttelijä tunnistin vain äänestä..
      Katseli Tunteita ja tuoksuja aikana jolloin Saronin näyttelijä kävi nenä leikauksessa sitten jäi koska se jotenkin vaivasi kokoajan. Nyt katsoin netissä Harmi että olen jättänyt katsomatta on parempi kun kaunarit..
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Tunteita_ja_tuoksuja
      tuolta paikkailin jotain mutta on sarjassa yhä samoja rooleja ja saman roolin näyttelijöitä.

    • ope46

      tunteita ja tuoksuja lopetetaan suomessa. Miksi? Onko MTV3 Per...tä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2525
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2203
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1877
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1641
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1605
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1558
    8. 75
      1459
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      108
      1376
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe