Olen, jos naurua ja hymyä olen aikaan toisille saanut. Vaikka sitten omalla kustannuksella.
:)
iloinen
3
95
Vastaukset
- klovnin maailma
Olen paljon iloa, tyrskimistä osakseni saanut
tahtomattani. Mitäpä mä pellen habitukselleni voin
Sen kanssa on vain elettävä, kuin elinkautinen vanki ajattelisi.
Enimmäkseen totinen look. Virka-ajan jälkeen ehkä hymy kylppärin peilille.- jatkakaa
jos joku pellenä pitää niin pitäköön, en kuitenkaan omasta mielestäni pelle ole. Se on vain sen toisen luoma roolikäsitys minusta.
- papa dok
jatkakaa kirjoitti:
jos joku pellenä pitää niin pitäköön, en kuitenkaan omasta mielestäni pelle ole. Se on vain sen toisen luoma roolikäsitys minusta.
Eteläisellä pallonpuoliskolla auringon radan korkeus vastaa vapunjälkeistä aikaa Suomessa. Syytä iloon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614188KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1122731Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452232Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?291883- 241843
- 281556
- 171400
- 651310
- 1321270
- 311178