Sammonkirppis Tampere

löytöretkeilijä

Vanha kirppis jossa en ollut aikoihin käynyt, mutta yllättävän siisti ja hyvää tavaraa.

Mielestäni siellä olevat myyntiloosit on selkeitä niin myyjille kuin ostajaillekkin?

En tykkää yhtään pöyhiä sellaisia pöytiä kuten boonuskirppiksellä on, että yksi suora hylly ja sen päällä vaatetanko. Vaatteet tippuu siitä tangosta astioitten päälle ja peittää näkymät.

Tavaroiden kuuluu olla selkeesti hintalappuineen näkyvissä jotta ei tarvi suotta pysätyä jos ei kiinnosta.

6

339

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan hyvä

Sammonkirppikseltä olen löytänyt ihan kivoja huonekalujakin. Tosin hintaa on joillain aivan liikaa.

• hyvällä paikalla

Tykkään käydä tuolla kirppiksellä kun sinne pääsee niin hyvin omalla autolla tai bussilla. Ei ole koskaan tarvinnut etsiä parkkipaikkaa tai maksaa kalliita keskutan parkkimaksuja.
      Sinne on helppo sujahtaa ja helppo taas päästä muualle.
      Hyvä sijainti.

• missä?

Missä tuo kirppis on? Ilmeisesti Tampereella, mutta osoite?

• sammonkaudlla

Varmaan löytyy netistä, mutta sammonkadulla siinä Jyskin alakerrassa. Siinä samassa on joku antiikkiliike tai ainakin oli? S-market on siinä aikalähellä myös.

• maijuliini

Täytyy mennä kurkkaamaan jospa löytyis jotain jouluisia juttuja jo. Pikkujouluvaatteetkin vois ostaa ihan hyvin jos löytyy. Ei niitä tule kumminkaan kuin kerran pidettyä samoissa bippaloissa.

• entinen asiakas nyt

Pitäkääpäs varanne. Sammonkirppiksellä on asiakas wc, jonka ovessa ei ole minkäänlaista tiedotetta siitä, että wc:n käyttö on maksullista. Sitten kun tarkkasilmäinen omistajarouva näkee sinun tulevan WC:stä, niin hän vaatii sinulta 40 senttiä käyttömaksua. Kun kysyt, että miksi ovessa ei ole siitä maksusta mitään mainintaa, niin hän kuittaa asian sillä, että myyntitiskillä on joku pieni, epäselvä lappu asiasta. Tästä lähtien kysyn aina ja joka paikassa onko WC:n käyttö maksullista, koska tuollainen "jälkeenpäin rahastaminen" on todella törkeää, vaikka summa nyt ei ole suuri, mutta periaatteesta..Eipä tee mieli varata sieltä esimerkiksi myyntipöytää, koska siinäkin voi olla jotain jälkimaksuja, joita ei ole varsinaisesti etukäteen mainittu, mutta ne kuitenkin sitten tylysti peritään. Ei hyvä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      943
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      879
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      738
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe