Ihan vain varoituksen sana, mikäli teillä sattuu olemaan kosteusvaurio asunnossanne, VAVin isännöitsijät kun käy mittaamassa niin voitte olla varmoja että valehtelevat tuloksista ettei tarvii korjata.. Ottakaa yhteys terveystarkastajaan!!
VAV kusettaa asukkaita!
9
422
Vastaukset
- vai niin
Jaa, minun vessa juuri korjatiin,ja muovimattojen tilalle laitettiin laatat.
Ja asun vav asunossa, eli sinä puhut packaa.- vautsi
Oliko siellä kosteusvaurio? Ehkä tajusivat sitten kuivattaa sen ennen laattojen laittoa ja laittaa laatat niin hyvin, ettei vesi pääse niiden alle vai oliko samat remonttireiskat taas asialla, halvimmat ja ammattitaidottomimmat mitä jostain vaan löytää.
- vov vava
vav asuntojen laatu ei ole kovinkaan hääviä
- wrweret5ty
Ei kai pieni kosteusvaurio haittaa niitä juoppoja, sossun asiakkaita ja sekakäyttäjiä joita asuu vain VAV:n asunnoissa.
- että näin
Somalit, lähinnä lapset, ulostaa rappukäytävään ja hissiin. Hiestä se on ihan normaalia.
- Ensimmäinen
Asuu näissä VAVin asunnoissa tavallisia töissä käyviä perheitäkin(90% tässäkin yhtiössä).. Vaan ei asu kauan jos asuntoja ei huolleta, edes uutta hellaa tai pakastinten ei saa vaikka entiset ois 20 vuotta vanhoja ja rikki!
- Huoltomies-Heikki
Toimin itse kiinteistönhoitajana ja kiinteistönomistaja sanonut että emme saa sanoa asukkaalle jos huomaamme hometta,kosteuvahingon tai muuta sellaista. Paras tapa on ottaa yhteys terveystarkastajaan jos ei isännöitsijä reagoi asian suhteen rupee muuten tapahtumaan sen jälkeen, omakohtainen kokemus asiasta löytyy kosteuden takia:)
- muuttakaa pois
En asu VAV:llä, mutta toisen yhteishyödyllisen vuokratalossa. Jo uutena oli katossa kosteusvaurio. Yritin ottaa siitä yhteyttä ja se käytiinkin maalamassa umpeen. Ei mennyt kauan kun oli sama tilanne. Kävivät sitten poraamassa reikiä kattoon. Lokakuun alussa kävivät maalaamassa taas. Viikon kuluttua oli katto taas samannäköinen. Yöllä tuntui, että on hiekkaa suussa (sänky siinä lähellä, yksiö). Tässä on asuttava vuosi. Olen jo saanut muualta asunnon ja se valmistuu sopivasti siten, että vuosi tulee täyteen. Joten, miksi asutte homeisissa asunnoissa, vaihtakaa toiseen asuntoon
- Anonyymi
VAV asunnossa kosteusvaurioita 2kpl ja pinttynyt tupakanhaju. Isännöistijä pistää kämpän remonttiin mutta asukkaalle ei mitään korvauksia. Kosteusvauriosta ei ole puhuttu sanallakaan ja jokainen asiaa koskeva kysymys on väistetty. Olen satavarma että vauriot vain maalataan piiloon. Todella mennyt luottamus tähän firmaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292905- 1191195
- 58941
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6937- 66905
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26877Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65834Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37830Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu157811Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75764