Sijoittajaa/Sijoittajia vedonlyönnillä vaurastumiseen?

Rikkaaksi

Löytyykö joukosta kyseisiä ihmisiä,joita kiinnostaa vaurastuminen vedonlyönnillä?Olen vuosia harrastanut urheiluvedonlyöntiä ja tulosten seuraamista/analysoimista.
Pienten tulojen vuoksi,myös voitot ovat suhteellisen pieniä,jotka kuluu jo pelkästään lapsen ja avovaimon kanssa elämiseen. Jos sinulla on sijoittaa 100-200K yhdeksi vuodeksi,saa sillä tehtyä sievoiset tuossa ajassa. Esimerkkinä 100K,tämä summa saataisiin kerrytettyä tuplaksi vuodessa,eli toinen 100K puhdasta voittoa. Minulle tulevat provisiot voitoista ja muut tarvittavat sopimukset voidaan neuvotella erikseen. Myös jonkinlaisen vakuuden voisin antaa sijoituksen kannattavuudelle,esimerkkinä: Allekirjoittanut sitoutuu maksamaan X summan sijoittajalle takaisin,mikäli sijoitus ei kannata. Mikäli haluat rikastua ja vaurastuttaa siinä samalla myös minua,ota yhteyttä: [email protected]

6

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei tätä kautta

      Olet siis harrastanut vedonlyöntiä vuosien ajan ja pystyt tekemään 100 % voittoa vuodessa. Kyllä tuolta pohjalta pitäisi pärjätä jo ihan omillaankin eikä tarvitse lainata kovalla korolla muualta. Kun maltat olla syömättä ja juomatta ihan kaikkia voittorahoja, sinusta tulee muutamassa vuodessa hyvin rikas.

      Olisi pitänyt tulla jo. Oikeasti rahasi vähenevät vedonlyönnissä ja tämä pitää sinut loputtomiin köyhänä. Nyt yrität huijata jonkun onnettoman antamaan sinulle sata tonnia, jota et ikinä voi tai edes halua maksaa takaisin.

    • Bet

      Helppoa kuin heinän teko. Tässä esimerkki tämän päivän kohteista:
      Jalkapallosta Everton voittamaan,kerroin 1.61 Inter Milan-1,kerroin 1,75,josta kokonais kertoimeksi 2.82. Tähän vielä bonuksena real madrid-real sociedad ottelussa tulee rangaistuspotku,kerroin 3,20. Yhteiskerroin tälle 9.02. Siihen 1000 kiinni ja melkein 10000e taskuun.

      • Kyselyn aloittaja

        Nimimerkille Bet: Ehkä,mutta omat vetoni koostuu varmemmista kohteista,joilla voitto taataan. Tuollaisella vedonlyönnillä on suuret riskit hävitä,kun taas systeemillä,jota itse käytän minimoidaan riskit ja taataan voitot. Tässä tietenkin ongelmana se,että myös voitot pysyvät pieninä,jos panosta ei ole laittaa tarpeeksi.
        Ja tälle epäilevälle kaverille tiedoksi,ei vedonlyönnissä mistään rakettitieteestä ole kyse,vaan tavasta jolla lyöt vetoa. Kannatavaa betsausta ei ole kuin yhdenlaista,mutta tätä en täälä julkista. Ja kyllä,luulisi minun olevan jo ökyrikas,mutta kuten aiemmin totesin,ei minulla ole itsellä varaa panostaa suuria summia,jolloin voittosummat pysyvät vaatimattomina.


      • Huijari tämä on
        Kyselyn aloittaja kirjoitti:

        Nimimerkille Bet: Ehkä,mutta omat vetoni koostuu varmemmista kohteista,joilla voitto taataan. Tuollaisella vedonlyönnillä on suuret riskit hävitä,kun taas systeemillä,jota itse käytän minimoidaan riskit ja taataan voitot. Tässä tietenkin ongelmana se,että myös voitot pysyvät pieninä,jos panosta ei ole laittaa tarpeeksi.
        Ja tälle epäilevälle kaverille tiedoksi,ei vedonlyönnissä mistään rakettitieteestä ole kyse,vaan tavasta jolla lyöt vetoa. Kannatavaa betsausta ei ole kuin yhdenlaista,mutta tätä en täälä julkista. Ja kyllä,luulisi minun olevan jo ökyrikas,mutta kuten aiemmin totesin,ei minulla ole itsellä varaa panostaa suuria summia,jolloin voittosummat pysyvät vaatimattomina.

        Puhut niin pahasti ristiin, että mitään on vaikea uskoa. Voitat siis koko ajan, mutta pysyt kumminkin köyhänä. Voitoistasi huolimatta et pysty panostamaan niin paljon, että rikastuisit. Mitäpä jos menisit palkkatöihin ja keräisit riittävän alkupanoksen?


      • Aloittajaaa
        Huijari tämä on kirjoitti:

        Puhut niin pahasti ristiin, että mitään on vaikea uskoa. Voitat siis koko ajan, mutta pysyt kumminkin köyhänä. Voitoistasi huolimatta et pysty panostamaan niin paljon, että rikastuisit. Mitäpä jos menisit palkkatöihin ja keräisit riittävän alkupanoksen?

        Palkka töissä käyn päivittäin,mutta kuten aloitustekstissä mainitsin,palkka on pieni,josta täytyy maksella asuntolaina elättää perhe maksella laskut.


    • voittaja.

      Nykyään tulee lyötyä haremmin vetoa, kun pörssipelaaminen johdannaisilla kiinnostaa enemmän. Tässä kuitenkin esimerkki eiliseltä.

      http://aijaa.com/qn5O6W

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2669
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      231
      2531
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2312
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      191
      1808
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1308
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1253
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1225
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1128
    Aihe