Vihdinuutiset

pettynyt jakajiin

Vihdinuutiset pitäisi olla kaikille tarkotettu ilmaisjakelulehti.Toisin kuitenkin on lehden saa harvoin laatikkoonsa.Jakajat jakaa miten sattuu huvittamaan,mutta rahan ne ottavat koko työstä,vaikka osa jää ilman lehteään.Kun asiasta ilmoittaa toimittajille,niin se toimii hetken ja sitten taas sama toistuu.Onko teille muille käynyt samoin.Mainostajat huomio,pyytäkää alennusta mainoksistanne,tai boikotoikaa koko lehteä,koska se ei tavoita kaikkia.En ole enää jaksanut ilmoittaa edes toimittajille asiasta koska se ei johda kuitenkaan mihinkään pysyvään !!!

11

325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkkk

Sama juttu täällä,ei tuu vihdinuutisia aina,kun pitäis,jään uein ilman.

• lukijakin

Vihdin uutiset pystyy lukemaan netistä. Nettihän täytyy olla käytössä kun tänne pystyy kirjoittelemaan.

• Kokko pystyyn

Löysin yksi päivä ison läjän pizzeria esitteitä maasta. Jakajaa oli alkanut tympäsemään ja heittänyt ne vaan siihen. Liekö samalla lailla käynyt vihdin uutisten jakajalle?

• Ei ilmaisjakeluja

Lukeeko teillä postilaatikossa Ei ilmaisjakeluja? Juttelin yhden jakelijan kanssa ja hän sanoi etteivät jaa semmoisille joilla on tuo teksti. Jos lukee Ei mainoksia, jakavat lehden mutta jättävät mainokset pois.
      Minusta kuulostaa ihan loogiselta.

• lehti netissäkin
      • pettynyt jakajiin1

Minulla ei ainakaan lue,että ei ilmaisjakelua ja minusta olisi mukava lukea vihdinuutiset perinteisenä paperisena,kun se kerran sellasena ilmestyy,en halua notkua netissä jatkuvasti,vaikka sen netistä voisi lukea silloin,kun itselle sopii ja sieltä sen ainakin tietysti saa varmasti kotiinsa.

• eräs lukija
        pettynyt jakajiin1 kirjoitti:

Minulla ei ainakaan lue,että ei ilmaisjakelua ja minusta olisi mukava lukea vihdinuutiset perinteisenä paperisena,kun se kerran sellasena ilmestyy,en halua notkua netissä jatkuvasti,vaikka sen netistä voisi lukea silloin,kun itselle sopii ja sieltä sen ainakin tietysti saa varmasti kotiinsa.

Meille lehti kyllä tulee, mutta esimerkiksi sunnuntain numero tulee lähes poikkeuksetta aina vasta maanantai-iltana. Tästä joskus ilmoitinkin toimitukseen ja sen jälkeen lehti tuli muistaakseni kerran sunnuntaina. Mainostajien puolesta asia harmittaa. Monet mainostavat sunnuntain tapahtumista. Toisaalta onhan se maanantai-illallakin kiva tietää että sunnuntaina olisi ollut jotain....

• nettilehtionpop

paperilehdistä voisi luopua kokonaan. Aivan turhaan painetaan monta lehteä joka päivä, kun monet ihmiset heittää ne suoraan roskiin.

• paperin puolesta

Paperilehti on paljon selkeämpi ja parempi lukea,kuin nettiversio,koska paperilehdessä on selkeämmät sivut,kuin netissä.Netissä saa sivuja etsiä miten sattuu.Paperityöläisten työt on myös turvattu.

• netinkäyttäjä

Kyllähän tuo nettiversio toimii erittäin kätevästi. Vika on käyttäjässä jos ei sivuja osaa selata. Tuo paperiversio voitaisiin lopettaa kokonaan.

• laajaakaistaaaa

Nettilehtihän on näköispainos, siis aivan sama kuin paperinenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      187
      3076
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      64
      2626
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2240
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      74
      1886
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1793
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1691
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      104
      1509
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      219
      1176
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1130
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1089
    Aihe