Miten löytää kumppani jolla olisi kiinnostusta BDSM-hommiin?

Koko elämä etsien?

Otsikko sen sanookin. Ei mitään vaikeuksia saada naisia mutta ei jaksaisi rikkoa tuoreita parisuhteita yksi kerrallaan kun paljastuu, että ranteista kiinni pitäminen tai varovainen tukasta vetäminen sängyssä jo ajatuksena säikäyttää vaikka ollaan tutustuttu jo paremmin. Joskus on tuurikin käynyt mutta tunne on, etät voi mennä elinikä ennenkuin seuraava osuu kohdalle joka muutenkin kumppaniksi sopii.

Tuntuu siltä, että kaikki alan piirit on täynnä hörhöjä, sori vaan, jotka elää tätä juttua 24/7 eikä mukaan pääse pukeutumatta teema-asuun saatika että naisia paikalla olisi ilman miestä. Eikä oikeastan tekisi mielikään kun nämä on aika yksityisiä asioita enkä tahdo mitään kaapista tuloa suorittaa.

Fetlifeen liityin aikoja sitten ja jäi vaikutelma, ettei sieltä yksityisesti seuraa löydä eikä työkalujakaan siellä siihen ollut. Suurin osa käyttäjistä oli muutenkin enemmän tai vähemmän nörtähtävän oloisia animeharrastuksineen mikä on minulle valtava turn-off. Tai sitten harrastavat lähinnä jotain nettialistussuhdetta tai ovat varattuja, polyamorisia, maksullisia jne jne.

Missä normaalia arkea elävät, julkisesti tavallisen näköiset mutta vähän vinoonkasvaneet naiset ovat löydettävissä? Tiedän, että niitä on.

49

5129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • normalna

yksi ainakin löytyy tästä maailmasta... tai tietääkseni olen ihan normaali

• Lady Domina

No minä pidän itseäni ja ja mieltymyksiäni täysin normaalina, vaikka olenkin vahvasti kinkyilyyn kallellaan. Harmi, ettei toistaiseksi ole löytynyt sopivaa kumppania joiden kanssa tätä puoltani toteuttaa. Olen dominoiva, eikä alistuminen kiinnosta. Tähän asti vaan kaikki kiinnostuneet ovat olleet jotain masterintekeleitä...

• Koko elämä etsien?

Niinpä. Tässä vielä sekin, että ei riitä, että toinen innostaa myös seurustelukumppanina eli häneen ihastuu ja että hän on kinkyilyyn kallellaan vaan noiden kinkyilyjenkin soisi menevän edes jotenkin yhteensopivasti. Itse olen aika joustava ja kokeilunhaluinen mutta myönnän, että jos pelkästään alistumaan joutuisi niin maku voisi mennä hommasta pian eli olen kain ns. switch. Sitten taas jos toisella on joku sellainen fetissi, jossa itse ei näe mitään seksikästä niin kuinka usein ja aidosti sitä osaisi sitten tyydyttää? Itselleni ei juurikaan avaudu erilaiset vaippajutut, chastity-hommat, denial, neuloilla pistelyt ym. joilla suuri määrä ystäviä näkyisi olevan.

Vaikea paikka kieltämättä. Mitenköhän suuri osuus miehistä ja naisista ylipäätään lämpiää tuollaiseen kevyeen sitomis-, piiskaamis- ja seksiasustehommaan?

• gentlm

ihana lady

Herrasmiespalvelija käyttöösi, minulle tyydytyksen tarjoaa halujesi toteuttaminen.

• Lady Domina
        Koko elämä etsien? kirjoitti:

Niinpä. Tässä vielä sekin, että ei riitä, että toinen innostaa myös seurustelukumppanina eli häneen ihastuu ja että hän on kinkyilyyn kallellaan vaan noiden kinkyilyjenkin soisi menevän edes jotenkin yhteensopivasti. Itse olen aika joustava ja kokeilunhaluinen mutta myönnän, että jos pelkästään alistumaan joutuisi niin maku voisi mennä hommasta pian eli olen kain ns. switch. Sitten taas jos toisella on joku sellainen fetissi, jossa itse ei näe mitään seksikästä niin kuinka usein ja aidosti sitä osaisi sitten tyydyttää? Itselleni ei juurikaan avaudu erilaiset vaippajutut, chastity-hommat, denial, neuloilla pistelyt ym. joilla suuri määrä ystäviä näkyisi olevan.

Vaikea paikka kieltämättä. Mitenköhän suuri osuus miehistä ja naisista ylipäätään lämpiää tuollaiseen kevyeen sitomis-, piiskaamis- ja seksiasustehommaan?

No sanopa muuta. Sen verran on alistumista tullut kokeiltua, että se ei kerta kaikkiaan ole minun juttuni lainkaan. En siksi voisi kuvitellakaan olevani suhteessa muuten kuin aidosti alistumisesta nauttivan kanssa. On muuten aika merkillistä, että monet dominoivat kuvittelevat saavansa taivuteltua minut subiksi, vaikka olen kuinka sanonut suoraan että ei käy. Pitäisi sen verran olla ihmisellä järkeä ja ihmistuntemusta, ettei ala jankkaamaan tai selvää kieltoa usko.

On tietysti paljon muutakin, mikä ei kiinnosta, kuten rankka väkivalta tai eriteleikit. Piiskaamisesta ja esim. strap- onilla panemisesta kyllä haaveilen.

Vaikea yhtälö, myönnän. Varsinkin kun miesmakuni noin muuten on sellainen enemmän isokokoinen kaveri. Joku pikku kukkakeppi ei valitettavasti herätä mitään tuntemuksia.

• Lady Domina kirjoitti:

No sanopa muuta. Sen verran on alistumista tullut kokeiltua, että se ei kerta kaikkiaan ole minun juttuni lainkaan. En siksi voisi kuvitellakaan olevani suhteessa muuten kuin aidosti alistumisesta nauttivan kanssa. On muuten aika merkillistä, että monet dominoivat kuvittelevat saavansa taivuteltua minut subiksi, vaikka olen kuinka sanonut suoraan että ei käy. Pitäisi sen verran olla ihmisellä järkeä ja ihmistuntemusta, ettei ala jankkaamaan tai selvää kieltoa usko.

On tietysti paljon muutakin, mikä ei kiinnosta, kuten rankka väkivalta tai eriteleikit. Piiskaamisesta ja esim. strap- onilla panemisesta kyllä haaveilen.

Vaikea yhtälö, myönnän. Varsinkin kun miesmakuni noin muuten on sellainen enemmän isokokoinen kaveri. Joku pikku kukkakeppi ei valitettavasti herätä mitään tuntemuksia.

voitasko jutella aiheesta sinä herätit mun mielenkiinnon

• orjam50
        Lady Domina kirjoitti:

Kaikilla on oma yksilöllisyytensä. Minäkin haaveilen.. tiedä löytyykö haaveille toteuttajaa.

Tykkäisin olla alistettavana, saada strappia piiskaa ym.

• Dom50

Mulle tuli ex työkaveri ehdottelemaan naintia. (poika 18v) Sanoin jos mun säännöillä mennään saa tulla. Naisena tuli uusia piirteitä kun sai katsella ja munia venytellä , runkata kun halus. Hyvät kiksit sai kun keksi kaikkee mitä ennen ei kehdannut tehdä. Poika parka ilmeisesti tykkää alistamisesta kun antaa tehdä anaali sessiot vaikka valittaa. Kiva kun tulee niin käsken riisumaan että voi katsella munaa ennenkuin panettaa. Kun ei heti tyydytä saa piiskaa ja joutuu nuolemaan orgasmin mulle. YM YM

• Lady Domina kirjoitti:

oon odattanut viestiäsi niin mä oon isokokoinen kaveri joka tykkää alistua

• Lady Domina
        varpaannuolija kirjoitti:

voitasko jutella aiheesta sinä herätit mun mielenkiinnon

Jos minua tarkoitat, varpaannuolija, niin valitettavasti asut liian kaukana.

• masokistimies
        Lady Domina kirjoitti:

Jos minua tarkoitat, varpaannuolija, niin valitettavasti asut liian kaukana.

Lady Domina

Missä sinä asut?Minä asun kolmiossa kokkola vaasa seinäjoki ja minä haluan kokeilla kaikki melkein,ei kusetta paska,ei sellaista että en saa hengitä mutta kaikki nöyryyttävät tehtävät,piiskaa sidottuna,steariini,ehkä neuloja?Olen kivunkestävä,haluan seisoa polvelle sinun edessäsi alasti,ryömiä,ehkä pukeutua minua naiseksi,minihame?

• orjasi?
        Lady Domina kirjoitti:

Löytäisimpä kaltaisesi naisen Lady Domina. Mä olen ihan aidosti alistumisesta nauttiva. Murrosiästä lähtien olen tykännyt S&M jutuista ja olen aina kiihottunut alismumisesta eikä mulla ole koskan ollut minkäälaisia fantasioita että itse tarttuisin piiskaan. Mä olen aika isokokoinen mies mutta polvistuisin eteesi ilomielin. Minkä ikäinen olet. Voisin kuvitella vakavampaa suhdetta 27-35 v naisen kanssa mutta tapaisin kyllä ihan leikkienkin merkeissä. No joo eihän tämä ole deitti palsta mutta jos olet tosissasi etkä feikki ja sua kiinnostaisi alistaa kolmekymppistä miestä tapaisin sut mielelläni aluksi jossain vaikka kahvikupin ääressä. Itse asustelen Kymenlaaksossa.

• Lady Domina
        masokistimies kirjoitti:

Lady Domina

Missä sinä asut?Minä asun kolmiossa kokkola vaasa seinäjoki ja minä haluan kokeilla kaikki melkein,ei kusetta paska,ei sellaista että en saa hengitä mutta kaikki nöyryyttävät tehtävät,piiskaa sidottuna,steariini,ehkä neuloja?Olen kivunkestävä,haluan seisoa polvelle sinun edessäsi alasti,ryömiä,ehkä pukeutua minua naiseksi,minihame?

Asun Oulussa. Ei ole aikaa eikä mahdollisuutta matkustella minnekään, niin sekin tietysti rajoittaa mahdollisuuksia.

• masokistimies
        Lady Domina kirjoitti:

Asun Oulussa. Ei ole aikaa eikä mahdollisuutta matkustella minnekään, niin sekin tietysti rajoittaa mahdollisuuksia.

Ei se on niin pitkä matka Pietarsaareen ja Oulun välillä!
        Asutko yksin ?
        Ehkä minä saan tulla sinne?Kesällä?

• Lady Domina
        masokistimies kirjoitti:

Ei se on niin pitkä matka Pietarsaareen ja Oulun välillä!
        Asutko yksin ?
        Ehkä minä saan tulla sinne?Kesällä?

En asu yksin, vaikken parisuhteessa olekaan. Muutenkin suhtaudun asiaan niin, että kotini on linnani, enkä sinne noin vain tuntemattomia kutsu.

• ensam/yksinäi
        Lady Domina kirjoitti:

En asu yksin, vaikken parisuhteessa olekaan. Muutenkin suhtaudun asiaan niin, että kotini on linnani, enkä sinne noin vain tuntemattomia kutsu.

Sinä olet terveettullut tänne asumaan minun kansani meidän elämän loppuun saakkaa!Asun aika isossa omakotitalossa maalla!
        Onko sinä olet sama domina joka on bdsm baarissa ja sidominut?
        Jos olet se sama nainen minä en kelpa sinulle,se on niin hieno hyvännäköinen domina että!

• Lady Domina
        ensam/yksinäi kirjoitti:

Sinä olet terveettullut tänne asumaan minun kansani meidän elämän loppuun saakkaa!Asun aika isossa omakotitalossa maalla!
        Onko sinä olet sama domina joka on bdsm baarissa ja sidominut?
        Jos olet se sama nainen minä en kelpa sinulle,se on niin hieno hyvännäköinen domina että!

Minun kuviani ei ole missään näkyvillä, enkä myöskään tällä hetkellä halua niin tiivistä suhdetta, että asuisin yhdessä jonkun kanssa.

• Lady Domina kirjoitti:

Minun kuviani ei ole missään näkyvillä, enkä myöskään tällä hetkellä halua niin tiivistä suhdetta, että asuisin yhdessä jonkun kanssa.

Se on hyvä että sinä et ole se Lady Domina joka on siellä!Hän on liian hyvä minulle!
        Siellä alle masokistimies minulla on monta kuvat minusta kun olen vähän vaan piiskanut minun reisien kaikki neljä puolta ja pakarat mutta siellä on vaan piiskanut kymenesosa mitä minäkestään,piiskasin vaan vähän kun en ollut yhtään kiimainen silloin saada piiskaa mutta eräs henkilö halusit kuvat minusta!Olen nyt istunut ja katsonut piiskaustrailers spanking tube kumma kyllä se sivu en antanut minulle tietokoneviirus vaikka katson joka päivää monta vuotta!

• masokistimies
        Lady Domina kirjoitti:

Lady Domina

Haluaisin olla privat sinun kirjekaveri,ei täällä !Jos menet sisään alle poikavanha löydät minun e-postiosoite,siellä minä voin annaa sinulle se arkipostiosoite missä minulla on tuhat kuvaa kuinka täällä näyttää,ei seksikuvat vaan tavalliset arkipäiväkuvat!

• masokistimies

Hei Lady Domina

Olen taas katsonut kun hoikat pitkäsääriä tyttöjä saa piiskaa spanking tube!
        Onko Lady domina ei halua kirjoittaa ja kertoa sinun fantasiat?
        Minä haluaisin olla se hoikka tyttö joka saa piiskaa!Se on melkein aina tyttöjä joka saa piiskaa siellä mutta minä fantasiodaan että se on minä joka on se tyttö mutta kyllä se kiihottaa katsoa kun miehet saavat piiskakin mutta ne ovat niin rumat karvaisia,se kiihottaa katsoa kun naiset piiskavat miehen kullia!

• masokistimies

sinä varpaannuolija kenelle kirjoitat?

• Lady Domina
        masokistimies kirjoitti:

Lady Domina

Haluaisin olla privat sinun kirjekaveri,ei täällä !Jos menet sisään alle poikavanha löydät minun e-postiosoite,siellä minä voin annaa sinulle se arkipostiosoite missä minulla on tuhat kuvaa kuinka täällä näyttää,ei seksikuvat vaan tavalliset arkipäiväkuvat!

Kiitos tarjouksesta, mutta haen lähinnä itseni ikäistä seuraa.

• Lady Domina
        masokistimies kirjoitti:

sinä varpaannuolija kenelle kirjoitat?

Varpaannuolija: etäsuhde ei aikuisten oikeasti jaksa innostaa, ei vaikka minun ei tarvitsisi kulkeakaan.

• Lady Domina kirjoitti:

Kiitos tarjouksesta, mutta haen lähinnä itseni ikäistä seuraa.

ok

• Nuuhk

Oletko vielä innostunut alistamaan

• Anonyymi
        Lady Domina kirjoitti:

Mulla on täällä japanilainen teräsruoska juuri tuollaisia dominaksi itseään kutsuvia varten. Voin taata , että 50 kertaa kun sillä vetää, niin selkä ja takapuoli ovat nahattomia. Minua ei kiinnosta haluatko subiksi, vai ei. Naisen paikka on Miehen jaloissa. Se sinulle pitää opettaa kovalla kädellä.

• sekä / että

Sattuman kauppaa? Sain perinteisen, "kiltin tytön" kasvatuksen ja menin täysin kokemattomana avioliittoon ensimmäisen miehen kanssa johon todella, paitsi rakastuin niin varsinkin kiinnyin tuntiessani hänen olevan kaikessa henkinen kumppanini.

Liittomme on oli hyvin onnellinen. Minä olin seksuaalisesti passiivinen joka johti mieheni hallitsevan piirteen ilmenemiseen minun sitomisena sekä ennen, että yhdynnän aikana.
      Kostuin jo siinä vaiheessa kun mieheni otti köydet esille.

Vuosien saatossa jotenkin alkoi tuntumaan, että jotain puuttui.
      Kun mieheni joskus huomautti passiivisuudestani sain itsestäni irti sen verran, että aloin tehdä aloitteita.

Aloitteellisuuteni avasi uusia näköaloja. Aloin viihtymään aktiivisessa roolissani ja mieheni vihjattua otin itse köydet käyttöön.
      Viimeiset 10 vuotta olen tavalla tai toisella ollut aktiivinen, suorastaan dominiova.
      Vähintäänkin laitan mieheni kaulasta koran taluttimeen ja alistan hänet jalkojeni alle talloen ja nuolettaen korkkareitani ja varpaitani.

Sidon köysillä, tekniikan tunnen omista kokemuksistani, kiusoittelen, kutitan, osoitan hänelle hänen avuttomuutensa.
      Tyydytän mielihaluni.

Mieleni tekisi antaa selkäsauna mutta siinä tulee raja vastaan.
      Hassu fantasiani on, että käsiteltäväni olisi täysin vieras mies jota voisin suorastaan pieksää mutta pelästyn tälläistä ajatustakin.

Lopputulema litanialleni on se, että luultavasti lapsuuteni ahdasmielinen kasvatus piti oikeat tunteeni piilossa vuosikausien ajan.

Mieheni on tyytyväinen nykyiseen roolijakoon jossa hänellä ei ole mitään vastuuta eikä suorituspaineita.
      Saan itse, pelkän seksuaalisen tyydytyksen lisäksi, jotain merkillistä, syvää nautintoa hallinnastani.
      Pelkään edelleenkin liukuvani sadistiseen suuntaan mutta itsesuojelu ja järki hillitsevät.

Mielessäni on käynyt, että mitenköhän paljon on minun kaltaisiani "piilidominoja" joilla olisi haluja mutta kasvatus on tuhonnut valmiudet?
      Olen jossakin nähnyt arvion, että 10% naisista omaisi pohjimmiltaan tälläisiä piirteitä?

Mutta tunne, että jotain vielä puuttuu! Siksi lueskelen näitä ja olen kirjoitellut tämänkin.

• gentlm

kokeile miten vieraan miehen käsittelly vaikuttaa. olen vanhempi herrasmies ja palvelen mielelläni tarpeittesi ja halusi koehenkilönä

• huputettu paketti

Hyvä kirjoitus. Itse olen saanut ja päässyt kokemaan hyviä asiotia aivan tavallisten ihmisten kanssa, jotka eivät ole tästä knkyilystä tienneet ennen. Vaan avoimin mielen hypänneet mukaan ja saaneet sekä antaneet paljon parisuhteeseen. Eli riippuu tosi paljon miten hyvin viihtyy toisen seurassa sekä arvostuksesta toista kohtaan.
      Itse en kaipaa kovaa kuritusta vaan leikkimistä hyvällä tavalla missä kaikilla on kivaa ja hyvä, helppo olla. Voisin olla vaikka pariskunnan sidottavana missä pari nauttii siitä näkemästään, kun joku on esim. sidottuna ja yrittää päästä irti yms...Mitä nyt tulee mieleen...Olisi aika jännää löytää sellaisia, joilla on vilkas mielkuvitus ja haluisi jakaa sitä.

• öljy

Muuta suomesta, tä maa on ahdasmielinen, ulkomailla ihmiset uskaltaa elää

• Mies, Hki

Nämä pellepuvuissa poseeraavat porukat lähinnä huvittavat. Tosi toimeen uskaltavaa väkeä ei vaan tunnu löytyvän.

• susannah

Minä olen koko ikäni etsinyt miestä, joka olisi perheenpää, Joka johtaisi ja huomioisi minua. Hetken luulin jo tällaisen ihmisen löytyneen, mutta ei. En kaipaa mitään alistajaa, joka yrittää viedä itsetuntoni ja on väkivaltainen henkisesti tai fyysisesti arjessa, vaan miestä, joka kuuntelee minua ja ottaa minut huomioon, mutta määrää kaapin paikan. Sängyssäkin olen lähinnä saanut haaveilla rajuista otteista, en tiedä mihin asti pystyn antautumaan, mutta haluaisin oppia. Vaikka olen vahva persoona, enkä alistu epäoikeudenmukaisuuksille, haluan olla nöyrä miehelle, joka on Mies.

• deebybee

Yleinen haluttomuus bdsm:ää kohden liene aika keinotekoinen ilmiö, joka pyrkii suojaamaan yhteiskuntaa tietyltä moraalittomuudelta. Ihmisen fantasiointi on kuitenkin monasti paljon rajumpaa, kuin mitä normit antaa myöten, mutta näitä fantasioita ei ole hyväksytty osaksi modernia yhteiskuntaa.
      Dominoivia naisia olisi enemmän jos naiset muuttaisivat pariutumispreferenssejään sellaisiksi, että alistuva osapuolikin kelpaisi alistumaan. Toisekseen naisten pitäisi myös kouluttautua fyysisesti muuhunkin kuin aerobicciin. Taistelulajit ja poliisikoulutus pitäisi tuoda lähemmäs naisia samoin kuin yleinen asevelvollisuuskin. Lisäksi sukupuolivalistus kouluissa pitäisi olla sm myönteistä. Alakulttuuri, bdsmbaarit ja yhdistykset tekevät lähinnä hallaa kinkyilylle. Kumifetisismi lamauttaa koko scenen jonne pitäisi päästä ihan arkikutimissa sisään ilman vihkiytymistä johonkin turva-ajattelutapaan. Normisekstaaja käyttää kumia ehkäisyssä, mutta miksi sm harrastajakin verhoutuy eräänlaiseen kortsuun se on paradoksia parhaimmillaan. Ei uskalleta antautua.

• diibadaaba2

deebybee
        Saisko selkokielisen textin tähän?.. ja alla olevaan textiisi?
        Mä kun olen kiinnostunut eräänlaisesta kinkyilystä,
        mut sun textis nyt kyllä hämmentää mua!
        En ole varma miten mun pitäis tulkita tätä kumifetismin ja kinkyilyn
        liittoa? Kinkyilyähän on laidasta - laitaan, kai? Niin olen ymmärtänyt.
        Itse haen vaan vähän normaalia vaniljaa; kiihkeempää menoa!

Nyt alkaa pelottaa; jos pitää osata taistelulajejakin ja olla sotilaskoulutusta/poliisikoulutus!
        Jotta fyysinen kunto ja puolustuskyky olis kohdillaan vai?
        Onko nämä niitä vihkiytymisiä turva-ajattelutapaan?
        En todellakaan hae mitään extreme sexiä, henkeni kaupalla!

Naisten kympille kyllä olen mennyt juokseen neljä kertaa ja menen ens vuonnakin. 5km lenkillä käyn kaks kertaa viikossa, mut taistelukoulutukseen en mene!

Vakavasti ottaen; kun juttus vois käsittää näinkin!
        Jos asiast ei olis jonkin näköistä kokemusta jo!

• Lutkienlutka

Nyt menee fetissit ja sm-leikit sekaisin!

Useimmiten ne meidän harrastajien keskuudessa sekoittuukin luontevasti, mutta on juurikin deebybee:n kaltaista porukkaa, jotka kuvittelevat tietävänsä, muttei ilmeisestikään ole mitään käsitystä varsinaisista fettareista ja alan harrastajista.

Ensimmäinen askel sopivan kumppanin löytämiselle, omille leikeilleen, on juurikin avarakatseisuus MYÖS parin toisen osapuolen mieltymyksille. Seksuaalinen dominoivuus tuskin on maanpuolustuksesta kiinni.

Ei uskalleta ottaa asioista selvää oikeassa elämässä, vaan kuvitellaan totuuden olevan lauseissa ja satunnaisissa videopätkissä. Get a kinky life!

• deebybee

Kumi on eräänlainen kondomi, jonka kinkyt vetäsevät päälleen, jotta heidän leikkinsä olisi yhteiskuntakelpoisempaa ja säädyllisempää. Itse olen sessioinut ilman ainuttakaan latexin haiventa lukemattomia kertoja. Uskon, että pohjimmiltaan muutkin haluaisivat tehdä näin. Omat puheeni netissä ei vakuuta, mutta jostain syystä pääasiallinen dommeni on saanut ajettua agendaa muihinkin ihmisiin ja on erittäin himoittua seuraa.

• totuttelua

oletko kokeillut ajatukseen totuttamista sitomalla ja pelkällä kosketuksella jääpaloilla ruusuilla ym sievästi aloittamista..... ainakin omalle puoliskolle sai aloitettua sm kokeilut ja nyt jo raisumpaa..... ja esimerkiksi turvasanan antamaa rauhallista turvaa.... silmien sitomista.....

• jebadagel

itse tekisi mieli käyttää siveysvyötä ja sen jälkeen leikkiä ja panna

• masoneiti 27v

Siis oletko sä nyt bondagesta, dominoinnista, sadismista vai masokismista kiinnostunut? Toi BDSM-termi kattaa vähän liikaa. Kirjoituksesi perusteella etsit masokismitaipuvaista naista jota voisit kevyesti kurittaa. Todella monet naiset tykkäävät rajummista otteista ainakin silloin tällöin, mutta tällä ei ole mitään tekemistä alistumisen kanssa. Kannattaa ensin ottaa selvää mitä kaikkea fetissipiireihin oikeasti kuuluu ja vasta sitten alkaa kyselemään halukkaita mukaan. Eipä tule pettymyksiä kenellekään.

PS. Fetissit/seksimieltyykset ei näy päälle päin. Jos et taas kehtaa edes naiselta kysyä mistä tämä tykkää, et ehkä ole ihan valmis tähän leikkiin ryhtymään, sillä sadomasokismissa nimen omaan tarvitaan avointa kommunikaatiota - ja paljon. Rajat pitää vetää hyvin tarkasti ennen kuin lähtee mitään säätämään ja se vaatii kykyä puhua asioista suoraan.

• hhjhhjj

Kyllä minä olen kysynytkin naisilta kiinnostaisivatko vähän kinkimmät jutut. Jostain kinky piireistä olisi kuitenkin varmaan paljon suurempi todennäköisyys löytää kumppani kuin baarista ainakin teoriassa. Mutta toisaalta varmaan 95 % kinkyistä ei kuulu niihin.

• rauno

olen tällainen tavallinen 50 vuotias mies ja kiinostunut miehistä kerron vähän epätavallisen jutun nimitäin kuusista ja katajita kuvioon liityy kivuntunne joka kiihotaa mukavasti puut ovat erilaisia lehtipuut ovat naispuolisia joitakin poikeuksia lukuun ottamatta.koivupuu on naiselisin kun taas havupuut ovat miespuolisia. katajat ovat hyvin tuntellisia ja oikeudenmukaisia .ne ei huikentele oksistollaan mutta ovat ylväitä kasvupaikoilaan mänty on kuin iloinen nuorukainen suruton riemukas ja huoleton .puissa on paljon ihmisen tarvitsemaa elinvoimaa rauno

• lallipelle

Mä haluisin jotain alistusta esim. Piiskaamista yms. Mut vitut kukaa mun kamupiirist ei vois kuvitellakaa :D

• bdsm

Joo mul on vähä sama ja mä tykkäisin niiku naisist vaiks oon naine itte

• haaveilija_

Voi olispa ihana päästä alistamaan sua vähän :P Turvasanalla pääsisit sitten tilanteesta pois jos alistus menisi liian rankaksi sulle.

• bdsm

Mäki tykkään alistumisesta enkä oo koskaa kokeillu mut pelkkä ajatuski jo kiihottaa :)

• Anonyymi

Kyllä meitä Sub neitejä löytyy vielä...monesti vaan vähn ujon puoleisia ollaan (ainakin itse olen. Kai meitä on muitakin?). En uskalla edes puhua aiheesta livenä. Jotenkin se hävettää joka kerta :,>

• Anonyymi

No uskaltaisitko kenties edes viestein?

• Anonyymi

Kauan haudoit etkä vieläkään uskaltanut.

• Anonyymi

Vinoon kasvanut? Terminologiasi perusteella vaimoni on kasvanut tuplasti vinoon.
      Kaksineuvoisuus sattuu meille mutta kyllä se vei aikansa.
      Avainsana on MOLEMMINPUOLINEN LUOTTAMUS!

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      64
      2618
    2. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      27
      2594
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      15
      1694
    4. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1407
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1406
    6. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      101
      1359
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      24
      1173
    8. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1106
    9. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1083
    10. Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä

Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest
      Ikävä
      59
      995
    Aihe