Eli siis oon yli 160cm pitkä tyttö en tiiä kui pitkä mut yli 160.. Jaja.. Nii mikä olis sopiva paino mun pituselle?
+160cm ihannepaino on..??
9
300
Vastaukset
- 50-53
Painoindeksin mukaan joku 48-64kg:n välillä. :) Toki ei aina bmi kaikkea kerro.
- sopiva paino?
Kiitos! :))
- jdkk
sopiva paino? kirjoitti:
Kiitos! :))
Mä oon 164 senttii ja painan 56 kiloo, oonko lihava?
- minä
jdkk kirjoitti:
Jolet juuri sopiva! Täydelinen paino sulle ja hoikka! :)
Tunne yhden, jolla on samat mitat. Hän on upea! - aaaaaaaa
jdkk kirjoitti:
et todellakaan oo! Minä olen :( oon sun pitune ja 66kg :'( oot just sen painonen kun mä haluisin olla!
- alle 43
161.5 cm ja paino vaihdellu vuoden aikana 38-45kg. Hauskaa, kun lääkäri sanoi kerran painaessani (silloin) 43kg, että juu toi on just hyvä paino sulle, älä ainakaan hirveesti pudota, pidä vaikka tossa. Eihän 43kg mun pituisella oo liian alhainen paino, mutta kuitenkin alipainoa. Mutta koska lääkärisetä oli sitä mieltä että 43kg on ihan hyvä niin käännän sen päässäni liian läskiks joten tavoite 35kg. :)
Tällä hetkellä noin 41kg.- damgam
Ja kukakohan lääkäri suosittelee tollaista painoa tuon pituiselle? Itse olen saman pituinen ja minut lihotettiin pakolla 50 kiloon koska se muka oli juuri sopiva.
- Tietämätön69
Oon 160cm ja 37kg oonko läski :( lääkärini sanoo että olen hyvän painoinen
- 111111111111
mä oon 159 ja 47 oon läski
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768