Eli siis oon yli 160cm pitkä tyttö en tiiä kui pitkä mut yli 160.. Jaja.. Nii mikä olis sopiva paino mun pituselle?
+160cm ihannepaino on..??
9
326
Vastaukset
- 50-53
Painoindeksin mukaan joku 48-64kg:n välillä. :) Toki ei aina bmi kaikkea kerro.
- sopiva paino?
Kiitos! :))
- jdkk
sopiva paino? kirjoitti:
Kiitos! :))
Mä oon 164 senttii ja painan 56 kiloo, oonko lihava?
- minä
jdkk kirjoitti:
Jolet juuri sopiva! Täydelinen paino sulle ja hoikka! :)
Tunne yhden, jolla on samat mitat. Hän on upea! - aaaaaaaa
jdkk kirjoitti:
et todellakaan oo! Minä olen :( oon sun pitune ja 66kg :'( oot just sen painonen kun mä haluisin olla!
- alle 43
161.5 cm ja paino vaihdellu vuoden aikana 38-45kg. Hauskaa, kun lääkäri sanoi kerran painaessani (silloin) 43kg, että juu toi on just hyvä paino sulle, älä ainakaan hirveesti pudota, pidä vaikka tossa. Eihän 43kg mun pituisella oo liian alhainen paino, mutta kuitenkin alipainoa. Mutta koska lääkärisetä oli sitä mieltä että 43kg on ihan hyvä niin käännän sen päässäni liian läskiks joten tavoite 35kg. :)
Tällä hetkellä noin 41kg.- damgam
Ja kukakohan lääkäri suosittelee tollaista painoa tuon pituiselle? Itse olen saman pituinen ja minut lihotettiin pakolla 50 kiloon koska se muka oli juuri sopiva.
- Tietämätön69
Oon 160cm ja 37kg oonko läski :( lääkärini sanoo että olen hyvän painoinen
- 111111111111
mä oon 159 ja 47 oon läski
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205034
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22212Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361270Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 961192
- 931074
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17873viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168825En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61743Vappu Pimiä jakoi kuvia Maajussille morsian -kuvauksista! Seuraajalta tärkeä toive: "Voi miten..."
Tätä kyllä kannattaa toivoa! Vappu Pimiällähän on tunnetusti myös sormensa pelissä näissä rakkausjutuissa ja hän toimii25719