+160cm ihannepaino on..??

sopiva paino?

Eli siis oon yli 160cm pitkä tyttö en tiiä kui pitkä mut yli 160.. Jaja.. Nii mikä olis sopiva paino mun pituselle?

9

371

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 50-53

Painoindeksin mukaan joku 48-64kg:n välillä. :) Toki ei aina bmi kaikkea kerro.

• sopiva paino?

Kiitos! :))

• jdkk
        sopiva paino? kirjoitti:

Kiitos! :))

Mä oon 164 senttii ja painan 56 kiloo, oonko lihava?

• minä
        jdkk kirjoitti:

Jolet juuri sopiva! Täydelinen paino sulle ja hoikka! :)
        Tunne yhden, jolla on samat mitat. Hän on upea!

• aaaaaaaa
        jdkk kirjoitti:

et todellakaan oo! Minä olen :( oon sun pitune ja 66kg :'( oot just sen painonen kun mä haluisin olla!

• alle 43

161.5 cm ja paino vaihdellu vuoden aikana 38-45kg. Hauskaa, kun lääkäri sanoi kerran painaessani (silloin) 43kg, että juu toi on just hyvä paino sulle, älä ainakaan hirveesti pudota, pidä vaikka tossa. Eihän 43kg mun pituisella oo liian alhainen paino, mutta kuitenkin alipainoa. Mutta koska lääkärisetä oli sitä mieltä että 43kg on ihan hyvä niin käännän sen päässäni liian läskiks joten tavoite 35kg. :)

Tällä hetkellä noin 41kg.

• damgam

Ja kukakohan lääkäri suosittelee tollaista painoa tuon pituiselle? Itse olen saman pituinen ja minut lihotettiin pakolla 50 kiloon koska se muka oli juuri sopiva.

• Tietämätön69

Oon 160cm ja 37kg oonko läski :( lääkärini sanoo että olen hyvän painoinen

• 111111111111

mä oon 159 ja 47 oon läski

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6428
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      360
      5974
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      2893
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      107
      2348
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      2018
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1774
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1653
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1320
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1217
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      1158
    Aihe