Hei!
Sain keskenmenon viimekuun alussa. Vauva oli toivottu ja suru suuri.
Alkio oli kuollut jo rv8, verinen vuoto alkoi rv reilu 11 jolloin se todettiin. Silloin oli runsas veren vuoto ja kohtu tyhjeni itsestään, eli keskenmeno tapahtui luonnollisesti.
Kävin muutama pv sen jälkeen tarkastuksessa missä näin ihan itsekkin ultraäänellä että kohtu on tyhjä ja siisti.
Menkat alkoivat 3 viikkoa keskenmenon jälkeen ja nyt on jo 10 päivä kuukautisia menossa ja runsasta vuotoa edelleen.
Onko tämä normaalia? Normaalisti olen kuukautisten alussa kokenut kauheat kivut, mutta nyt oli vain lieviä. Kauan kuukautiset voi kestää keskenmenon jälkeen?
Kuukautiset ovat myös ehkä hieman runsaammat kuin normaalisti. Normaalistikkin ne ovat olleet runsaat.
Kokemuksia?
Pelottaa ettei tule mtn kohtutulehdusta tms, koska pelkään etten koskaan voisi saada lapsia.
keskenmenon jälkeen kuukautiset
1
1085
Vastaukset
- oma kokemus
Kroppa voi olla pitkäänkin sekaisin keskenmenon jälkeen. Itselläni oli keskeytynyt keskenmeno 02/13 ja tehtiin lääkkeellinen tyhjennys, jonka jälkeen vuotoa tuli noin 12 päivää. Ekoja menkkoja sainkin odotella sitten 67 päivää, ja silloinkin käynnistin ne teroluteilla. Tämän terolut-kuurin sekä clomifenien avustuksella olen nyt uudelleen raskaana ja menossa jo rv 27.
Aina on toivoa, mutta kehon pitää antaa toipua kunnolla siitä keskenmenosta. Vuodon kestoa on siis vaikea arvella, tai sitä milloin kiertosi tasoittuu. Uusi raskaus ei kuitenkaan ala ennen kuin kroppa on siihen valmis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324431Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821164PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832