Helluntailaisten Vantaalle suunnittelema valtava Christiapolis-keskus ei toteutune, koska Vantaa ei ole halukas maksamaan sen rakentamista.
Ristin voiton jutussa hankeen kaatumisen syyksi keksitään huonossa kunnossa oleva Vantaan talous, vaikka asia on ihan toisin päin.
Vantaan talous on kunnossa, mutta ei kaupungin veronmaksajille kuulu rahoittaa helluntailaisten suurhanketta.
Kyllä hanke on kaatumassa oikeasti helluntailaisten rahanpuutteeseen suuruudenhullussa hankkeessaan.
"Talousvaikeuksissa kärvistelevän Vantaan kaupungin vetäydyttyä projektista se ei ole saanut tarvittavaa talousvoimaa taakseen."
http://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/kotimaa/3868/helluntailaisten_jattihanke_vantaalla_pysahdyksissa
Helluntailaisten suurhanke kaatumassa
16
207
Vastaukset
- kyssäri vaan
Tuliko Pe.kulle hyvä mieli?
- DoctorT
Kyllä minä silloin haukottelinkin hämmästyksestä kun Salminen sitä esitteli.
Pidin hulluuden huipentumana ja sellainenhan se olikin.
Sekin srk voisi suunnata kaiken tarmonsa evankeliumin eteenpäin viemiseen, eikä tavoitella jenkkiläistä profiilia ja kuolleen srkn täydellistä leimaa!
Jumala ei edelleenkään tarvitse kolosseja ja kulisseja, vaan Hänelle uskoutuneita ihmisiä!Kyllä juu.
Ihmeellisintä siinä on se, kun yrittävät kaupunkia sen rahoittajaksi.
Mikseivät itse hommaa rahoitusta omista piireistään tai pankilta.
* Jospa he ihan Pe.kun mieliksi perääntyy hankkeesta, ainakin pekulla pn niin mukavaa !
- harhaanjohdetut
Temppelien ja kirkkojen rakentaminen on syntiä. Apostolit eivät tehneet niin.
- Salminen on salminen
Tuo hanke olisi ehkä voinut toteutua nousukaudella mutta nyt on taantuma.
Mutta aika överi se hanke oli ja parempi kaikille että se ei toteutunut. Mintun sympaattinen puutalo on ihan asiaa ja varmasti ajaa saman asian.Järjetön hanke 450-jäseniseltä helluntaiseurakunnalta.
Hinta olisi noin 50 000 euroa yhtä jäsentä kohti.
- DoctorT
Toivottavasti Mintulle on palannut hengellinen ja seurakunnallinen järjestys reippaan kymmenen vuoden takaisen ylistys-ja reuhabuumin jälkeen!!
- sutari
Eikö helluntaikirkko saanutkaan sitä Porin miljoonaperintöä kaapattua, koskapa rahat on finito.
- Ohi on!
MInttukirkon pastori/saarnaja lopetti työnsä lokakuun lopulla.
"Yhdeksän vuoden työjakso Minttukirkossa on nyt päättynyt" sanoi Salminen.
Aika pitkä jakso samassa helluntaiseurakunnassa.- Huonompi puolisko
Muistetaanhan miestä rukouksin?
Ei ole lopettanut.
Salminen on edelleenkin johtavana pastorina.
http://www.minttu.net/yhteystiedot
- Mazdels (ei kirj.)
Mihin 450 jäsenen seurakunnassa tarvitaan kolme pastoria? Jokainenhan ilmeisesti saa palkkaa. Ei ihmekään, jos ei raha riitä mihinkään. Vaikka olihan tuo Tikkurilan hanke aivan liian suuri, vaikka siinä olisi olleet mukana Helsingin ja Espoon helluntaiseurakunnatkin. Hanke ei ollut Jumalan tahto, eikä toteutunut.
- Rahat loppu
Mihin te luterilaiset olette rahanne tuhlanneet? Taloutenne on kuralla.
Kohtapuoliin joudutte suuriin irtisanomisiin ja kirkkojanne aletaan lakkauttaa. Onkohan se kehitys Jumalan tahtoa?
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/kirkon-talous-kuralla/2375028
- No?
Jos rahaa ei mennyt Vantaalle, niin Keuruulle sitä on annettu. Miksi et ole uutisoinut sitä?
- tiedoksi paku
Mistä kummasta sinä peku kaikki tietosi urkit? Olet sinä melkoinen ateisti, kun hengellisest asiat ovat sulla päällimmäisenä mielessä, eli niitten vastustaminen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591174Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11840Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83603Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45532Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501