Helluntailaisten suurhanke kaatumassa

Helluntailaisten Vantaalle suunnittelema valtava Christiapolis-keskus ei toteutune, koska Vantaa ei ole halukas maksamaan sen rakentamista.

Ristin voiton jutussa hankeen kaatumisen syyksi keksitään huonossa kunnossa oleva Vantaan talous, vaikka asia on ihan toisin päin.
Vantaan talous on kunnossa, mutta ei kaupungin veronmaksajille kuulu rahoittaa helluntailaisten suurhanketta.
Kyllä hanke on kaatumassa oikeasti helluntailaisten rahanpuutteeseen suuruudenhullussa hankkeessaan.

"Talousvaikeuksissa kärvistelevän Vantaan kaupungin vetäydyttyä projektista se ei ole saanut tarvittavaa talousvoimaa taakseen."
http://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/kotimaa/3868/helluntailaisten_jattihanke_vantaalla_pysahdyksissa

16

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyssäri vaan

Tuliko Pe.kulle hyvä mieli?

• DoctorT

Kyllä minä silloin haukottelinkin hämmästyksestä kun Salminen sitä esitteli.

Pidin hulluuden huipentumana ja sellainenhan se olikin.

Sekin srk voisi suunnata kaiken tarmonsa evankeliumin eteenpäin viemiseen, eikä tavoitella jenkkiläistä profiilia ja kuolleen srkn täydellistä leimaa!

Jumala ei edelleenkään tarvitse kolosseja ja kulisseja, vaan Hänelle uskoutuneita ihmisiä!

• Kyllä juu.

Ihmeellisintä siinä on se, kun yrittävät kaupunkia sen rahoittajaksi.

Mikseivät itse hommaa rahoitusta omista piireistään tai pankilta.

• * Jospa he ihan Pe.kun mieliksi perääntyy hankkeesta, ainakin pekulla pn niin mukavaa !

• harhaanjohdetut

Temppelien ja kirkkojen rakentaminen on syntiä. Apostolit eivät tehneet niin.

• Salminen on salminen

Tuo hanke olisi ehkä voinut toteutua nousukaudella mutta nyt on taantuma.

Mutta aika överi se hanke oli ja parempi kaikille että se ei toteutunut. Mintun sympaattinen puutalo on ihan asiaa ja varmasti ajaa saman asian.

• Järjetön hanke 450-jäseniseltä helluntaiseurakunnalta.

Hinta olisi noin 50 000 euroa yhtä jäsentä kohti.

• DoctorT

Toivottavasti Mintulle on palannut hengellinen ja seurakunnallinen järjestys reippaan kymmenen vuoden takaisen ylistys-ja reuhabuumin jälkeen!!

• sutari

Eikö helluntaikirkko saanutkaan sitä Porin miljoonaperintöä kaapattua, koskapa rahat on finito.

• Ohi on!

MInttukirkon pastori/saarnaja lopetti työnsä lokakuun lopulla.
      "Yhdeksän vuoden työjakso Minttukirkossa on nyt päättynyt" sanoi Salminen.
      Aika pitkä jakso samassa helluntaiseurakunnassa.

• Huonompi puolisko

Muistetaanhan miestä rukouksin?

• Mazdels (ei kirj.)

Mihin 450 jäsenen seurakunnassa tarvitaan kolme pastoria? Jokainenhan ilmeisesti saa palkkaa. Ei ihmekään, jos ei raha riitä mihinkään. Vaikka olihan tuo Tikkurilan hanke aivan liian suuri, vaikka siinä olisi olleet mukana Helsingin ja Espoon helluntaiseurakunnatkin. Hanke ei ollut Jumalan tahto, eikä toteutunut.

• No?

Jos rahaa ei mennyt Vantaalle, niin Keuruulle sitä on annettu. Miksi et ole uutisoinut sitä?

• tiedoksi paku

Mistä kummasta sinä peku kaikki tietosi urkit? Olet sinä melkoinen ateisti, kun hengellisest asiat ovat sulla päällimmäisenä mielessä, eli niitten vastustaminen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      59
      1174
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      840
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      795
    4. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      634
    5. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      83
      603
    6. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      33
      537
    7. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      532
    8. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      36
      524
    9. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      503
    10. Tietysti olen varovainen,

ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä
      Ikävä
      40
      501
    Aihe