Sipilä töräytti taas aivopierun

Yleisjohtaja

Kepun pj-ressukka Juha Sipilä yrittää epätoivoisesti olla esillä. Tänään Sipilä töräytti aivopierun Ylen rahoituksesta.

Joka kerran kun Sipilä avaa suunsa, Kepun kannatuksesta lähtee prosenttiyksikkö.

13

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arveletko, etteivät äänestäjät ole samaa mieltä kuin Sipilä, että on omituista, kun Yleisradio saa lakisääteisen korotuksen budjettiinsa vuosittain, mutta kaikkialla muualla jaetaan niukkuutta = leikataan menoja?

      http://www.suomenmaa.fi/etusivu/sipilä_luopuisi_yleveron_indeksikorotuksesta_6628072.html

      Minun mielestäni tuo oli Sipilältä päinvastoin ääniä keräävä heitto. Ilkeästi sanoen suorastaan populistisen tehokas.

      Viisaasti Sipilä pitää yllä myös mediasuhteita lehdistöön arvostelemalla lehtitilausten arvonlisäveron korottamista. Kaikkihan muistamme, että Kataisen hallitus sai lehdistön raivoihinsa jo hallitusohjelmaa tehdessään, kun se sääti lehtitilauksille arvonlisäveron. Siihen asti lehtitilauksista ei tarvinnut maksaa arvonlisäveroa laisinkaan. Ja tuon tempun jälkeen joku on tällä palstalla vielä ihmetellyt, miksi jopa Hesari vaikuttaa kepulaistuneen Kataisen hallituksen aikana.

      • Yleisjohtaja

        Täällä ollaan menossa Italian malliin. Siellä alle 10% ihmisistä lukee sanomalehtiä pitääkseen yllä tietoisuuttaan yhteiskunnallisista asioista.


    • Totta se on

      Muunmuassa, kehitysapu pitää alkaa ohjaamaan omaan maahan.
      Ei ole yksinkertaisesti rahaa enään lähettää ulos siihen tarkoitukseen.

      Ylen pakko myös alkaa supistaan toimintojaan.
      Muutoin on Pohjois-korean tie media alalla.

    • Niinpä niiN

      Viime viikon Suomen Kuvalehti kertoi Juha Sipilän asiaosaamisessa olevista suurista puutteista. Sipilälle näyttää olevan lähes mahdoton omaksua isoja kokonaisuuksia ja suhteuttaa asiat toisiinsa.

    • J Utta

      hih hih Sipilä ei omaksu minun ihroja -isoa kokoista naisiutta hih hih

    • Terve vaan!

      Taas uusi esimerkki Sipilän osaamattomuudesta. Sipilä oli kupla, joka puhkesi. Puhkesi jopa ennustettua nopeammin.

    • Näyttää siltä, että KEPUn kansanedustajat ovat eri mieltä kuin "suuri johtaja" Juha Sipilä. :) :) :)

    • J Utta

      hih hih minä olet 70 kiloa suurempi johtaja kuin Sipilä hih hih

    • 14+16

      Kepun eduskuntaryhmä lähes yksimielisesti vastustaa Sipilän typerää ehdotusta.

      • 6-5-4-3-...

        Sipilän lähtölaskenta kiihtyy...


    • Pruut pruut trööööt!

      Sipilä jäi ehdotuksineen yksin kepuryhmässäkin. Venkoilu ei kannata, sai Sipilä huomata.

      • t t t t

        Sipilän lähtölaskenta on käynnissä...


    • JOHTAJA J:LLÄ

      Sipilällä ei ole kaikki inkkarit kanootissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      771
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe