Sipilä töräytti taas aivopierun

Yleisjohtaja

Kepun pj-ressukka Juha Sipilä yrittää epätoivoisesti olla esillä. Tänään Sipilä töräytti aivopierun Ylen rahoituksesta.

Joka kerran kun Sipilä avaa suunsa, Kepun kannatuksesta lähtee prosenttiyksikkö.

13

159

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arveletko, etteivät äänestäjät ole samaa mieltä kuin Sipilä, että on omituista, kun Yleisradio saa lakisääteisen korotuksen budjettiinsa vuosittain, mutta kaikkialla muualla jaetaan niukkuutta = leikataan menoja?

http://www.suomenmaa.fi/etusivu/sipilä_luopuisi_yleveron_indeksikorotuksesta_6628072.html

Minun mielestäni tuo oli Sipilältä päinvastoin ääniä keräävä heitto. Ilkeästi sanoen suorastaan populistisen tehokas.

Viisaasti Sipilä pitää yllä myös mediasuhteita lehdistöön arvostelemalla lehtitilausten arvonlisäveron korottamista. Kaikkihan muistamme, että Kataisen hallitus sai lehdistön raivoihinsa jo hallitusohjelmaa tehdessään, kun se sääti lehtitilauksille arvonlisäveron. Siihen asti lehtitilauksista ei tarvinnut maksaa arvonlisäveroa laisinkaan. Ja tuon tempun jälkeen joku on tällä palstalla vielä ihmetellyt, miksi jopa Hesari vaikuttaa kepulaistuneen Kataisen hallituksen aikana.

• Yleisjohtaja

Täällä ollaan menossa Italian malliin. Siellä alle 10% ihmisistä lukee sanomalehtiä pitääkseen yllä tietoisuuttaan yhteiskunnallisista asioista.

• Totta se on

Muunmuassa, kehitysapu pitää alkaa ohjaamaan omaan maahan.
      Ei ole yksinkertaisesti rahaa enään lähettää ulos siihen tarkoitukseen.

Ylen pakko myös alkaa supistaan toimintojaan.
      Muutoin on Pohjois-korean tie media alalla.

• Niinpä niiN

Viime viikon Suomen Kuvalehti kertoi Juha Sipilän asiaosaamisessa olevista suurista puutteista. Sipilälle näyttää olevan lähes mahdoton omaksua isoja kokonaisuuksia ja suhteuttaa asiat toisiinsa.

• J Utta

hih hih Sipilä ei omaksu minun ihroja -isoa kokoista naisiutta hih hih

• Terve vaan!

Taas uusi esimerkki Sipilän osaamattomuudesta. Sipilä oli kupla, joka puhkesi. Puhkesi jopa ennustettua nopeammin.

• Näyttää siltä, että KEPUn kansanedustajat ovat eri mieltä kuin "suuri johtaja" Juha Sipilä. :) :) :)

• J Utta

hih hih minä olet 70 kiloa suurempi johtaja kuin Sipilä hih hih

• 14+16

Kepun eduskuntaryhmä lähes yksimielisesti vastustaa Sipilän typerää ehdotusta.

• 6-5-4-3-...

Sipilän lähtölaskenta kiihtyy...

• Pruut pruut trööööt!

Sipilä jäi ehdotuksineen yksin kepuryhmässäkin. Venkoilu ei kannata, sai Sipilä huomata.

• t t t t

Sipilän lähtölaskenta on käynnissä...

• JOHTAJA J:LLÄ

Sipilällä ei ole kaikki inkkarit kanootissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      352
      1051
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      728
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      656
    4. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      41
      578
    5. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      40
      545
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      523
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      320
      496
    8. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      75
      461
    9. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      459
    10. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      19
      451
    Aihe