Sipilä töräytti taas aivopierun

Yleisjohtaja

Kepun pj-ressukka Juha Sipilä yrittää epätoivoisesti olla esillä. Tänään Sipilä töräytti aivopierun Ylen rahoituksesta.

Joka kerran kun Sipilä avaa suunsa, Kepun kannatuksesta lähtee prosenttiyksikkö.

13

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arveletko, etteivät äänestäjät ole samaa mieltä kuin Sipilä, että on omituista, kun Yleisradio saa lakisääteisen korotuksen budjettiinsa vuosittain, mutta kaikkialla muualla jaetaan niukkuutta = leikataan menoja?

http://www.suomenmaa.fi/etusivu/sipilä_luopuisi_yleveron_indeksikorotuksesta_6628072.html

Minun mielestäni tuo oli Sipilältä päinvastoin ääniä keräävä heitto. Ilkeästi sanoen suorastaan populistisen tehokas.

Viisaasti Sipilä pitää yllä myös mediasuhteita lehdistöön arvostelemalla lehtitilausten arvonlisäveron korottamista. Kaikkihan muistamme, että Kataisen hallitus sai lehdistön raivoihinsa jo hallitusohjelmaa tehdessään, kun se sääti lehtitilauksille arvonlisäveron. Siihen asti lehtitilauksista ei tarvinnut maksaa arvonlisäveroa laisinkaan. Ja tuon tempun jälkeen joku on tällä palstalla vielä ihmetellyt, miksi jopa Hesari vaikuttaa kepulaistuneen Kataisen hallituksen aikana.

• Yleisjohtaja

Täällä ollaan menossa Italian malliin. Siellä alle 10% ihmisistä lukee sanomalehtiä pitääkseen yllä tietoisuuttaan yhteiskunnallisista asioista.

• Totta se on

Muunmuassa, kehitysapu pitää alkaa ohjaamaan omaan maahan.
      Ei ole yksinkertaisesti rahaa enään lähettää ulos siihen tarkoitukseen.

Ylen pakko myös alkaa supistaan toimintojaan.
      Muutoin on Pohjois-korean tie media alalla.

• Niinpä niiN

Viime viikon Suomen Kuvalehti kertoi Juha Sipilän asiaosaamisessa olevista suurista puutteista. Sipilälle näyttää olevan lähes mahdoton omaksua isoja kokonaisuuksia ja suhteuttaa asiat toisiinsa.

• J Utta

hih hih Sipilä ei omaksu minun ihroja -isoa kokoista naisiutta hih hih

• Terve vaan!

Taas uusi esimerkki Sipilän osaamattomuudesta. Sipilä oli kupla, joka puhkesi. Puhkesi jopa ennustettua nopeammin.

• Näyttää siltä, että KEPUn kansanedustajat ovat eri mieltä kuin "suuri johtaja" Juha Sipilä. :) :) :)

• J Utta

hih hih minä olet 70 kiloa suurempi johtaja kuin Sipilä hih hih

• 14+16

Kepun eduskuntaryhmä lähes yksimielisesti vastustaa Sipilän typerää ehdotusta.

• 6-5-4-3-...

Sipilän lähtölaskenta kiihtyy...

• Pruut pruut trööööt!

Sipilä jäi ehdotuksineen yksin kepuryhmässäkin. Venkoilu ei kannata, sai Sipilä huomata.

• t t t t

Sipilän lähtölaskenta on käynnissä...

• JOHTAJA J:LLÄ

Sipilällä ei ole kaikki inkkarit kanootissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      39
      12800
    2. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      91
      4431
    3. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      114
      4114
    4. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      51
      3678
    5. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      53
      3371
    6. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      120
      3357
    7. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      48
      2265
    8. Koska olet viimeksi nähnyt ikävän kohteesi?

Ja mitä tarjoat hänelle kun koputtaa oveesi?
      Ikävä
      43
      2231
    9. Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee

Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul
      Kemijärvi
      31
      2044
    10. On sillä rääpyä

Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva
      Ähtäri
      14
      1718
    Aihe