Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

voinko kertoa selibaatista

pitkäänyksin

Olen 25-vuotias nainen ja ollut selibaatissa 2 vuotta ja 2 kuukautta. Minulla ei olisi ollut edes mahdollisuutta satunnaisiin suhteisiin, mutta en varmaankaan niitä olisi edes käyttänyt hyväkseni sillä haluan seksiä vain ollessani parisuhteessa. Tilanne on kamala ja suren asiaa paljon. Kaipaan läheisyyttä.

Aloin miettiä asiaa myös siltä kannalta, että jos joskus vielä tapaan miehen jonka kanssa seurustelu voisi olla mahdollista niin mitä hän mahdollisesti ajattelee tästä asiasta. Voisitteko miehet kertoa mitä olisitte mieltä jos kohtaisitte tällaisen naisen?

7

323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M33v02area

      itse nyt 1v7kk ilman,sama tilanne en vaan ole hypännyt kenen kanssa vaan petiin...

    • mies3

      omasta mielestäni selibaattisi on enneminkin hyvä juttu, koska itse ainakaan pidä mistään horo naisista jotka lähtee kaikkien mukaan. Turhaan mietit tai suret moista. Kannataa kokeilla seksi kaveria josta saat läheisyyttä.

      • mek

        Silloin kun vain sekisä haluaa niin on ihan sama mitä nainen on mutta kun vaimoa eisitään niin silloin pitää olla jotain kriteerejä. Aikoinnaan kun tapsin naisen ja jos ei toisilla ta ikolamannella tapaamiskerralla seksiä tullut niin minulta miehnö meni aika nopeasti mielnkiinto naiseen. Kun ikää tulee lahemmäs 30v niin ei hirveän kauan viitti osotella seksin alkun ja kun sitä saa niin nainenkin on kinnostunut miehestä ja se siitä. Saamattomuutta jos nykyaikana ei seksiä tai sitten on muuten tumpelo oli kyseessä mies tai nainen.


    • udeliaz

      Selibaatilla ei olisi minulle minkäänlaista merkitystä suhdetta aloittaessa, mut tää jäi kiinnostamaan:

      "Minulla ei olisi ollut edes mahdollisuutta satunnaisiin suhteisiin"

      Miksi noin? Itsellä tulee mieleen nopeasti kolme selitystä: olet ollut vankilassa, olet olut mielisairaalassa tai olet ollut niin pahasti loukkaantunut, että seksi ei olisi onnistunut. Mikään noista ei liene oikea, joten mikä on selitys sille, että ei olisi ollut edes mahdollisuutta seksiin?

    • selibaatissa

      olen 27 vuotias mies minä olen ollut selibaatissa yli kaksi vuotta, ja näyttää siltä, että se tulee jatkumaan, koska ei ole tullut semmoisia tilanteita että voisi tavata naisia, eikä tule baareissakaan käytyä.
      Minusta selibaatissa ei ole mitään haittaa, ajattelin itsekkin jatkaa selibaattia ja hankin oikein siveysvyön. Tavoite on olla lukittuna siveysvyöhön kunnes löydän elämän kumppanin.

    • aloittajaa

      Kiitos vastauksista. Edellisestä suhteesta toipuminen oli hankalaa, itsetunto ja luottamus miehiin kärsivät ison kolauksen. Lisäksi en ole myöskään tavannut paljon miehiä missään sillä käyn baareissa harvoin.

      Toivon, että jokin muutos tapahtuisi pian. Saattaahan olla, että tässä muuttuu ihmisenä erilaiseksi jos ei saa läheisyyttä ja seksiä. Ei tunnu normaalilta olotilalta.

    • selibaatissa

      Minusta läheisyyden ja seksin puute tekee ihmisen passiiviseksi, ja nuo asiat alkavat tuntua vierailta, koska niihin ei ole tottunut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1829
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1565
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1518
    8. 59
      1384
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe