Kertokaahan mielipiteitänne kyseisestä alueesta? Oon tähän asti kuullut vain pelkästään negatiivista, niitä saa kertoa lisääkin, mutta herännyt vaan kysymys onko siellä mitään positiivista? :)
Linnainmaa asuinalueena
32
8479
Vastaukset
- H Moilanen
Mitä häh?! Mitä oot kuullut, kun mä en oo kuullut mitään - en huonoo enkä muutakaan Linnainmaasta.
Hervannassa on kuulemma 110 prosentin mahis tulla leimatuks, että älä helvetissä nyt ainakaan sinne muuta.
Ite oon katellut Linnainmaan aluetta 7 kk, enkä oo todennu huonoja puolia. Busseja menee keskustaan enemmän ku kondomeja. - sinne vaan
8 vuotta asunut jo linnainmaalla, enkä ole löytänyt mitään huonoa. Oikein rauhallista aluetta.
- Vinkki
Samoin kuin vieressä sijaitsevat Leinola ja Holvasti.
- Nyt jotain rotia
Juuh okei, kannattaa ottaa se kartta käteen ja vilkaista missä tuo ghetto sijaitsee. Kahden valtatien puristuksissa ilman mitään luontoarvoja ja pitkä matka keskustaan. Siis aito nukkumalähiö. Mitään ei voi tehdä ilman autoa.
Suosittelen Tammelaa, Tampellaa, Pispalaa, Amuria ja Pyynikkiä.- Juolahti mieleen...
Mitähän mieltä olisit alueesta, jos joskus olisit käynyt siellä?
- et silleen
Ilman mitään luontoarvoja? Heh heh... Et ole edes käynyt Linnainmaalla. Metsää ja ulkoilumaastoja lähellä vaikka millä mitalla.
- varoitus
ÄLÄ ainakaan IKINÄ OSTA sieltä asuntoa! Et pääse siitä koskaan eroon!
Tuttava pariskunnalla vastaavanlainen tilanne ja kyllä ovat tympääntyneitä.- Hinnoittelun abc
Ehkäpä asunnon hinta ei ole kohdallaan...
- sgrsfghsfh
Vertaisin Multisiltaan tai Peltolammiin. Ihan kiva mutta ei mitään tekemistä ilman autoa. Kaikki kaukana. Käy kävelyllä syysharmaassa säässä, niin tiedät miksi ei.
- Häh?
Kulkeehan bussit. Kyllä mä oon aina tohon pysäkille suoriutunut, ellen oo sitten ottanut fillaria alleni.
- Enitinen sujkap
Niin, kulkeehan ne Multisiltaankin mutta ei sinne silti kukaan vapaaehtoisesti muuta.
- Häh Häh!
Siinä taisi tulla ne ainoat positiiviset asiat linnainmaasta, bussit kulkee :D
- Tyytyväinen
Häh Häh! kirjoitti:
Siinä taisi tulla ne ainoat positiiviset asiat linnainmaasta, bussit kulkee :D
Lisäksi marketit ja luonto lähellä:)
- usko pois
Asuin Linnainmaalla aikanaan noin viisi vuotta, oli silloin ihan hirveä paikka ja asukkaat järkyttäviä joka suhteessa. Paljon rikollisia ja rikoksia ja varkaita. Nykyään vielä hirveämpi paikka! Älä vaan muuta sinne ellei ole ihan pakko! Älä myöskään Leinolaan tai Atalaan.
- Uteliias
Tarkentaisitko hieman epämääräisiä kokemuksiasi.
- Amurin tuuhein
En suosittele missään nimessä! On yksi pahimpia ghettoja Tampereella Tesoman ja Multisillan kanssa. Rikollisuutta ja järjestyshäiriöitä paljon. Järkyttävä automelu ympärillä, eikä palveluita ollenkaan! Automarketti ei ole palvelu, vaan kauppa.
En pysty käsittämään kuinka joku voi muuttaa tuohon ulkovessaan, Tampereella on sata kertaa parempia ja rauhallisempia asuinalueita keskustasta kävelymatkan päässä.
ÄLÄ TEE SITÄ VIRHETTÄ ETTÄ MUUTAT TUOHON PERSLÄPEEN!!!!- linnainmaa:3
Mun mielestä Linnainmaa on Yks parhaista Lähiöistä!!
- Mnotuv
Olen itse asunut Linnainmaalla vuosina 84-87 ja vuodesta 2002 tähän päivään ja olen hyvin tyytyväinen kyseiseen asuinalueeseen. Asun Lahtomäenkadulla ja ainakaan siellä ei ole minkaanlaisia ongelmia ikinä ollut. Piettasenkadun ja Lahtomäenkadunalueella on eroa kuin yöllä ja päivällä. Piettasenkadulle on majoittunut paljon narkkeja ja alkoholisteja ja meno tietenkin sen mukainen. Minulta muunmuassa puhkottiin pyörän renkaat ja kaveriani uhattiin puukolla.
Yksi valitettava asia on yksittäisten nuorten (13v-16v) elämöiminen Cittarin parkkialueella hajottaen mm. kaupan ikkunoita, kaljapulloja ym mukavaa nuorisotoimintaa.
Pieni ongelma on myös Lahtomäenkadun muuttuminen valtatieksi, kun kaikki autoilijat oikovat liikennevalot, aikaisemmin niin rauhallisen kadun kautta.
Linja-autoyhteydet ovat loistavat. Esimerkiksi voin kävellä pysäkille ja noin viiden minuutin sisään tulee joko 16, 18, 45 tai 29, joka menee tosin hieman eri reittiä.
Palvelut alueella ovat mahtavat. Oikeastaan kaikki, mitä vain ikinä tarvitset, löytyy läheltä.
Ulkoilureitit kulkevat sikinsokin ympäri Linnainmaata ja niitä riittää jopa niinkin paljon, että paras maastopyöräreitti kulkee Linnainmaan kautta Kauppiin ja välissä pääsee ihailemaan Näsijärven maisemaa. Matkaa kyseisellä reitillä on muistaakseni 28km. - ei enää sinne!
Linnainmaa on todellinen paratiisi! Puukot ja räkä lentää!
- Linnainmaa<3
Anteeks, mutta mitä te ihmiset sönkötätte? Linnainmaa on erittäin rauhallinen asuinalue, jopa Piettasenkatu. Muualla en ole edes asunut! Koiriakin käyttänyt kolmen aikaan yöllä Piettasenkadulla, eikä kukaan ole IKINÄ tullut vastaan. Öisin kadut ovat kuin kuolleet. Hiljaista. Tottakai pitää olla varuillaan, mutta niinhän kaikkialla. Muuttaisin ehdottomasti takaisin Piettasenkadulle jos voisin, mutta estona ovat korkeat vuokrat. Jos etole heikkohermo ja häiriinny parista yläastelaisesta niin muuta ihmeessä. Lapsiperheitä täynnä se on eikä narkkareita! Kiitos.
- yöksis
En muuttais vaikka maksettais. Narkkeja ja rikollisia nurkat väärällänsä, sekä hulluja mummoja. Mielestäni alueen voisi liittää Kangasalaan, kukaan ei jäisi tuota epämääräistä ghettoa kaipaamaan. Niin epämääräinen alue. Hyi hitto.
- dfghhfffgbh
Ihan hyvää seutua on. Mitä nyt silloin tällöin joku ääliö rikkoo bissipysäkkejä, mutta pahempaa häiriötä ei muuten ole.
- ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Kyl mä muuttaisi ( ois upeaa asuu tampereella ( Rahola. Kaleva. Petsamo. Viinikka. Pyynikki. Lielahti. Viinikka. Kaleva.
- ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Kyl mä muuttaisi ( ois upeaa asuu tampereella ( Rahola. Kaleva. Petsamo. Viinikka. Pyynikki. Lielahti. Viinikka. Kaleva.
- Ilves on paras
Länteen en muuttais, mutta itä-tampere on paras. Saa olla rauhassa.
- eastsider
Loistavaa asuinseutua, koko ikäni asunut Linnainmaalla, ehkä 90-luvun alussa ollut narkkareita, mutta sittemmin muuttunut lähinnä lapsiperheiden alueeksi. Ei täällä kyllä mitään rikollisia asu, ja rikoksiakin on ihan yhtä harvoin kun millä tahansa hyvällä normaalilla asuinalueella. Palvelut ovat loistavat, sillä kaikki koillistampereen palvelut on koottu tänne. Löytyy prisma,citymarket,terveyskeskus,lemmikkitarvikeliikkeitä vaikka muille jakaa, makuuni, kotipizza, subway, hese...alkokin on. Ihan normaali rauhallinen alue. En tiedä itse millainen piettasenkadun ympäristö on nykyään, joskus ainakin ollut kuulemma maineeltaan huonompi, mutta toisaalta se onkin lähes leinolaa...Koulut ja päiväkoti Linnainmaalla myös lähellä, en keksi valittamista =) bussejakin menee vissiin enemmän kun Hervannasta (yhteensä ainakin,kahdeksan,joista 7 koilliskeskuksen eli,prisman/cittarin ohi). Kyllä täällä on 20v selvitty ja toive olisi muuttaa takaisin opintojen jälkeen =) ei kannata kuunnella niitä,jotka perustavat tietonsa kuulopuheille,tampereella jotkut perustavat tietonsa 90-luvulle ja kerran saatu maine pysyy..tämän toteaa kun eri alueista googlaa mielipiteitä,aina löytyy joku oikeasti tietämätön valmiina kertomaan oman harhaluulonsa
- lintsinmaa
Nyt vaan äkkiä kaupunki rakentamaan kirjastoa. Valtio on myöntänyt jo rahaa siihen.
- Anonyymi
Aikas tavallinen alue, enimmäkseen rauhallinen mutta kyllä siellä jokunen päihdeongelmainenkin asustaa. Hintataso pitää huolen siitä, että suurin osa asukeista kunnon veronmaksajia.
- Anonyymi
Olen asunut Linnainmaalla 15v ja tänä aikana tänne on tullut CM, Prisma, HopLop, kuntosali, Padel-kentät ja lähellä on Alasjärven Golf -ja Disc Golf-kentät. Joukkoliikenne keskustaan on toimiva, kevyen liikenteen väylät keskustan suuntaan on parannettu (levennetty, mäkiä tasattu jne). Luonto on lähellä (missä suomessa ei olisi...). Omistus -ja vuokra-asuntoja on kaavoitettu niin että mitään ghetto-keskittymää ei ole päässyt syntymään. Toki täälläkin on mielisairaita ja väärinkäyttäjiä mutta kaikenkaikkiaan tämä on rauhallista seutua. Kaljabaaria täällä ei ole ja se osaltaan rauhoittaa aluetta.
Täältä löytyy lapsia, nuoria, aikuisia ja vanhuksia. Tervetuloa- Anonyymi
Eikö Hannele tarjoilekaan kaljaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö Hannele tarjoilekaan kaljaa?
Kannele haljaa? En tajuu.
- Anonyymi
Lossi on saatava!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk612116Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921432Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621265Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701248- 1151125
- 67946
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72919Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j66893Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍78842Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise9822