Onko olemassa top-top / bottom-bottom homo/lesbosuhteita?

Utelias_hetero

Tällainen kysymys askarruttaa mieltäni. Myönnän, että piti kirjoittaa tänne ihan uteliaisuudesta. Toivottavasti kukaan ei tästä pahoita mieltään :( Itse olen siis hetero... Toivoisin siis vastauksia ihmisiltä, joilla on tästä omakohtaista kokemusta! Ja tarkoitan siis tässä seurustelusuhteita enkä vain "yhden illan juttuja".

6

149

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ota selvää

Mitäs jos ottaisit selvää ihan itse.

Ihan asiallisesti: todellinen suhde ei perustu siihen, mitä on pääkallon ulkopuolella, vaan siihen, mitä sieltä sisältä löytyy.

• jhkhsdghfj

Eikö teikäläisen heterosuhteessa muka joskus ole nainen päällä ja joskus mies?

• Utelias_hetero

Siis tarkoitin kysymyksen aivan vain "kliiniseksi" uteliaisuuden vuoksi. Korostan vielä etten halua loukata tai provosoida ketään negatiivisessa mielessä. Positiivinen provokaatio ei mielestäni ole paha asia; saadaan keskustelua asiasta!

Niinkuin laulussa sanotaan: "jokainen on ihan vähän homo", pitää paikkansa, koska olen itsekin kokeillut saman sukupuolen kanssa intiimiä kanssakäyntiä :) Tulin vain siihen tulokseen etten taida olla kovinkaan homo koska hommat jäivät alkutekijöihinsä... Silti olen tyytyväinen, että kokeilin!

• dtrfgtr

En vaan oikeen tajua kysymystä. Meinaatko että onko homosuhteita joissa rooleja vaihdetaan. - Totta kai!

• Utelias_hetero

dtrfgtr nyt kun otit puheeksi niin tarkentui itsellekkin eli: Tarkoitin, että miten tuo homma yleensä menee eli: valitkoituvatko homoparit (sisältäen homot & lesbot) jossakin määrin (missä määrin!?) sillä perusteella, että toinen on miesmäinen ja toinen naismainen? Ja jos valikoituvat niin ovatko miesmäisen ja naismaisen osapuolen roolit suhteessa sellaiset, että jompikumpi on yleensä päällä sängyssä?

• Llll-pari

Me ollaan molemmat aika hiljaisia ja kotihiiriä (naisia olemme). En oikein osaa sanoa kumpiko meistä on se dominoiva osapuoli. Olemme niin samanlaisia.

Joskus sitten tilanteesta riippuen toinen ottaa ohjat käsiinsä. En tarkoita tällä nyt mitään makkarin puolella puuhasteluita. Esimerkinä nyt tämmöinen kuvitteellinen tilanne, että jos vaikka isäni kuolisi ja olisin ihan romuna, enkä osaisi oikein toimia tai lähteä hautajaisjärjestelyitä laittamaan niin kumppani ottaisi siinä vaiheessa komennon ja asiat hoitaakseen. Vastaavasti on ollut sellaisiakin tilanteita että minä olen määrännyt tahdin. Eiköhän se näin ole yleensä jokaisessa suhteessa että valta vaihtuu aina välillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6809
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      1209
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      24
      1013
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      881
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      47
      814
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      59
      804
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      774
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      761
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      716
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      713
    Aihe