Windows poltto dvd:lle.

Aika rientää;minä en

Terve taas tietäjät.
Latasin tuolta
http://www.mydigitallife.info/official-windows-7-sp1-iso-from-digital-river/
Win 7 pro:n ja nyt minun tarvitsisi siirtää se dvd:lle. Mutta kone valittaa että:

Vahvista tietovirran menettäminen
Tiedosto X17-59194 sisältää lisätietoja, jotka saattavat kadota kopioinnin
yhteydessä. Itse tiedoston sisältö ei muutu. Kopioidaanko tiedosto siitä huolimatta?

Eli uskallanko kopioida tiedoston levylle vai pitäiskö minun suorittaa asia jotenkin muuten kuin copy/paste tyylillä siirto työpöydältä levyasemaan?
Lueskelin että tarvitsisin jonkun ohjelman mutta en löytänyt sopivaa open scoure ohjelmaa... CD:lle olen joskus musiikkia polttanut mutta siitä on aikaa.
Odotan iloisena vastauksianne.

24

358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juk

tarvitset poltto ohjelman esim. tuo ilmainen

http://cdburnerxp.se/en/download

kun olet asentanut poltto ohjelman valkkaat siitä polta isoimage ja valkkaat sen X17-59194.iso tiedoston minkä latasit niin polttaa tyhjälle dvd levylle.

• Ja muista poistaa tuon ohjelman asennusvaiheessa kaikki toolbar ja lisäohjelmakohdat. Valitse myös mukautettu asennus ja asenna vain suomenkieli.

Ja asennuksen jälkeen tarvitsee vain klikata sitä iso tiedostoja niin se avautuu tuohon ohjelmaan, josta sen voi polttaa.

• Aika rientää;minä en

Kiitos nopeista ja ennen kaikkea selvistä ohjeista. Ohjelma lähti latautumaan.

• Aika rientää;mine en

Ja minä täällä taas...
      Kaikki menee hyvin kunnes pitäisi alkaa polttamaan levyä. Ohjelma ilmoittaa että asemaan pitäisi laittaa oikeanlainen levy. Ilmoittaa että tilaa on 0 tavua vaikka levyssä lukee 4,7 GB. Kokeiltu 2 levyllä. Missä menin metsään nyt?

• Onko levyt siis täysin tyhjiä?

• Aika rientää;minä en

Kyllä, ostin 10 kpl paketin DVD R levyjä valitajana sony.
        En siis usko että levyt mitenkään huonolaatuisia olisivat...

• oho3
        Aika rientää;minä en kirjoitti:

Kyllä, ostin 10 kpl paketin DVD R levyjä valitajana sony.
        En siis usko että levyt mitenkään huonolaatuisia olisivat...

*Valmistajana

• Tukeeko koneen levyasema DVD R levyjä?

• Vai silleesti

Optinen asema on CD-asema, joka ei ymmärrä DVD-levyjä.

• Aika rientää;minä en

Yritin toistaa DVD elokuvan ja tälläinen ilmoitus paukahti :

Windows Media Player ei voi toistaa DVD-levyä, koska tietokoneeseen ei ole asennettu levyn kanssa yhteensopivaa DVD-dekooderia.

Eli asema tunnistaa DVD:n mutta mistä saisin tuon dekooderin? Windows updatesta?
      (siis oletan että kooderin puutteesta johtuu latausongelmat)

• juk

mikä kone kyseessä merkki/malli ettei asema ole vaan combo malli mikä lukee dvd levyt mutta polttaa vain cd formaatit,laitehallinnasta näät aseman tyypin niin sillä selvii mitä asema ymmärtää,codekit ei vaikuta polttamiseen vaan esim. videoitten toistoon.

http://www.lataakuva.fi/di/1U0Q/screenshot.png

aseman luukussakin yleensä lukee formaatit mitä ymmärtää esim. dvd-rw tai pelkkä dvd tai cd-rw jne.

• Aika rientää;minä en

Joo, näyttää että on CD-rom... Enpä tullut ajatelleeksi kun käytettynä ostin.. Lyönpä tuosta toisen aseman kiinni ja kokeilen uudestaan XD
        Kiitos kärsivällisistä neuvoista!

• juk
    • Aika rientää;minä en

No niin kiitos kaikkille :)
      Win 7 pyörii nyt.

• Aika rientää;mina en

Mutta asennuskoodia antaessa ilmoittaa erroria?
        0xC004E003
        Ohjeista ei löydy muuta apua kuin et soita microsoftille... >:(
        Koetin syöttää product key useampaan otteeseen ja yritin löytää luotettavaa ohjelmaa product keyn kiertämiseen mutta ei auta.
        Onko kokemuksia tai neuvoja?
        Tärkeintä olisi saada kone toimimaan.
        Koneen kyljestä löytyy vain vistan koodi eikä kyseisen käyttöjärjestelmän asennus oikein innosta enää tässä vaiheessa. ;)

• kokemusta-on
        Aika rientää;mina en kirjoitti:

Mutta asennuskoodia antaessa ilmoittaa erroria?
        0xC004E003
        Ohjeista ei löydy muuta apua kuin et soita microsoftille... >:(
        Koetin syöttää product key useampaan otteeseen ja yritin löytää luotettavaa ohjelmaa product keyn kiertämiseen mutta ei auta.
        Onko kokemuksia tai neuvoja?
        Tärkeintä olisi saada kone toimimaan.
        Koneen kyljestä löytyy vain vistan koodi eikä kyseisen käyttöjärjestelmän asennus oikein innosta enää tässä vaiheessa. ;)

Onko sulla seiskasta pelkkä product key numero tai OEM - lisenssi.? Ne ei välttämättä aktivoidu niillä netistä saatavilla asennusmedioilla.? Tuurilla ehkä voi onnistua, mutta yleensä ei..

Ja kun soittaa windows aktivointiin ja pyytää henkilökohtaista neuvontaa aktivointiin, niin sieltä pyydetään antamaan aitous-tarrasta product key tunnuksen lisäksi viivakoodin numerosarja..

• Aika rientää;minä en
        kokemusta-on kirjoitti:

Onko sulla seiskasta pelkkä product key numero tai OEM - lisenssi.? Ne ei välttämättä aktivoidu niillä netistä saatavilla asennusmedioilla.? Tuurilla ehkä voi onnistua, mutta yleensä ei..

Ja kun soittaa windows aktivointiin ja pyytää henkilökohtaista neuvontaa aktivointiin, niin sieltä pyydetään antamaan aitous-tarrasta product key tunnuksen lisäksi viivakoodin numerosarja..

Mulla on pelkkä product key.
        Koko ajatus seiskan asennuksen ajatus läthi siitä että sain käsiini ton product key:n.
        Huoh. Pitäisikö linuxia harkita... Aika jännää muuten kun antaa aikaa aktivoida vain 3 päivää eikä lisäaikakoodi toimi...?
        Onko mitään mahdollisuutta vaikka poistaa tota kyselyä? Ostin tuossa joku aika sitten täysin uuden läppärin win 8 ja myyjä sanoi että product keyn kysely on poistettu kun kysyin sitä mahdollisten uudelleenasennusten takia...?

• Aika rientää;minä en kirjoitti:

Mulla on pelkkä product key.
        Koko ajatus seiskan asennuksen ajatus läthi siitä että sain käsiini ton product key:n.
        Huoh. Pitäisikö linuxia harkita... Aika jännää muuten kun antaa aikaa aktivoida vain 3 päivää eikä lisäaikakoodi toimi...?
        Onko mitään mahdollisuutta vaikka poistaa tota kyselyä? Ostin tuossa joku aika sitten täysin uuden läppärin win 8 ja myyjä sanoi että product keyn kysely on poistettu kun kysyin sitä mahdollisten uudelleenasennusten takia...?

Kannattaa soittaa tuonne MS ilmaiseen aktivointutukeen.

• Kokemustaon
        vapunen kirjoitti:

Kannattaa soittaa tuonne MS ilmaiseen aktivointutukeen.

Jos aktivointi ei onnistu netissä, niin se soitto ei auta, jos ei ole aitoa windows-tarraa tai sen tietoja. Pelkällä product key numerolla ei voi aktivoida siellä puhelintuessa.
        Ne pyytää siellä aitoustarrasta löytyvän viivakoodin numerosarjaa..
        Ainakin itsellä kävi näin kun ei ollut kuin pelkkä windows oem-product key tunnus.

• Kokemustaon kirjoitti:

Jos aktivointi ei onnistu netissä, niin se soitto ei auta, jos ei ole aitoa windows-tarraa tai sen tietoja. Pelkällä product key numerolla ei voi aktivoida siellä puhelintuessa.
        Ne pyytää siellä aitoustarrasta löytyvän viivakoodin numerosarjaa..
        Ainakin itsellä kävi näin kun ei ollut kuin pelkkä windows oem-product key tunnus.

Officen aktivoinnissa näyttöön tulee numerosarja mikä pitää kirjoittaa kännykän näppäimistöllä puhelun aikana. En tiedä onko samaa systeemiä Windowsin aktivoinnissa.

• Aika rientää;minä en

Hei taas.
      Kaupassa käydessä satuin huomaamaan microsoftin väliaikaisen toimipisteen jossa kävin aktivointiasiasta kyselemässä. Siellä myyjä ilmoitti että netistä EI pysty lataamaan ilmaiseksi windowsin virallisia saati laillisia asennuslevyjä :D Silti seiska läpäisee windowsin aitoustestin :D Siellä käskettiin ottaa yhteyttä microsoctin asiakastukeen jossa asiaa voitaisiin käsitellä... Tietysti kun yritin winukan sivuilla etsiä myyjän suosittelemaa chat väylää ilmoittaa ohjelma pyytää winukan ID ja kun annan sen, ilmoittaa että tuotteeseen ei ole tarjolla ilmaista tukea.
      Kyllä huomaa mikkisoftan tappelun piratismia vastaan ku on homma mennyt näin paljon vaikeemmaksi sitten xp:n.
      Mitä voisin nyt sitten tehdä kun en ole mikille mitään maksanut product keystä kuin sen puoleen asennuslevystäkään. Onko minun järkeä alkaa etsiä uutta win 7 joka maksaa 95 - 200 € ja myyntipisteet ovat harvassa? Kun jos kerran voin tarvita sen numerosarjan viivakoodin alta? Onko teillä minkälaisia kokemuksia win 7 aktivoinnista? Myyjä sanoi että seiska on nyt täyttä kuraa ja sanoi että enää ei kannata asentaa muita kuin win 8 tai win 8.1 :D että kuulemma on niin huono virusturva ja niin virusvaarallinen järjestelmä! Selvä myyntimies oli :D
      Eli itseäni toistaakseni:
      Onko kenelläkään tarkkaa kokemusta useammasta seiskan asennuksesta?
      Vai olisiko Vista Busines sittenkin varteenotettava vaihtoehto siitä kaikesta mollauksesta huolimatta jota siitä pidetään?

• eljii

Kasi on nopeampi muussakin kuin käynnistyksessä (ja tyhmä Metro häipyy kun lataa ja asentaa ClassicShell'in, muuttuu "siskaksi").
      "Windows 8 saves the system state and memory contents to a file on disk, and simply reloads it on reboot, rather than initiating everything all over again."
      ( http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2406668,00.asp )

• eljii

Näköjään TaskManager kasissa täysjärkistetty. Näyttää myös levyliikenteen kuormituksen. Joskus kiintolevy hyrrää täysillä vaikka cpu-käyttö on muutamassa prosentissa. Olisikohan virustorjunnan ansiota

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5253
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5054
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4124
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3610
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3208
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2791
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1914
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1790
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1628
    Aihe