http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2013110517688853_ul.shtml
"Vastausta voi kukin tulkita miten haluaa, mutta arvio on järisyttävä. Pelkästään Linnunradalla nestemäistä vettä sisältäviä, elinkelpoisella vyöhykkeellä tähteään kiertäviä planeettoja voi olla laskentatavasta riippuen pari miljardia tai jopa kymmeniä miljardeja."
Juuri noin vastauksia voi itse kukin tulkita miten haluaa, ja kyllä hulluja tulkkaajia aina löytyy, jos ei muualta niin sekarotuisesta jenkkilästä!
Late Lapista. SSSS Ry!
VUOSITUHANNEN VALE !
4
78
Vastaukset
- sitä toivomme
Nyt pitää sanoa että sinä peelo olet vuosituhannen vale, yritämme täällä palstalla uskotella itsellemme ettei sinunlaista peeloa olisi olemassakaan.
Ikävä kyllä emme ole saaneet uskoa toiveisiimme.
Voitko jotenkin auttaa ja hävitä vaikka Uralille norsunvittu päässäsi. - tiedä sitten
Siellä voi olla meitä sivistyneempiäkin eläviä, mehän ollaa vain apinalaji, tietoa on vaikea saada vielä ainakin.
Pienenä vihjeenä maailmankaikkeuden suuruudesta; omassa galaksissamme on arvioitu olevan 100 - 400 miljardia tähteä, eli jos otetaan varovaisin arvio eli se 10^11 tähteä ja jos voisi hypätä tähdeltä toiselle yhdessä sekunnissa, omien laskujeni mukaan kestäisi noin 3171 vuotta käydä jokaisella.
Kysynkin nyt, onko Late käynyt tarkastamassa jokaisen tähden ja todennut, että ei ole vesiplaneettaa tälläkään, eikä tällä, eikä tällä, kun on niin varma, että tutkimus on Millennium Falsehood.- Late Lapista.
Vettähän siellä voi ollakin, mutta kun tarvitaan happeakin jotta voitaisiin elää ! Ja jos siellä avaruudessa olisikin elämää, kyllä ne ottavat yhteyttä sitten kun katsovat sen tarpeelliseksi! turha sinne ja sen tutkimuksiin on rahojaan haaskata!
Katsopas vaikkapa sekarotuisia jenkkejä, ne ovat satsanneet rahojaan maailman ja avaruuden valloittamiseen, ja mikä on ollut tulos? KONKURSSI !
Late Lapista. SSSS Ry!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2312122Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101798Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601396Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801205Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171048- 581015
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89984TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15980- 70832
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42824