Varsinais-Suomen käräjäoikeuden päätös

R 12/2085, jossa tuomio on annettu 11.2.2013 koskee siis ilmeisesti Uudenkaupungin sosiaaliviranomaisten virkarikoksia. Tarkemmin ilmoittelen asiasta myöhemmin ja ilmoitan täten, että minulla on vielä paljon tietoa virkarikoksistaan, joita ei ole vielä tutkittu.

15

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • von Lagerbom

Ugilaisetko miinuksia laittavat kun julkistan ugin sosiaaliviranomaisten syyllistymisistä virkarikoksiin, joista ovat tuomionkin saaneet. Ovatko arvoisat miinuksien ruksijat siis sitä mieltä, että viranomaiset saavat rankaisematta tehdä- ja jatkaa rikollista toimintaansa? Minä kyllä teen kaikkeni että uginkin sosiaaliviranomaiset tullaan asettamaan syytteeseen myös muista rikoksistaan kuin tuosta yllä olevasta. Viranhaltijat ovat viisi vuotta vastuussa tekemisistään, joten kyllä minulla on hyvää aikaa penkoa asioita. Ja minulla on myös vahva motivaatio heidän rikostensa selvittämiseen koska toimivat vastuuttomasti tyttäreni huolto-asiassa. Saattanee eksäkin saada vihansa päälleen kun on aiheuttanut tällaisen tilanteen.

• Lex Uki

Voipi olla , että se olet loppujen lopuksi sinä joka joudut rangaistusten kohteeksi. Nettiherjauksista, viranomaisten halventamisesta, yksilöidyn ja tunnistettavan suvun jäsenten mustamaalamisesta jne.
        Sinuna olisin nyt hiljaa ja jupisisin vaan itsekseni. Joku aamu posteljooni tuo sinulle luultavasti haasteen oikeuteen. Silloin varmaankin sinua kaduttaa, mutta tuolloin se on myöhäistä. Kaltaisesi tuulimyllyjä vastaan taisteleva toisinajattelija kyllä listitään torakan tavoin jalkalistaa vasten. Niin on aina käynyt ja niin käy nytkin.

• Ymmärrä neroa

Magnus on aina oikeassa ja muut väärässä. Hän on erehtymätön nero.

Niistä johtuvat paljastukset muista ihmisistä.

• työnjoht

Olen seurannut hänen kirjoitteluaan ja toden totta hämmästellyt sitä uskallusta, millä hän arvostelee viranomaisia (jopa nimeltä mainiten), antaa omia arvioitaan ex-vaimonsa mielenterveydestä , tässä vain muutamia mainitakseni.
        Ehkä hän lopettaa vasta sitten kun haastemies tuo ensimmäisen kutsun oikeuteen vastaamaan kirjoitelmistaan.

• Rasa

Mutta mikä helvetti on totuus tässä sotkussa!? Vaadin taustatietoja! Esim miten suhteenne (sinä ja äiti) sai alkunsa,oliko lapsi suuniteltu, kauanko olitte parisuhteessa,kumpihalusi lasta (jos halusi), miksi teillä meni sukset ristiin, ja mitä tapahtui kun sukset menivät ristiin!?

• Tiedät kyllä kuka

No Lagerbom on melkoisen mahdoton elämänkumppani. Liiton vaiheita läheltä seuranneena, voin arvata mikä helpotus ex-vaimolle on ollut ero. Joskin, kuten nyt on ilmennyt, ei piina ole loppunut, vaan jatkuva viittailu henkilökohtaisiin asioihin, kuten terveyden tilaan, tuo hyeena iskee jatkuvasti ja väsymättä.

• von Lagerbom

Varsin tavanomaista on, että seksuaalisesti poikkeavat hankkivat itselleen lapsen kyseenalaisin keinoin..

• Lex Uki

No nytpä tuli viittaus vielä seksuaaliseen suuntautuneisuuteen. Nämä kaikki ovat sitten oikeudessa alaviitteinä julkisen herjauksen syytös esityskirjassa. Nyt ollaan menty jo niin syvälle toisen ihmisen henkilökohtaisiin yksityisasioihin, että luulen että joku taho alkaa kohta toimia. Mutta itsepä sitä oikein kerjäsit. Hauskaa varmaan oli kirjoitella, niin kauan kuin sitä hupia kesti. Kaikki hauska päättyy aikanaan. Varaudu kaivamaan kuvettasi.

• mangusti
        Lex Uki kirjoitti:

No nytpä tuli viittaus vielä seksuaaliseen suuntautuneisuuteen. Nämä kaikki ovat sitten oikeudessa alaviitteinä julkisen herjauksen syytös esityskirjassa. Nyt ollaan menty jo niin syvälle toisen ihmisen henkilökohtaisiin yksityisasioihin, että luulen että joku taho alkaa kohta toimia. Mutta itsepä sitä oikein kerjäsit. Hauskaa varmaan oli kirjoitella, niin kauan kuin sitä hupia kesti. Kaikki hauska päättyy aikanaan. Varaudu kaivamaan kuvettasi.

Mangus kulkee omia polkujaan ja sitä ei mikään tai kukaan pysäytä.

• HETERO!

Puhut nyt varmaan itsestäsi :D :D

• äiti itsekkin
        HETERO! kirjoitti:

Puhut nyt varmaan itsestäsi :D :D

Lapsiraukka, kun on kohtalona olla riitakapulana. Antaisi nyt Lagerbum vaan periksi ylpeälle mielenlaadulleen ja antaisi lapsen olla siellä missä hänen paikkansa on, eli äidin luona.

• von Lagerbom
        äiti itsekkin kirjoitti:

Lapsiraukka, kun on kohtalona olla riitakapulana. Antaisi nyt Lagerbum vaan periksi ylpeälle mielenlaadulleen ja antaisi lapsen olla siellä missä hänen paikkansa on, eli äidin luona.

Ai minä kun olen ihan luullut, lakeja tutkiessani, että lapsella on oikeus molempiin biologisiin vanhempiinsa, ei siis naiseen / naiseen tai mieheen / mieheen. Siis biologisiin vanhempiinsa ja sukuunsa. Miksi pienen lapsen kohdalla ei noudateta näitä lakeja vaan hihhulituomarit saavat kenenkään puuttumatta tulkita lakeja mielivaltaisesti..

• voiku kiva
        von Lagerbom kirjoitti:

Ai minä kun olen ihan luullut, lakeja tutkiessani, että lapsella on oikeus molempiin biologisiin vanhempiinsa, ei siis naiseen / naiseen tai mieheen / mieheen. Siis biologisiin vanhempiinsa ja sukuunsa. Miksi pienen lapsen kohdalla ei noudateta näitä lakeja vaan hihhulituomarit saavat kenenkään puuttumatta tulkita lakeja mielivaltaisesti..

Tuomarin sana on tässä painavampi kuin sinun. Äläkä nimittele heitä hihhuleiksi. Siitä voi koitua sinulle vaikeuksia.

• von Lagerbom
        voiku kiva kirjoitti:

Tuomarin sana on tässä painavampi kuin sinun. Äläkä nimittele heitä hihhuleiksi. Siitä voi koitua sinulle vaikeuksia.

Kyllä tuomarin, olkoompa vaikka hihhuli, tulee voimassa olevia lastensuojelulakeja / lapsenoikeuksia noudattaa..

• Von,von,von ja von
        von Lagerbom kirjoitti:

Kyllä tuomarin, olkoompa vaikka hihhuli, tulee voimassa olevia lastensuojelulakeja / lapsenoikeuksia noudattaa..

Ei sinun kohdallasi. Kyllä sinun taupauksessasi on täysin selvää se, että lapsella on parempi olla oman äitinsä luona, kuin vetoisessa pakettiautonhytissä. Mutta senhän asiasta päättävät jo tietävätkin. Lapsen koti on siellä missä äitikin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      57
      6033
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      57
      5472
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      113
      3955
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      54
      3802
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3745
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3176
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2914
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59