Iso kaivos kaatumassa

Mitätön hallitus

Eipä ihme tämän halliruksen tekosiksi.
Ei ne vihreät ja vasurit osaa mitään.
Sama kokoomus herroilla.

Oppineet saamaan kaiken valmiina.
Keskustaa haukkuneet vuosikymmeniä.
Nyt olisi omaa osaamista istuvalla hallituksella.
Ei ole, tumput suorana ihmetellään.

Istuva haltitus se hoitaa mikä hallitukselle kuuluu, eikä edelliset hallitukset tai oppositio.

Tuudittautuneet vain, että jos hankaluuksia, syytetään edellisiä.
Ei se niin sasisi olla.
Vastuu mitä se on on hallituksella hukassa.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nousee vielä

      Euroopan suurin nikkelikaivos.
      Nikkeliä ym on maaperässä siellä ja paljon.

      Hinnasta se on kiinni, metallien.
      Nousevat vielä maailman laajuisesti.

    • Hyvä kokoonpano

      Haavisto suunnittelee vihreille jo suojatyöpaikkoja.
      Hassi, Hautala, Sini Saarela, ja sitten tietenkin itse pääjohtajaksi Jani Toivola. :)))

      En minä usko että tuo tilanne ainakaan paremmaksi muuttuu, jos poliittiikkoja nimitetään kaivosinsinöörien tehtäviin.
      "Poliitiikkojohtajat" ovat suurin syyllinen yhteiskuntamme huonoihin yritysmenestymisiin.
      Yhteiskunnalle tulisi paljon halvemmaksi, kun poliitiikoja koskisi samat irtisanomiskäytännnöt, kuin muitakin.

    • Kepulla vastuu

      sen kaivoksen pystyssä pitämisessä. Kepulainen hanke se oli. Tarvittavat sadat miljoonat pitää nyt kerätä kepulaisilta. Ei sinne enää muiden veronmaksajain rahoja saa syytää.

    • Höpö-höpö

      Kuvittelet vain.

      Samahan vaikka jos VR olisi nyt ajettu alas, eikai se olisi edellisen hallituksen vika.
      Pyörät pöyrii uudellakin hallituksella, tai pitäsi pyöriä.
      Jos se jää: " en mää...en minä..minä en " " keskustan vika "
      Kun jostain vaikeammasta asiasta kyse.

      Aina istuva hallitus vastaa ja päättää asioista.
      Ei kukaan muu.
      Sitten rikosluonteiset asiat erikseen.

      • Low capacity

        Sinä et vieläkään tajua edellisen hallituksen aiheuttamia haittoja ja varsinkaan sitä, miten ne ovat vaikuttaneet nykyisen hallituksen työskentelyyn ja Suomen talouteen. Ehkä sinun olisi syytä jatkaa alle 14-v. tarkoitetuilla palstoilla. Niissä yleensä pärjää pienemmälläkin kapasiteetilla.


    • Äystön Mutka

      Eikö Talvivaara ole ollut alusta asti Keskustan ja keskustalaisten projekti?
      Ainakin kepuänkyrät kehuivat Talvivaaran kaivoashanketta ja sen erinomaisuutta kaikin puolin. Eipä silti monet, muiden mukana minä olin ja olen sen kannalla.

      Kyllä te änkyrät olette hupaisaa sakkia. No voihan vihan, kaunan ja kateuden puolueelta voi odotaa mitä vaan. Tuleeko Tolliskot taas tappamaaan minua kuten ovat niin usein uhanneet? Älypelin jättiläiset, ne jotka vetävät ihmisulostetta kasvoihinsa uhkavat muilutuksilla "rajalle ja potku perseelle" ,"Lapuan Laki voimaan" ja muita kepuänkyröiden ja Tolliskoiden isänmaallisia uhkauksia.

      Miten syöttiläspaskiaiset voivat syyttää oman lempilapsensa vaikeuksista nykyistä hallitusta? Vihan, kaunan ja kateuden puolue valehtelee sekä puoleena että yksityisinä henkilöinä KEPU PETTÄÄ AINA.

      Olen kirjoittanut Talvivaarasta usein ja olen ollut sitä mieltä, että projeksi on hyvä ja kannatettava. Mikrobiologiaa opiskelleena ja sitä jonkin verran tuntevana uskon, että se tulee toimimaan, siitä huolimatta, että se on "kepun projekti".

      Katselin äsken Ylen ohjelmaa Talvivaarasta.
      Timo Kalli sai Ylen johdon vaihdettua ja tilalle tuli aitoa Reporadiota muistuttava tapa toimia.

      Eino S. Repo -Urho Kekkosen luottomies- puoluekanta Maalaisliitto/SKDL/ Keskustapuolue/ komm. siis kekkoslainen stalinisti.
      Nyt ajankohtais- ja aamuohjelmat ovat lähes täyttä kepuänkyröiden propakandaa.

      Tässä Talvivaaraohjelmassa, en katsonut sitä kkokonaan, juontaja oli mitä puhtain Reporadion, siis kekkoslaisen stalinismin ilmentymä. Siinä nyt Timo Kallin oma koira puri.

      Ehkä ensimmäisen kerran eläessäni voin sanoa Mauri Pekkarisen sanomaa asialliseksi. Miten olisi tämä vihan, kaunan ja kateuden keulakuva sanonut, jos kaivosluvan olisi antanut SiniPuna ja vastuuministerinä olisi Pekkarisen tilalla ollut joku demari?

      Revähdytin jalkani, pieni urheiluvamma vaan, mutta siksi en voi kirjoitta tätä nimimerkilläni, kun pelkään Syöttiläspaskiaisten ja Tolliskojen tappouhkauksia.

      • Kuin minun suustani!

        Minäkin katsoin ohjelma, ja sitä katsoessani tulin aivan samoihin ajatuksiin kuin Sinä sanot tuossa:

        "Ehkä ensimmäisen kerran eläessäni voin sanoa Mauri Pekkarisen sanomaa asialliseksi. Miten olisi tämä vihan, kaunan ja kateuden keulakuva sanonut, jos kaivosluvan olisi antanut SiniPuna ja vastuuministerinä olisi Pekkarisen tilalla ollut joku demari?"

        Ps. Minäkään en voi kirjoittaa tätä vakionimimerkilläni, sillä jos niin tekisin, saattaisin viedä huomion sanomaltasi huomionarvoiselta totuudelta.


    • Siitäkin huolimatta

      Aina istuva hallittus vastaa Suomesta.
      Istuva hallitus vastaa valtion bisneksistä.
      Ei niitä kukaan muu tee.

      Kun tiedämme kuitenkin kaikki tai ainakin melkein,että metallien hinnat taas nousee joku kaunispäivä.
      Aina niin käynyt.
      Tämä arvio perustuu ihan kokemukseen.

      Malmiot mahtavia Petsamoon asti Talvivaaran alueilta.
      Sanovat viisaammat.

      Saapa nähdä onko malmiot ulkomaisilla toimijoilla tulevaiśuudessa.

      • Tottakai Hallitus vastaa vallan kolmijaon perusteella omasta osuudestaan. Eduskunta säätää lait. Hallituksella on toimeenpanovalta ja riippumattomilla Tuomioistuimilla tuomitsemisvalta.

        Suomessa on jo vuosikymmenet totuttu siihen, että Maalaisliitto-Keskustapuolue- Suomen Keskustan, mikä sen nimi milloinkin on, tekemät hölmöläisshommat ovat muiden korjattava, ja ennen kaikkea maksettava.

        Urho Kekkosen ensimmäisen presidenttikauden jälkeen jäi korjatavaa vuosikymmeniksi. Rupla-Urho pani tuulemaan ja maalaisliittolaiset vähemmistöhallitukset ja Rupla-Urhon ikiomat virkamieshallitukset vuorottelivat. Esimerkiksi yhtee hallitukseen johon tuli 3 kokoomuslaista, niin Kokoomus sai valita yhden Rupla-Urhon nimeämän henkilön ja kaksi muuta valitsivat UKK, siis Urho Kaleva Kekknen ja AKK Ahti Kapseli Karjalainen.

        Tällaisen meiningin jälkeen oli maantalous aivan kuralla ja sisäpoliitiset vaikeudet paljon suuremmat kuin sitä ennen.

        Samoin Esko Ahon Tuhohallituksen jälkiä vieläkin korjaillaan muiden kuin aiheuttajien toimesta. Tukiaisissa rypevät elävät herroiksi kun muut joutuvat kohtuuttoman tiukoille, varsinkin jos vertaamme muita kepulandian elätteihin.

        Luin juuri äsken Lasse Lehtisen ja Sanna Ukkolan kirjan Vastarannan kiiski Paavo Väyrysen ihmeellinen elämä ja siinä sivussa otin kirjahyllystäni Johannes Virolaisen kirjan Vallankäyttö Kekkosen aikana.

        En voi suositella näitä kepuänkyröille ja Tolliskoille, sillä heidän lapsenuskonsa saisi kolauksen kun järjen ja totuuden valoa tulisi tyhmyyden, tietämättömyyden ja vihan ja kaunan keskelle, kepulaisten joukkoon.


    • erä suoli

      Klamydia toimii, Talvivaara..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      266
      6420
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      148
      3723
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2649
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2506
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2072
    6. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1661
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1655
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1493
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1310
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      108
      1174
    Aihe