Hei! Olen perustamassa Facebookiin uutta videoyhteisöä nimeltä Best Vines Finland. Tarkoituksena on luoda yhteisö jossa julkaistaan säännöllisesti suomalaisia pääasiallisesti Vineja (eli 7 sekuntia kestäviä videoita) mutta myös pidempiä, hauskoja videoita. Idea on siis luoda samantyyppinen yhteisö kuin Amerikan Best Vines. Haluaisitko olla mukana tässä yhteisössä? Jos haluat lisää suosiota videoillesi, lähetä jokin hauskoista videoistasi minulle osoitteeseen [email protected] ja lisään sen Facebook-sivuillemme. Ja tiedän, tykkääjiä ei ole vielä... yhtään. Mutta olen juuri aloittamassa yhteisön mainostamisen kunhan sivulle saadaan muutama video lisää. Toivottavasti haluaisit/ehtisit auttamaan yhteisön alkuun saamisessa :)
Onko sinulla hauskoja videoita?
Best Vines Finland
0
50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.348544- 434703
- 364664
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1903611- 132953
- 312716
- 392696
- 442393
- 1672082
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise652056