Hei! Olen perustamassa Facebookiin uutta videoyhteisöä nimeltä Best Vines Finland. Tarkoituksena on luoda yhteisö jossa julkaistaan säännöllisesti suomalaisia pääasiallisesti Vineja (eli 7 sekuntia kestäviä videoita) mutta myös pidempiä, hauskoja videoita. Idea on siis luoda samantyyppinen yhteisö kuin Amerikan Best Vines. Haluaisitko olla mukana tässä yhteisössä? Jos haluat lisää suosiota videoillesi, lähetä jokin hauskoista videoistasi minulle osoitteeseen [email protected] ja lisään sen Facebook-sivuillemme. Ja tiedän, tykkääjiä ei ole vielä... yhtään. Mutta olen juuri aloittamassa yhteisön mainostamisen kunhan sivulle saadaan muutama video lisää. Toivottavasti haluaisit/ehtisit auttamaan yhteisön alkuun saamisessa :)
Ystävällisin terveisin
Best Vines Finland
[email protected]
Onko sinulla hauskoja videoita?
2
88
Vastaukset
- Youtube kumppani
Muista tehdä videoiden käytöstä viralliset sopimukset. Sopimuksessa luettava myös miten mahdollisten mainostulojen ositus alkuperäisen videon omistajan kanssa tehdään.
Vaihtoehtoja. Hyvän videon voit ostaa omaksesi sovittuun hintaan, joilloin sinulla on paperit siitä että omistat esitysoikeudet.
Vaihtoehto kaksi teette sopimuksen että sinulla on esitysoikeudet ja esim. mainostulot jaetaan. Yleensä videon tekijä saa n.60% ja loput menee kavavalle / yhteisölle. Näistä asioista pitää pitää tarkasti kiinni, tai muuten on äkkiä oikeudessa. Kannattaa huomioida että kanavan omistaja ja videoiden omistajat ovat vähintään 18v. tai kirjallinen vanhempien suostumus. Google Youtuben omistaja tarkistaa herkästi asioita ja taustatietoja.
Rehellisellä pohjalla ja kun asiat tehdään oikein kanava saa luotettavuutta jo alusta alkaen... Muussa tapauksessa kannattaa miettiä vielä muutaman kerran... :)- Youtube kumappani
Niin ja huomioi myös että Facebook kuuluu Googlen omistukseen myös! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991546Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131226- 2311210
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2671088Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81989- 141980
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179973Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15959- 74829
Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33822