Onko sinulla hauskoja videoita?

Best Vines Finland

Hei! Olen perustamassa Facebookiin uutta videoyhteisöä nimeltä Best Vines Finland. Tarkoituksena on luoda yhteisö jossa julkaistaan säännöllisesti suomalaisia pääasiallisesti Vineja (eli 7 sekuntia kestäviä videoita) mutta myös pidempiä, hauskoja videoita. Idea on siis luoda samantyyppinen yhteisö kuin Amerikan Best Vines. Haluaisitko olla mukana tässä yhteisössä? Jos haluat lisää suosiota videoillesi, lähetä jokin hauskoista videoistasi minulle osoitteeseen [email protected] ja lisään sen Facebook-sivuillemme. Ja tiedän, tykkääjiä ei ole vielä... yhtään. Mutta olen juuri aloittamassa yhteisön mainostamisen kunhan sivulle saadaan muutama video lisää. Toivottavasti haluaisit/ehtisit auttamaan yhteisön alkuun saamisessa :)

Ystävällisin terveisin
Best Vines Finland
[email protected]

2

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Youtube kumppani

Muista tehdä videoiden käytöstä viralliset sopimukset. Sopimuksessa luettava myös miten mahdollisten mainostulojen ositus alkuperäisen videon omistajan kanssa tehdään.

Vaihtoehtoja. Hyvän videon voit ostaa omaksesi sovittuun hintaan, joilloin sinulla on paperit siitä että omistat esitysoikeudet.

Vaihtoehto kaksi teette sopimuksen että sinulla on esitysoikeudet ja esim. mainostulot jaetaan. Yleensä videon tekijä saa n.60% ja loput menee kavavalle / yhteisölle. Näistä asioista pitää pitää tarkasti kiinni, tai muuten on äkkiä oikeudessa. Kannattaa huomioida että kanavan omistaja ja videoiden omistajat ovat vähintään 18v. tai kirjallinen vanhempien suostumus. Google Youtuben omistaja tarkistaa herkästi asioita ja taustatietoja.

Rehellisellä pohjalla ja kun asiat tehdään oikein kanava saa luotettavuutta jo alusta alkaen... Muussa tapauksessa kannattaa miettiä vielä muutaman kerran... :)

• Youtube kumappani

Niin ja huomioi myös että Facebook kuuluu Googlen omistukseen myös! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      99
      1546
    2. Kerran oltiin mekin kahdestaan

Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik
      Ikävä
      13
      1226
    3. Ozzy Osbourne on kuollut

Kevyet mullat ja R.I.P. Ei soi enää Paranoid.
      Maailman menoa
      231
      1210
    4. Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi

Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen
      Maailman menoa
      267
      1088
    5. Oikeasti, voitais mennä kahville

ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o
      Ikävä
      81
      989
    6. Naiset, naiset

Älkää antako painonne nousta. Naisella ylipaino ei ole hyvä.💝
      Ikävä
      141
      980
    7. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      179
      973
    8. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      959
    9. No mitä nyt

Ollaanko vaiko eikö olla? Miehelle.
      Ikävä
      74
      829
    10. Yritin keväällä unohtaa sinut nainen

mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie
      Ikävä
      33
      822
    Aihe