Tarkoittaako Voideltu Jumalaa?
Mitä Voideltu tarkoittaa?
7
1412
Vastaukset
- Opin alkeisia ABC
Jeesus on kaikkivaltias Jumala ja kaiken Luoja!
Ketä kutsutaan Voidelluksi?
Ymmärsitkö?- Eveliina
>Ketä kutsutaan Voidelluksi?<
Minä tiedän! Voidelluksi kutsutaan esim. voi pullia. Äiti leipoi pullaa tänään ja jossain vaiheessa hän sanoi että pullat pitää vielä voidella ja sitten uuniin paistumaan. Nyt sitten tiedät sinäkin. :)) - Opin alkeisia ABC
Älkääpäs maallikot sekaantuko asiantuntijan opetuksiin!
Pietari tiesi että Jeesus on Kaikkivaltias Jumala ja kaiken Luoja!
Hengessä kun lukee ja tutkii Raamattua niin ymmärtää sitä paremmin!
Luuk. 9:
18 Kerran, kun Jeesus oli vetäytynyt yksinäisyyteen rukoilemaan ja opetuslapset olivat hänen kanssaan, hän kysyi heiltä: "Kuka minä ihmisten mielestä olen?"
19 He vastasivat: "Toisten mielestä sinä olet Johannes Kastaja, toisten mielestä Elia, toiset taas sanovat, että joku entisajan profeetta on noussut kuolleista."
20 "Entä te?" kysyi Jeesus. "Kuka minä teidän mielestänne olen?" Pietari vastasi: "Sinä olet Kristus, Jumalan Voideltu."
Mitä Pietari tarkoittaa? Pietari ilmoittaa SALATUN TOTUUDEN jonka vain hengessä valaistut, Jeesuksen täydelliseen ja ainutlaatuiseen Jumaluuteen uskovat voivat ymmärtää!
" Pietari vastasi: "Sinä olet Kristus, Jumalan Voideltu."
Voideltu = Kaikkivaltias Jumala ja kaiken Luoja!
" Pietari vastasi: "Sinä olet Kristus, Jumalan Luoja."
" Pietari vastasi: "Sinä Herra Jeesus Kristus olet Ainut ja KaikkiValtias Jumalamme ja Vapahtajamme, joka on kaiken Luonut . Olet Väkevä Jumala ja KAIKEN LUOJA. Sinä olet Kristus, Isä Jumalan Luoja. "
" Pietari vastasi: "Sinä olet KaikkiValtias Jumalamme, joka on Luonut Isä jumalankin, joka taivaassa rukoilee Sinua Herraa Jeesusta Jumalaamme Ainutta" Jeesus Jeesus Jeesus Jeesus Jeesus Jeesus Hallelujaa Aamen
Voideltu tarkoittaa sitä että joku korkeampi taho on kouluttanut ja määrännyt sopivan henkilön johonkin määrättyyn virkaan tai tehtävään ja voidellut hänet esim. kuninkaaksi tai ylipapiksi;
Psalmit 45
6 (45:7) "Sinun valtaistuimesi on niin kuin Jumalan, se pysyy ikuisesti, sinun valtikkasi on oikeuden valtikka. [2. Sam. 7:16 ]
7 (45:8) Sinä rakastat oikeutta ja vihaat vääryyttä. Sen tähden Jumala, sinun Jumalasi, on nostanut sinut veljiesi joukosta ja voidellut sinut riemun öljyllä."- 2525252
Voiteleminen on nimenomaan Raamatun sanastoon kuuluvaa terminologiaa.
Voitelemisen voisi kuvata tietyn jumalallisen ylivallan, Korkeimman, Jumalan ihmisen ylle laskemaksi omaksi Voimakseen, samalla pyhittäen hänet tiettyyn tehtävään. Jumalan Pyhän Hengen voitelemalla uskovalla on eräänlainen erityinen, uusi hengenolemus, eräänlainen jumalallinen kyky, josta Jumala Itse vastaa ja jota Hän ohjaa.
Jumalan Hengen voitelema uskova ei kuitenkaan välttämättä kulje silmät loistaen, hiukset valkoisina ja puhu kuin Mooses, vaan voi olla hyvinkin vaatimattomalta näyttävä ohikulkija, jolle Jumala on laskenut tehtävän.
- siwan kassa
Ylipappi voideltiin ainoastaan sotaa varten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222351Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062260- 522247
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381512- 301446
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361402- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201136- 261126