Valtakirja S-pankkiin

zoo

Onko olemassa mitään valtakirjaa s-pankkiin, millä voisi toisen ihmisen puolesta hoitaa pankkiasioita? Pitäisi verkkopankkitunnukset hakea, että onko edes valtakirjallakaan mahdollista hakea tunnuksia?

6

3634

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juhe68

      joopajoo

    • huuaiam

      Itse olen hoitanut iäkkään asioita toisessa pankissa. Se tapahtuu niin, että pankki on laittanut tään ihmisen asiat minun verkkopankkitunnuksille jne...

      Samaan aikaan kysyttiin asiaa S-pankin prisma pisteessä, niin myyjä-tomihenkilö sanoi ettei tarvi mitään valtakirjaa.....

      MUTTA. Yleisesti. Kenenkään toisen ihmisen tilinkäyttövälineitä ei saa luovuttaa toisen käyttöön missään tilanteessa. Siis verkkopankkiin on annettava valtakirja pankin kautta, ja pankkikortista on haettava oma kortti valtuutetulle.

    • Anonyymi

      S-pankki p.stä.

    • Anonyymi

      Edellinen kirjoittaja Iso-P.stä

    • Anonyymi

      Olisipa se niin helppoa, kun makaa sängyssä, pää pelaa mutta kroppa ei. Pankkiin ei pääse ja netti pankki "tökkii" kaiken aikaa .P-pankki

    • Anonyymi

      Jos aikoinaan aikoi saada S-pankin etukortin se piti ostaa ja maksoi muistaakseni 100 euroa(?)
      Jos nyt näiden ko. pankin viimeaikasten toimenpiteiden takia halua erota tästä ns. asiakasomistajuudesta, niin saako samaisen summan takaisin?

      Lähisukulaiseni on joskus sellaisen kortin ostanut.

      Vanha äitini on liikuntakyvytön ja asuu hoitokodissa, ei ymmärrä pankkiasioista eikä tietokoneista mitään. Nyt pankki oli lähettänyt hänelle kirjeen jossa ilmoitettiin että pankki tulee veloittamaan häneltä kuukaudessa 3 euroa jos hän ei tee mitään.

      Siis jos ei tee mitään!

      Pankin asiakaspalvelu ilmoittaa, että äitini pitää itse tulla henkilökohtaisesti asioimaan johonkin Prisman käytäville! Ja se kirje on vielä kaiken lisäksi ruotsin kielinen. Äiti, enkä minäkään osaa sanaakaan ruotsia saatikka muitakaan ulkomaan kieliä.

      Todellista pankkipalvelua jota en tajua ollenkaan! Joten ei muuta kuin puskemaan pyörätuolilla lumisilla teillä 3 kilometriä arvoisan pankinjohtajan luo perumaan korttia. Eikö todella ole mitään muuta yksinkertaisempaa keinoa lopettaa tuollaiset kortit?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1378
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1175
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1135
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      14
      1083
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1022
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1011
    Aihe