V.2013 minulle

Millainen elämä?

on ollut pelkkää alamäkeä ja yritystä pitää omaa jaksamista yllä.

Olen eronnut, lemmikkini kuoli, eron jälkeen yrittänyt selvitä veloista pienellä palkallani, ottanut pari työtä lisää normityön lisäksi. Työni takia olen itkenyt töissä kun olen loppuun palanut. Miesyritykseni ovat kaikki menneet mönkään. Laskuja, joihin en ole varautunut, tippuu koko ajan syliini.

Olen aina positiivinen ja iloinen, sekä pyrin katsomaan tulevaisuutta iloisena. Viime aikoina olen vain tajunnut, ettei siitä ole mitään iloa itselleni. Mikä tarkoitus tällä kaikella loppujen lopuksi on?

Olenkin päätellyt, että minun on aika antaa periksi, sillä nyt minua kokeillaan ja tarkoituksena näyttää olevan, että muutan koko elämäni. En kylläkään tiedä miten ja millaiseksi sen muutan.

Onneksi en ole itsemurhaa hautova, vaan paremminkin rakastan elämää, sillä tämänhetkinen tilanne saisi varmasti monen lopettamaan elämänsä.

Onko muita kohtalotovereita ? En oikein löytänyt tälle vuodatukselleni muuta paikkaa kuin tämän.

2

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin se vaan on

Naisilla yksinäisyys on oma valinta.

Se vain ei tunnu siltä jos on kovin kranttu.

Sitä se kumminkin on.

Paitsi jos on ihan tolkuttoman ruma ja vielä lihava.

• suuntaa

Tahtoisin keskustella mutta vain sp:n kautta koska täällä on näitä rääväsuita jotka heittelee alaleuattomia kommenttejaan. Vakuutan ettei minulla ole mitään taka-ajatuksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      53
      3906
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      91
      2310
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      1982
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      22
      1773
    5. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1516
    6. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      26
      1511
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      15
      1162
    8. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1118
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      109
      1074
    10. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      79
      1032
    Aihe