on ollut pelkkää alamäkeä ja yritystä pitää omaa jaksamista yllä.
Olen eronnut, lemmikkini kuoli, eron jälkeen yrittänyt selvitä veloista pienellä palkallani, ottanut pari työtä lisää normityön lisäksi. Työni takia olen itkenyt töissä kun olen loppuun palanut. Miesyritykseni ovat kaikki menneet mönkään. Laskuja, joihin en ole varautunut, tippuu koko ajan syliini.
Olen aina positiivinen ja iloinen, sekä pyrin katsomaan tulevaisuutta iloisena. Viime aikoina olen vain tajunnut, ettei siitä ole mitään iloa itselleni. Mikä tarkoitus tällä kaikella loppujen lopuksi on?
Olenkin päätellyt, että minun on aika antaa periksi, sillä nyt minua kokeillaan ja tarkoituksena näyttää olevan, että muutan koko elämäni. En kylläkään tiedä miten ja millaiseksi sen muutan.
Onneksi en ole itsemurhaa hautova, vaan paremminkin rakastan elämää, sillä tämänhetkinen tilanne saisi varmasti monen lopettamaan elämänsä.
Onko muita kohtalotovereita ? En oikein löytänyt tälle vuodatukselleni muuta paikkaa kuin tämän.
V.2013 minulle
Millainen elämä?
2
178
Vastaukset
- näin se vaan on
Naisilla yksinäisyys on oma valinta.
Se vain ei tunnu siltä jos on kovin kranttu.
Sitä se kumminkin on.
Paitsi jos on ihan tolkuttoman ruma ja vielä lihava. - suuntaa
Tahtoisin keskustella mutta vain sp:n kautta koska täällä on näitä rääväsuita jotka heittelee alaleuattomia kommenttejaan. Vakuutan ettei minulla ole mitään taka-ajatuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272004
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1021785Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?831601Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611454Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331152- 1101083
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm511053Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471046- 731036
Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44983