Hei, voisiko joku kertoa mistä löydän sanat lauluun Jippii minä pääsen taivaaseen? Täältä netistä niitä ei tunnu löytyvän.
Voisiko joku ystävällisesti kirjoittaa ne vaikka tänne? Haluaisin kovasti opetella sen laulun ja laulaa sitä. Kiitos.
Jippii minä pääsen taivaaseen
6
3652
Vastaukset
- Soittajapoika
Harmi sentään, kun ei ole...Onko sulla taustabändi?
- tode
onko kysymyksessä lasse heikkilän lapsille suunnattu musikaali "mostokin ihme"?
jos on, niin sanoja saát varmasti joko lasselta tai outi rossilta (onkohan vielä fidan palkkalistoilla?) tai kyseiseltä levyltä. - tyttö
JIPPII
olen nähnyt aarrekartan,ikivanhan mutta tarkan, joka näyttää mistä löytyy tie täältä onneen ikuiseen.kohti kullan kimallusta reitti löytyy raamatusta.sitä pitkin kun käyn kulkemaan,niin en eksy milloinkaan.
JIPPII!minä pääsen taivaaseen.JIPPII!minä uskon Jeesukseen.JIPPII!minä lähden aarteistaan myös toisille kertomaan.
Olen kuulut myöskin siitä,että jos ei voimat riitä tätä tietä kaitaa kulkemaan,se ei haittaa ollenkaan.minä tunnen salaisuuden,mistä löytää voiman uuden.Pyhä Henki heikot vahvistaa,kun me Herraa rukoillaan
JIPPII....
siinäpä ne.iloisia lauluhetkiä sulle,toi on huippubiisi... ;)- Anonyymi
On nykyään sanat myös laulukirja viidikie
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On nykyään sanat myös laulukirja viidikie
Viisikielinen siis
- Anonyymi
Tuostakin hömppälaulusta puuttuu Risti. Taivaaseen ei mennä ihan noin vain tanssien.
Lasse Heikkilän sanoitukset muutoinkin menevät ohi kristinopin.
Te eksytätte jo lapsennekin. Uudestisyntymättömyys paistaa kauas teidä kolmen jumalan ylistyssessioissanne.
Esim. Pohjalainen uskontunnustus ei tunnusta Jumalan kolminaisuutta kristinopin mukaisesti, vaan helluntailais-areolaisittain:
"Isä, Poika ja Pyhä Henki, NUO KOLME yhtä ovat!"
Kristinusko taas opettaa Yhden Jumalan olevan Yksi Pyhä Kolminaisuus.
Tuota areiolaista opetusta vastaan, että olisi kolme, erillistä jumalaa, jotka "pitäisivät yhtä", eli olisivat keskenään samanmielisiä ja loisivat näin "jumaluuden", tästä jo n. 1700 vuotta sitten kirjoitettiin kristinuskon kolmas uskontunnustus, "Athanasioksen uskontunnustus areiolaisuutta vastaan":
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Athanasioksen_uskontunnustus
Joka tunnustaa Heikkilän / helluntailaisten kolmea eri, yhtämielistä jumalaa, ei ole ainakaan kristitty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3541421- 741395
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten3111164Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀461087Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht32906Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆231894vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli163868Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak40835Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa
Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso20807Pelekäätkönä mua?
Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te42804