Paven Auto

Ählämsälämäkääbä

Paven auto myy saksasta tuotuja kolariautoja, myy muka yksiomisteisina. Mittarit on järjestään ruuvattuja. Olen pari autoa koeajanut ja taserilla kilometrit tarkastanut, eivät pitäneet paikkaansa. Tämä vain varoituksena teille.

65

9788

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuonti autoja

      No voi sinua pientä. Oletko huomannut että 99% tuonti vehkeistä on ruuvattuja? :)

    • EX autojoppari

      Kuskin penkki ja polkimen kumit kun vaihdetaan, niin voi myydä 350000 ajetun huoletta 125000 ajettuna tyhmälle autokuumeiselle jolpille.

      • SMiess

        Kiitos tästä tiedosta.
        Tarkoitukseni on ollut ostaa sieltä se iso S-mersu jota olen käynyt ihailemassa jo pitkään mutta jos kirjoituksesi todella pitää paikkansa niin jätänpä väliin.
        Kangasalalla on eräs kaveri joka myös tuo Mersuja maahan. Mahtaako ne sitten olla aitoja kilometreiltään.
        Ovat ainakin todella siistejä ja myyjä reilun tuntuinen.
        Tunteeko kukaan hänen menettelytapojaan.


      • ostan_toistenkin

        jos tarkoitat Vehoniemen suunnalla olevaa, niin on varmasti rehtiä porukkaa, ostin mersun heiltä ja auto on just se mitä oli tarkoituskin ostaa ja myös huolto toimii todella asiallisesti, voin suositella


    • petetty6

      Yhden tuolta ostanut ja pettynyt. Kilometrejä 95tkm mittarissa ja piti olla tarkkaan valittu ja kaikki ok ja oikeasti, kun Saksasta huoltojuttujen yhteydessä tiedon sain, olikin jo 250 tkm:ssä turbokin vaihdettu. En osta edes polttimoa ko. putiikista enää koskaan ja viestiä olen monelle vienyt. Karttakaa!

      • SMiess

        Siis kummasta liikkeestä puhut?
        Orivesi vai Kangasala?


      • Jokumuukutietäsmikä
        SMiess kirjoitti:

        Siis kummasta liikkeestä puhut?
        Orivesi vai Kangasala?

        Ei ku se puhu siit kolmannesta.


    • Huijatuksi tullut

      Itellä samanlainen Saksan kinderi johon pelkkiin remontteihin jo mennyt tuhansia,eikä saanut kuin takavalotakuun eräästä samanalan autoliikkeestä muualtapäin pirkanmaata. Moni kakku päältä kaunis,sisältä ja alta täyttä p.askaa.

    • Kittipalloja myyvät

      Ton kokoluokan autokaupat on vanhan p.askan myyjiä,ihan sama kuin ostaisi mustalaiselta "hyvän hevosen". Itse ainakin kierrän kaukaa.

    • Ihme porua

      Jos haluaa varmasti hyvän auton niin kannattaa mennä ostamaan uusi!

      • Anonyymi

        pekan vehkeistä mä puhun.


    • tampereelainen

      En suosittele missään tapauksessa ostamaan Pavesta autoa..
      Louskuja sielä myydään, heti oston jälkeen laitettavaa, eikä myyjän sanat pidä paikkaansa........ kiertäkää kaukaa!

    • Kiertänyt kaukaa ne

      Novoset samanlainen romula Lempäälässä.

    • dkjfvhlsak

      saksassa on aivan luvallista ja laillista ruuvata mittaria,,ja yleensa taakseppain

      • tuhansia ostanut

        Älä sä poika puhu paskaa,että saksassa on luvallista ruuvata mittareita.Vuonna 2005,tuli laki mikä tekee mittarin ruuvaamisen laittomaksi.Mut jos sä reppana ostat auton,jolla on ajettu 500000km ja mittarissa 50000km ja uskot sen, niin katso peiliin,vika löytyy sieltä.


    • Autokauppias itse

      Romuja saa ne jotka menee hattu kourassa autokauppiaan luo ja kysyy että myytkö osarilla ja mielellään viellä ilman käsirahaa. Sitten on pakko maksaa kuollutta hevosta jos auto hajoaa ennenkuin osarien viimeinen erä on maksettu ja takavalotakuut ei korvaa sitä jos asiakas on sokea tutkiessaan fiksattua pommia ja tekee itse sen päätöksensä,että tämän minä otan.

      • turhaostaa

        Ei se oo mitään jos hajoaa, vaan kun se hajoaa. Vanha paska on vanha paska, vaikka moottoriöljyssä pyörittelis. Ihmiset eivät nuorru eikä yli 20 vuotta vanha auto uudeksi muutu.


    • se asiakaspalvelu...

      Asiakaspalvelu on Paven autossa myyjillä todella huonoa ja tympeää.

      • Veteläinen kateus

        Myydäänkö Paven autossa osia uusiin bemareihin? Tietysti myyjää v i t u t t a a katsella sinun hienoo bemaria tai meseä


      • Tyytyväinen asiakas

        Ei ainakaan Orivedellä, tosi mukavat myyjät ja tosissaan tietävät asioista.


    • AT Antero

      Pavelta kyselin nettiauton kautta että onko mitään takuuta mesen pienistä kilometreistä jne.
      Ei vastannut mutta kysymyksen poisti nopeesti.

    • Eräjärvenerä

      Myyjien palvelu asenteessa tosiaan parantemisen varaa Paven Auto, tuntuu kun ei kiinostaisi asiakkaan tarpeet ollenkaan.

    • reinojokinen

      Kummallista!!!!Ja ei ollenkaan tasapuolista, kun autokauppias myy toisille autoja joissa ei ole moitteen sijaa.Minulle onnettomalle on myyty kaikki ne risat, niin uudet, kuin käytetyt, merkistä riippumatta!KELE.

    • MBXXXXX

      Olenkin pitkään odottanut, että joku avaa keskustelun tästä "autoliikkeestä". Ja pääsen avautumaan!
      Oma kokemukseni jokusen vuoden takaa..

      Löysin netin kautta ko. liikkeen valikoimista MB:n mallin jota nyt ei kovin paljon tarjolla Suomessa (pyynti n. 40.000€). Muutama e-mailin vaihto "Paven" kanssa ja eikun katsomaan autoa. Koeajot tuli tehtyä ja tutkittua sen minkä osasi. Kun polte oli päällä, kaupathan siitä syntyi, näin jälkeen päin ajateltuna olis vielä kerran kannattanut ajaa kotiin miettimään.
      Miksi?
      Kysyin juuri ennen kaupan tekoa kolaroinnista, vastauksena tuli selvästi et ei ole kolaroitu (tälle kysymykselleni oli todistaja paikalla). Kun mies sanoo miehelle ja katsoo silmiin niin... Ok sit, se hyvä ja nimet pahviin sitten..
      Sittemmin selvisi maalipinnan myllytyksen yhteydessä et keulaa oli mällätty. A-pilarista lähti maalit kävelemään kiillotuksen yhteydessä. Samalla huomattiin et konepelti ja puskuri oli maalattu jollain "sprayllä". Eikun tarkemmin tutkimaan et mikäs juttu tämä on. No syyläri kasassa alaosastaan, jne.
      Lapasta pitää kyllä nostaa Pavelle ja pojille siitä kuinka hyvin olivat auton meikanneet et kaikki noi jäi huomaamatta!
      Tämän lisäksi myöhemmin selvisi et jokunen muukin puheeksi ottamani asia ei pitänytkään paikkansa. Jääköön ne nyt kertomatta, ettei mene ihan solvaamiseksi. kilometrejä en koskaan / mistään varmentanut, eli tähän en voi kommentoida. Mut epäilyksiä toki heräsi, kun tämän "uskovaisen hengen miehen" puheet alkoivat paljastumaan. Mut taitava Pave on kyllä myös kaupankäynnin psykologian kanssa.. :) Jälkeen päin tajusin miten osasikaan siirtää keskustelun huomaamatta pois tosiasioista.

      Faktaa on myös se et vain ja ainostaan minä itse tein ostopäätöksen ja laitoin nimen pahviin. Paremmin olisi pitänyt auto tutkia ja malttaa hetki. Mutta paskin maku koko "autoliikkeestä" jäi noiden mielestäni selvien valheiden vuoksi. Koskaan en ollut yhteydessä myyjään näistä huomioistani, tunnustin tyhmyyteni ja tyydyin siihen. Ei olis ehkä kannattanut...

      Tämä on mun kokemukseni ja tätä ei voi välttämättä yleistää, joten jokainen tehköön itse johto- ja ostopäätöksensä.

      Oma johtopäätökseni on ymmärrettävästi kohtuu selvä, itse en tule ikinä koskaan ostamaan tästä yrityksestä mitään! Sen verran hyvät oli oppirahat, et samalla kierrän kaukaa kaikki "jobbarit". Jatkossa ostan rehellisesti suoraan ykstyiseltä, kusettaa jos kusettaa, perään ei tartte huudella. Tai sitten kunnon tunnestusta autoliikkeestä.
      Tässä oli mun tarina ja tarina on tosi... Toivottavasti tarinani auttaa jotain joka on ostamaisillaan autoa tai akkua tästä "autoliikkeestä".

    • Yksiriittinovosetiltä

      Novoset Lempäälän marjamäessä samanlaisia meikattuja "edullisia/hyviä/vähänajettuja" autoja täynnä.Kusetuksenmaku jäi kanssa sieltä kun kiireellä piti saada vaimolle auto joka osoittautuikin kolariautosta leivotuksi paskaksi.Itse mekin teimme koeajon ja ostopäätöksen,mutta tässä näkee kuinka häikäilemättömiä jotkut jopparit on asiakkaita "entisiä" käteisellä maksavia kohtaan sillähetkellä kun kauppa on melko varma.Kyllä pitäisi olla sellainen laki joka velvoittaa kertomaan onko ajoneuvo korjattu kolaroidusta,näin ei jäisi kenellekkään pahamieli kun silloin vastuu olisi täysin ostajan jos sellaiseen menee kätensä iskemään,eli isoon paskaan.

    • KäytettyOnKäytetty

      Autokauppoja ei piä koskaan tehdä kiireen kanssa. Toinen on sit, että jos ei oo asiantuntemusta, niin kannattaa unohtaa autoista haaveilut. Tonnilla kun ostaa jonkun, niin kohta siihen on mennyt neljäskin tonni.

      • MBXXXXX

        "Autokauppoja ei piä koskaan tehdä kiireen kanssa. Toinen on sit, että jos ei oo asiantuntemusta, niin kannattaa unohtaa autoista haaveilut. Tonnilla kun ostaa jonkun, niin kohta siihen on mennyt neljäskin tonni."

        Omassa ja "Yksiriittinovosetiltä" kommenteissa kritisoitiikin myyjän moraalia, omassani ainakin. Selvä kysymys ja selvä vastaus joka osottautui sittemmin valheeksi!! Täysin oikeassa olet tuon kiireen kanssa! Käytetty on aina käytetty ja niihin tahtoo rahaa mennä, se pitää hyväksyä, mutta valehtelu...

        Mutta mitenhän auton ostavat henkilöt jotka eivät autoista tiedä todellakaan mitään? Heitä kuitenkin on paljon. No he kun ovat täysin myyjän armoilla. Tässä kohtaa VAIN REHELLISEN tai REHELLISEN maineen omaava myyjä on oikea kauppakumppani. Heitä vielä onneksi on, kiitos siitä!
        Tämä Paven Auto ei edusta millään muotoa REHELLISEN tai edes osin MORAALIN omaavaa autokauppaa!


    • Kukkahattutäti70

      En nyt vastaa edellä oleviin ja lukemiini kommentteihin, vaan kerronpa oman kokemukseni Paven Autosta ja sen henkilökunnasta.
      Jo jonkin aikaa olin miettinyt autonvaihtoa vähän tuoreempaan ja siinä mielessä tutkin myös Paven Auton vaihtoautotarjontaa, joiden joukosta löysinkin minua kiinnostavan pelin.
      Soitin Paven Autoon ja tiedustelin autosta erinäisiä asioita, joihin kysymyksiini sain asialliset vastaukset ja sovimme, että käyn koeajamassa ko auton kuten teinkin.
      Puhelimessa olin kysynyt kauppiaalta, että onko autossa lohkolämmitin, johon sain vastauksen, että on.
      Koeajon jälkeen päädyin siihen, että teimme autosta kaupat, mutta kotona autoa vielä mieheni kanssa tarkasteltuamme totesimme, että lohkolämmitintä ei olekkaan.
      Autokaupan yhteydessä olimme kauppiaan kanssa sopineet, että mikäli ilmenee jotain huomautettavaa otan häneen yhteyttä. Nyt kun lohkolämmitintä ei löytynyt soitin kauppiaalle ja hän pyyteli kovin anteeksi antamaansa väärää tietoa, ei ollut itsekään asiaa tarkistanut sen tarkemmin, mutta samaan hengenvetoon hän sanoi minulle, että ei siinä mitään hän tilaa lämmittimen ja se asennetaan autooni seuraavalla viikolla, miten se midän aikatauluihin sitten sopii ja näin tehtiinkin. Nyt autossani on lohkolämmitin, josta en maksanut mitään.
      Kaikenkaikkiaan minulla on vain hyvää sanottavaa tästä nuoresta kauppiaasta ainakin minua ja miestäni hän kohteli todella asiallisesti ja ystävällisesti.
      Siksi olenkin vähän jopa surullinen noista edelläolevista kirjoituksista ja epäilen niiden paikkansapitävyyttä. Ne ovat jopa solvaavia ja olenkin sitä mieltä, että joidenkin teistä on turha puhua moraalista yhtään mitään. Oletteko te tälle nuorelle miehelle kateellisia vai oletteko vain yksinkertaisesti ilkeitä. Olen aina ollut siinä käsityksessä, että miehet tietävät autoista suurinpiirtein kaiken, niin miten teitä on voitu pettää autokaupassa, edelläolevista kirjoituksista minulle tuli se vaikutelma, että te kirjoittajat olette miehiä.
      Itse olen autoista ja niiden tekniikasta mitään ymmärtämätön nainen eikä minua ainakaan edes yritetty pettää Paven Autossa! Autoni pelaa aivan loistavasti ja on sellainen, kuin sen sanottiinkin olevan tämän lämmittimen asentamisen jälkeen.
      Toivon tälle nuorelle Paven Auton kauppiaalle kaikkea hyvää ja menestystä elämässä. Jos vielä autoa joskus vaihdan tiedän minne menen asioimaan :)

      • Autokauppaa

        Ja tämä tarina on aivan liian kaunis ollakseen totta. Eikä se lohkolämmitin ollut asiakkaalle suinkaan ilmainen – kuin korkeintaan autojobbarin logiikalla.


      • Pellejääääääääääää

        Sinä varmaan voit itsekkin alkaa kauppiaaksi kun olet noin fiksu...


      • eikyllämeneläpi

        Tarinaa on hiottu pitkään ja huolellisesti mutta sittenkään sitä ei saatu kuulostamaan uskottavalta. Jos et ehdi lukea tätä pidemmälle niin totean tähän heti että koko kirjoitus on täyttä tuubaa. Pidemmästä versiosta kiinnostuneille totean että kun jotain ollaan ostamassa, kiinnostuksen kohteena on itse hankittava esine tai palvelu. Tarkoituksena ei ole muodostaa siihen tunnesidettä, tai mikä pahempaa, sitä myyvään tahoon. Vielä surullisempaa on jos kokee tarvetta alkaa sättimään muita ihmisiä joilla on omakohtaisia kielteisiä kokemuksia kyseisestä myyjästä ja mitämöimään heidän oikeutensa omaan kantaansa. Tässä on varmuudella kyseessä oman kilven kiillotusyritys nk. sukkanuken avulla.


      • Anonyymi

        Kirjoitus sovittu/tai paven puolesta kirjotettu. Unohtakaa hyvät ihmiset noi paskaa puhuvat jobbarit, säästytte monelta mielipahalta ja rahanne säästyvät.


    • Jamoneskomoottori

      Ilmiselvä ulkomaantuontiauto jos ei ollut lokilämppäriä vai oliko auto ihan uusi .

      • Kukkahattutäti70

        Edellä oleviin kommentteihin vastauksena : Suruksenne voin kertoa, että ko auto on sen ensimmäinen omistaja ostanut Suomesta, joten ei ole ulkomaantuontiauto.

        Lohkolämmittimestä enkä sen asennuksesta maksanut senttiäkään.

        En ole koskaan ollut autokauppias enkä aijo enää tehdä töitä millään sektorilla :)

        Ihmetteln suuresti teidän kommentteja, olen teille jokaiselle täysin vieras ihminen, mutta silti katsotte oikeudeksenne ilkeillä, mutta toki sen jätän aivan omaan arvoonsa :)

        Hyvää Itsenäisyyspäivää vaan teillekin !


      • Autokauppaa

        Sinullehan myytiin auto, jossa oli lohkolämmitin, jota ei sitten kuitenkaan ollut. Auton myyntihinnassa, jonka sinä maksoit, oli siis lohkolämmittimen osuus. Jos et olisi huomannut puutetta, olisi kauppias saanut autosta lohkolämmittimen verran enemmän tuottoa. Huomasit asian ja kauppias joutui sen sitten asentamaan, mikä oli tietysti luonnollista, kun kauppias oli sen lämmittimen jo myynyt. Tällä kertaa kauppias siis hävisi – teoriassa. Mutta etpä sinäkään siinä mitään voittanut. Hävisit aikaa ja vaivaa.

        Liian kaunista ollakseen totta.


      • Kukkahattutäti70

        Voi hyvänen aika - tuo edellä oleva kirjoitus kuvaa hyvin teidän joidenkin asenteellisuutta. En ole missään vaiheessa kertonut vieneeni itse autoa lohkolämmittimen asennukseen, joten en todellakaan ole hävinnyt aikaa eikä asiasta koitunut minulle pienintäkään vaivaa. Tiedoksi sinulle nimimerkki autokauppaa - asiat sujuu parhaiten neuvottelemalla - ei suinkaan niin, että huudellaan selän takana ja nimimerkin taakse kätkeytyneinä. Kasvakaa aikuisiksi !


    • Pellejääääääääääää

      Hyvä että nuorimies viitsii alkaa yrittäjäksi! Nostan hattua Jussille! Antaa näiden ihmisten puhua paskaa. Kyllä maailmaan ääntä mahtuu!

      • pikkuhuomiovaan

        Kannattaa silti pelata samoilla säännöillä ja samoista lähtökohdista muiden toimijoiden kanssa. Silloin peli on reilua.


    • Ählämsälämäkääbä

      Tämän ketjun aloittajana totean vaan seuraavaa: Tuskinpa polvi pojasta paranee................

      • Kylläseniinon

        Pojasta polvi paranee - tai sitten ei. Sitä mäkin olen toitottanut jo jonkin aikaa, kun on ikää, kokemuksia ja näkemystä tullut.


    • Isonliikkeenpalvelutoimi

      Poikkesin siinä katsomassa vaihdokkeja ja en ole niin velttoa ja yhteistyöhalutonta asiakaspalvelijaa kohdannut kuin siinä kohtasin. Menettivät varman ostajan silläkertaa. Hyvä että velttoilikin sitten jos tämän keskusteluketjun jutut osittainkin pitää kutinsa,niin säästyin monelta vialta ja harmilta kun en ostanut autoa kyseisestä puljusta.Tampereelta tuli sitten hankittua firmalle tilinpäätöspaku ennen vuodenvaihdetta.

      • RahatonOriveteläinen

        Saitko osamaksulla ostettua ja ilman käsirahaa? Minäkin haluan ostaa käytetyn auton ja pistäkää vinkkiä mistä saa ilman käsirahaa?


    • Luottotiedotjoskunnossa

      Ostin pohjolapankin rahoituksella ja maksoin 4000€ käsirahan loput 7000€ osamaksurahoituksena 2 vuotta makselen ja auto on omani ja saan sen nimiini.

    • kjp65

      Aina oon saanut Pavelta hyvää palvelua jo poikien isäukosta alkaen.Auton osto on aina niin kallis investointi että pitää myös osata itse katsoa mitä ostaa.Monia asioita saa ihan itsekin selville ja jos ei osaa niin käyttää sitten apuna jotakin muuta henkilöä.Ei sitä mitään useamman tonnin tai kymppitonnien kohdetta osteta sikana säkissä.

    • Osaritpyöriiautoei

      Paskan möivät mulle.

    • eivalittamista

      itse saanut kyseisestä liikkeestä hyvää palvelua ja auton jonka ostin niin korjasivat epäkohdat, kun vähän huomautteli ennen ku veti nimen paperiin. vuotava iskari vaihdettiin ja mersun monitoimiviiksi. kaikki paven laskuun, hyvin on mersu pelannut viimeset 2 vuotta / 65tkm

    • Totuutaetsien

      Kävin kesällä ,totesin että käytettyjä audeja ja mersuja isot rivit , myyjää ei kiinostanut tulla esittelee, ja vähän haiskatti nuo hinnat ,ettei kaikki ole kunossa .
      Poistuin ja ostin uuden muualta , ja vaihdokistakin sain sopivan hinnan.
      Pitää kai joskus käydä uudestaan, katsomassa onko palvelua.
      Vaikka en ole autoa vaihtamassa vuosiin, kiinostaa nää tapaukset , jos on tosia ,voin asiaa tutkia , kun on kuluttaja viranomaiset ja verottajat tuttuja.
      Myös on tuttu joka tuo Saksasta autoja ,rehelliseksi todettu , vois tutkia jonkun koe ajoon otetun , ihan vaan mielenkiinosta.

    • NickName124

      -Äiti, mihin kaikki vanhat autot joutuvat? -Poikani, joku myy ne meidän isille..

    • NickName124

      Antaako Paven auto mitään takuuta myymilleen autoille?

      • entiiämutta

        takuu taitaa olla lakisääteinen autokaupoilla. kauppa voi antaa lakisääteistä paremman takuun, muttei huonompaa.


      • Töttötörröö

        Takuu puolivuotta aina moottorin ja vaihteiston osalta ilman mitään jupinaa! Mikäli autokauppa tai siihen luettava myyjänä!


      • Jobbarinoviisi

        Ei käytetyssä autossa ole takuuta hölmöt.


    • nickname124

      Hyvät työkäluvalikoimat Pavella

      • Mikkoirmeli

        Hyvä hinta/ laatusuhde


    • mikko1999

      Saako Pavelta kaikki IKH:n työkalut toimitusmyyntinä?

      • Minä7

        Saa ja paljon on hyllyssäkin valmiina


    • Anonyymi

      Onko Pavelle tulossa uusi edustus kun oli IKHoon mainokset poistunut?

      • Anonyymi

        Mainokset nykyään taloussanomissa


      • Anonyymi

        En ole huomannutkaan ,mutta Paven auto on ollut protestilistalla vakio nimenä, ja viime aikoina melko suurilla summilla. Tuskin kukaan luopuisi IKHn edustuksesta vapaaehtoisesti, se on alan merkittävin ja monipuolisin maahantuoja.


    • Anonyymi

      taitaa konkurssi häämöttää. liike on nykyään kun rompetori.

      • Anonyymi

        Ei ihme, kun tyhmä anturi, jonka saa motonetista reilulla parilla kympillä, maksaa toista sataa. Onneksi olin korjaamolla paikalla ennen osan vaihtoa, ja tarjouduin tuomaan sen samana päivänä Tampereelta. Ja onneksi en asioinut liikkeen omalla korjaamolla. Sama Hellan absianturi oli kyseessä molemmissa liikkeissä. Nykyään paikalliset korjaamot taitavatkin asioida Fixuksessa.


    • Anonyymi

      Tervee, hienoo autoo, paljo maksaa?.

      • Anonyymi

        Hyvä vesku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä vesku

        Mikä Vesku?


    • Anonyymi

      Nyt oli ovi suljettu.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe