Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Pitääkö isää muistaa isänpäivänä?

Mitä mieltä?

Jos isäkään ei ole muistanut/soittanut/nähnyt/välittänyt lasta koko vuotena? Ja lapsi on vasta 6v. Isä on kuitenkin virilinä miehenä hankkinut jo lisää muita lapsia itselleen.

7

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Osanottoni

      Jollet itse osaa tuohon vastata, niin ei ihme, että olet tuollaisen isän lapsellesi valinnut.

    • AAAAAAAAA3232

      Oletko yrittänyt estää yhteydenpitoa? Enpä jaksa uskoa, että miehesi on lastaan unohtanut.

      Eli oma veikkaukseni on, että asenteessasi isää kohtaan on korjattavaa!

    • Isättömät lapset.

      Lapset onnittelevat isäänsä, mikäli äiti ei ole estänyt heitä tapaamasta isäänsä.

      Tulva Lehti. Lapsettomien isien maa. Äidit osaavat temput, joilla isältä viedään yhteys lapsiinsa. Eikä siinä vielä kaikki -yhteiskunta-auttaa heitä siinä.
      Lue koko juttu.

      http://www.tulva.fi/index.php?k=115744
      ------------

      • Etäisä=valittava luu

        SERI

        noinhan se siellä selvästi sanottiin, että lapsen syntymän jälkeen miehen rahat on edelleen miehen rajoja, ja naisten rahat jotenkin kummallisesti koko perheen rahoja.

        Äidithän ne ovat niitä jotka tempuilla ja vääryydellä pelaavat, just joo. Kyllä se vaan niin on että isät ihan itse makaavat niin kuin petaavat. Ja toki, -valittavat tietty päälle. Jonkun muun syy se aina on. Heh, ihan koko yhteiskunnan uhreja, varmaan joo.


    • Paheksun syvästi

      Ei se aina mene näin. Tuttavaperheen isä ja äiti ovat eronneet. lapset tällä hetkellä iältään jo yli 10 vuotiaita. Isä lähti eilen kaverille yöksi ja tänään sillä olikin kuumetta. Ei voi lapset tulla, ei.
      Hah, tekosyy. Eipä ole kypsynyt isäksi vieläkään. Ihmettele sitten siellä vanhainkodissa, että olikohan mulla niitä lapsia?

    • perheelliset HYI!

      Miksi pitäisi? Isän- ja äitienpäivät ovat kalenterin turhimmat juhlapäivät. Mitä noteeraamisen arvoistas siinä on, että yksi on osannut levittää haaransa ja toinen heittää siemenet sisälle? Maailmassa on jo ihan liikaa väkeä.

      Minä ainakaan en onnittele ketään isänpäivänä enkä äitienpäivänä. Ennemminkin osoitan halveksuntaa.

    • Deepi

      Mieheni ei lähettänyt korttia, käynyt kylässä tmv. eilen, vaikka isänsä asuu lähellä. En tiedä, lähettikö tekstariakaan.

      Miksi todellakaan muistaa isää, joka ei lapsuusaikana muistanut lastaan mitenkään. Ei ollut kiinnostunut lapsensa elämästä mitenkään tai tukenut mitenkään. Isä ja siittäjä kun on kaksi eri asiaa.

      Onhan tuo miehen isä nyt vanhempana ukkona, toinen jalka pikkuhiljaa haudassa ja isovanhemmaksi tultuaan kömpelösti koittanut paikkailla välejään ja välinpitämättömyyttään, mutta nekin harvat kerrat, kun on kylässä mieheni lapsemme kanssa siellä käynyt on vanha ukko keskittynyt puhumaan ainoastaan itsestään, omasta erinomaisuudestaan ja siitä mitä on itse tehnyt. Olisiko se niin vaikeaa olla välillä oikeasti kiinnostunut siitä, mitä muillekin kuuluu?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2354
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      53
      2054
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1873
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1648
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1572
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1446
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1410
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1402
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1380
    Aihe