Kas kun ei ole huomioitu

Ihan hyvä dokkari

Tossa jokin aika sitten tuli kapalliselta vitoselta dokkari ruotsalaisista naturisteista. Oli filmattu yhteistyössä sikäläisen naturistiliiton kanssa. aturismia juuri sellaisena kuin se siellä eletään. Asiaviihdettä.

Aika paljon oli keskitytty myös suvaitsevaisuuteen ja suhtautumiseen naturistien ja ei-naturistien välillä. Eipä tuossa kitkoja ollut.

Kinkas kukaan täällä ei ollut tuota huomioinut?
Ai että miksikö minä vasta nyt. Kas kun katsoin sen vasta nyt. Nauhoituksena.

7

380

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viio Herres

      Jos ei minulla ole kielioppi mennyt päähän ei sinun tekstistä kyllä selvää saa.

      • Aihe sivuseikka

        Jaa, senkö takia ilmoitit asiattomaksi? Aihe kun on sivuseikka.


    • Katsoin ja ilostuin. Oli poikkeuksellinen hyvä dokumentaarinen kertomus naturistien elosta. Siitä paistoi salliva suhtautuminen. Ei tullut kukaan huutelemaan, että olet liian laiha tai kyselemään, oletko anorektikko. Kaikki olivat sulassa sovussa toistensa kanssa eikä kenenkään rauhaa häiritty.

      • Kävijä, näkijä

        Viitisen vuotta sitten, kun bongasin Sinut ensimmäisen kerran Pihlajasaaressa, olit kyllä tosi laiha. Oikein luut paistoivat. Pari vuotta myöhemmin aika tavanomainen hoikka nainen. Tosin tuohon näkymään vaikuttaa myös pituutesi, sillä Sinähän olet aika lyhyt. Ei Sinun kyllä tarvitse itseäsi yhtään hävetä.

        Parina viime vuotena Sinua ei sitten olekaan Pihlajasaaressa näkynyt. Tai siis minä en ole nähnyt.

        Anteeksi, jos olen kriittisen tuntuinen, mutta minun ihanteeni on hieman verevämpi nainen. Vaan nakurannallahan jokainen on just sellaisena kuin on.


    • pian tämäkin lähtee

      Oli siitä täällä jo juttua, mutta poistettiin, niin kuin suurin osa ketjuista.

      • kysyjä

        Tuon voisi tuolta tvkaista.fi - palvelun kautta katsoa. Pitää etsiä nimellä. Muistatteko mikä oli ohjelman nimi?


      • Tuolloin tuli
        kysyjä kirjoitti:

        Tuon voisi tuolta tvkaista.fi - palvelun kautta katsoa. Pitää etsiä nimellä. Muistatteko mikä oli ohjelman nimi?

        Tuli TV5:ltä maanantaina 4.11. 22,55 - 23,55: 5D: Nuistit. Oli ruotsalainen dokumentti.

        Ohjelma oli varsinainen kauhistus foorumin rääkkyjjille, sillä seksistähän ei siinä tietenkään puhuttu eikä vähemmistöjä edes mainittu. Oli siis aihetta selkeimmillään.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1808
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      180
      1324
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1168
    4. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      35
      1067
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      82
      986
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      935
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      880
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      64
      816
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      779
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      751
    Aihe