Kas kun ei ole huomioitu

Ihan hyvä dokkari

Tossa jokin aika sitten tuli kapalliselta vitoselta dokkari ruotsalaisista naturisteista. Oli filmattu yhteistyössä sikäläisen naturistiliiton kanssa. aturismia juuri sellaisena kuin se siellä eletään. Asiaviihdettä.

Aika paljon oli keskitytty myös suvaitsevaisuuteen ja suhtautumiseen naturistien ja ei-naturistien välillä. Eipä tuossa kitkoja ollut.

Kinkas kukaan täällä ei ollut tuota huomioinut?
Ai että miksikö minä vasta nyt. Kas kun katsoin sen vasta nyt. Nauhoituksena.

7

437

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viio Herres

Jos ei minulla ole kielioppi mennyt päähän ei sinun tekstistä kyllä selvää saa.

• Aihe sivuseikka

Jaa, senkö takia ilmoitit asiattomaksi? Aihe kun on sivuseikka.

• Katsoin ja ilostuin. Oli poikkeuksellinen hyvä dokumentaarinen kertomus naturistien elosta. Siitä paistoi salliva suhtautuminen. Ei tullut kukaan huutelemaan, että olet liian laiha tai kyselemään, oletko anorektikko. Kaikki olivat sulassa sovussa toistensa kanssa eikä kenenkään rauhaa häiritty.

• Kävijä, näkijä

Viitisen vuotta sitten, kun bongasin Sinut ensimmäisen kerran Pihlajasaaressa, olit kyllä tosi laiha. Oikein luut paistoivat. Pari vuotta myöhemmin aika tavanomainen hoikka nainen. Tosin tuohon näkymään vaikuttaa myös pituutesi, sillä Sinähän olet aika lyhyt. Ei Sinun kyllä tarvitse itseäsi yhtään hävetä.

Parina viime vuotena Sinua ei sitten olekaan Pihlajasaaressa näkynyt. Tai siis minä en ole nähnyt.

Anteeksi, jos olen kriittisen tuntuinen, mutta minun ihanteeni on hieman verevämpi nainen. Vaan nakurannallahan jokainen on just sellaisena kuin on.

• pian tämäkin lähtee

Oli siitä täällä jo juttua, mutta poistettiin, niin kuin suurin osa ketjuista.

• kysyjä

Tuon voisi tuolta tvkaista.fi - palvelun kautta katsoa. Pitää etsiä nimellä. Muistatteko mikä oli ohjelman nimi?

• Tuolloin tuli
        kysyjä kirjoitti:

Tuon voisi tuolta tvkaista.fi - palvelun kautta katsoa. Pitää etsiä nimellä. Muistatteko mikä oli ohjelman nimi?

Tuli TV5:ltä maanantaina 4.11. 22,55 - 23,55: 5D: Nuistit. Oli ruotsalainen dokumentti.

Ohjelma oli varsinainen kauhistus foorumin rääkkyjjille, sillä seksistähän ei siinä tietenkään puhuttu eikä vähemmistöjä edes mainittu. Oli siis aihetta selkeimmillään.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      23
      3081
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      2169
    3. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      70
      2023
    4. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      1863
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      76
      1593
    6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      40
      1366
    7. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1302
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1275
    9. Jos saisit antaa yhden neuvon

jälkikasvullesi elämää varten, niin minkä antaisit?
      Sinkut
      111
      1095
    10. Tulipalo viimeyönä

Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj
      Jämsä
      15
      1076
    Aihe