SCF "huolto"...

SCF....
Vein kolme viikkoa sitten pojan santsunkin kyseiseen "huoltoon" latausongelmien vuoksi, varsinainen laturi oli ollut rikki jo pitempään(johto kaluttu) joten ladattiin tietokoneesta ihan usb puihalla kunnes niilläkään ei saanut virtaa menemään!
Oli pakko viedä huoltoon tampereelle, no siellä tietenkin jollakin puihalla otti virtaa muttei tietenkään rikkinäisellä laturilla, kerroin että lataus ei onnistunut millään vehkeellä joilla toisen puhelimen lataus kuitenkin onnistuu...

No se jäi sinne ja kului tuo 3 viikkoo(seuranta ilmoitti tuona aikana sen odottavan varaosaa?), niin ne ilmoittaa että laturi rikki ja uusi maksaa 48 euroa, jos huoltoa ei tehdä tulee 22 euron käsittelykulut... esim. gigantissa samsungin oma laturi 19.90..........no en todella osta vanhaan luuriin 50 maksavaa laturia jos voin ladata pelkällä piuhalla, siis jos voin???
Seuraavaksi tuli ilmoitus "huollon" keskeytyksestä ja että voin noutaa viallisen laitteen suoraan huollosta, kolmiokadulta. Kun samana ilmapäivänä ajoin sen 20 kilometriä yhteen suuntaan hakemaan luuria niin käy vielä ilmi ettei se ole siellä vielä! Ja jos sen saan takaisin maksettuani nuo käsittelykulut, niin lataantuuko se nyt jos sille ei ole tehty mitään? Tuskinpa...

En tähän ikään muista ikinä kokeneeni asiattomampaa palvelua röyhkeämpää rahastusta! Ja takuuhan on siis voimassa, muttei tietenkään koske tuota nysöttyä laturia, mutta puhelinta se pitäisi koskea.

Nyt täytyy vetää viikonloppu henkeä että ensiviikolla kykenee noutaan tuon, tai sitten jätän sen sinne ja haen kaupasta uuden, pääsisikö jopa niin henkisesti helpommalla!!
Suosittelen lämpimästi jotain muuta huoltoliikettä oli se sitten mikä tahansa!!!

10

667

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No hain laitteen "huollosta" mutta en hyväksynyt huoltona 50 euron laturia. Nyt laitetta ladataan pöydällä näyttö alaspäin latausliittimen varaan tuettuna jotta ei käsin auttaa.... ja tuossa on muka takuuta vielä vuosi jäljellä...........................

      • Ja tosiaan jouduin maksamaan sen käsittelymaksun 22 euroa tekemättömästä työstä, puhelin on siis edelleen rikki mutta edellä mainituin keinoin kikkaillen toimii......


    • Huoltoon pettyneet

      Kerran vein vaimon hieromasauvan jonnekkin huoltoon. Vuoden päästä ilmoitettiin että laitteen voisi noutaa. Huolto maksoi yli 100 euroa ja kotona vaimoni huomasi että keinosiitin oli vieläkin rikki ja lisäksi sen kärjessä oli tuoretta ulostetta. Oli kyllä pettymys koko huolto.

      • HeikkiLiivimies

        Myytkö keinosiittimen halvalla?


      • Anonyymi
        HeikkiLiivimies kirjoitti:

        Myytkö keinosiittimen halvalla?

        Hai sie. Pääsiskö vatakas jeeno kansa kokeilee keino peeloo rinsa reikään?

        Vatta-Alvari


    • Jouduit sitten varmaan hankkimaan vaimolle sillä välin uuden, olis muuten ollu tosi kiukkunen koko vuoden ilman munaa oltuaan, ymmärrän että sinäkin olet todella pettynyt.......................................................

      • Ei tosta ota tolkkua

        Olikos se sun härpäke tippunut tai muutoin kolissut johonkin?

        Jotenkin nyt sotket asioita: vika puhelimessa, kun tiedät että laturisi johto on kaluttu. Oravako sitä vai itse kalusit? Nälkään vai oliko kestävyystesti?

        Siksi varmaankin tuo hieromasauvakuvailu...:-D


    • pimmeri1

      Kannattaiskohan lukea tuo viestiketjun ensimmäinen viesti, jos asia ei siitä selviä niin taitaa olla turhaa sitä tähänkään alkaa uudestaan sulle selittelemään...

      Ota se sauva pois hanurista niin pystyt keskittymään ja ymmärtämään lukemasi!!!

    • poikottipuree

      Osta Lumia, niin ei tarvitse miettiä, viekö huoltoon vai ei.

    • kielimato

      Tais boikotti raastaa pahasti kun on firma jo konkurssissa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe