edullinen kirjanpito-ohjelma

merkotyttö

Hei

Mistäköhän saisin edullisen kirjanpito-ohjelman, joka soveltuisi pienen tilitoimiston käyttöön?

T. merkotyttö :)

7

1468

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • awsedrftyghuij+op

Toimivia kirjanpito-ohjelmia on ladattavissa ilmaiseksikin, mutta ne ei mielestäni sovellu ammattikäyttöön. Halvin kelvollinen ohjelma saattaa olla esimerkiksi asteri. Itse en ole asteria käyttänyt mutta mainosten perusteella se kuitenkin on sieltä halvimmasta päästä.

Mielestäni ei kannata tuijottaa pelkkää hintaa koska jos ohjelmasta puuttuu tärkeitä toimintoja niin se alkaa nyppimään myöhemmin kun kaikki on kuitenkin tehtävä käsin alusta loppuun.

Uhraa vähän enemmän ja ota sellainen ohjelma jossa on kelvolliset tase-erittelyt, veroilmoituslomakkeet ja palkanlaskentaosio. Toimiva tase-erittelytoiminto vähentää käsityötä tilinpäätösvaiheessa. Myöskin ajantasalla oleva veroilmoitustoiminto nopeuttaa veroilmoitusten laatimista. Ohjelmassa on myös hyvä olla valmius sähköiseen tiedonsiirtoon niin että saat ilmoitukset(kausiveroilmoitukset ja tuloveroilmoitukset) lähtemään suoraan koneelta verottajalle.

Nämä ilmais / halpisohjelmat on yleensä niin riisuttuja versioita että ne soveltuu yhden yksittäisen yrityksen kirjanpidon tekemiseen mutta jos työksesi aiot tätä tehdä niin satsaa kunnon ohjelmaan joka helpottaa ja nopeuttaa työtäsi.

• merkotyttö

On täällä hetkellä käytössä Fortnox ohjelma,. Pikkusen hankala ohjelma, halpa mut ei niin käytännölinen.

• merkotyttö
        merkotyttö kirjoitti:

On täällä hetkellä käytössä Fortnox ohjelma,. Pikkusen hankala ohjelma, halpa mut ei niin käytännölinen.

teen neljän yrityksen kirjanpidon silla, käyn myös työharjoittelussa, siellä käytän Tikonin ohjelma, fiksumpi ja helpompi löytää tarvittavan.

• rambo

Tilitin on hyvä ja toimiva kirjanpito-ohjelma, ja Linuxissa jopa ilmainen!
      Tilitin on tarkoitettu yhden pienyrityksen käyttöön, mutta tietokantaa vaihtamalla (asetukset.properties) sen pitäisi taipua moniyrityskäyttöön.
      Tilitin ei sisällä osto- ja myyntireskontraa, eikä palkanlaskentaa.
      Laskutusohjelma löytyy erillisenä T-lasku -nimellä, tukee su-ru-eng -kieliä.

http://helineva.net/tilitin/
      http://helineva.net/t-lasku/

• börje-södeskulla

Tilitin ja holli on hyviä kaksinkertaiseen kirjanpitoon. Itse käytän hollia Osakeyhtiön kirjanpidossa. Verottajan sivuilla ilmainen palkanlaskentaohjelma jolla se puoli hoituu hyvin.

• Merkotyttö

Olen nyt muutama päivä käynyt läpii kaikenlaisia ohjelmia, tutustunut niihiin. Avistax tuntuu olevan looginen ja helppo käyttää. Mitä mieltä olette? nä kuka käyttää Avistax'ia..

• Verkkoihminen

Olen tehnyt pari vuotta yhdistyksen kirjanpitoa Kivakirjanpito.fi-palvelussa ja laitoin sinne tämän vuoden alusta myös yrityksen kirjanpidon. Se on pelkkä kirjanpito, mutta toimii sujuvasti netissä ja sinne saa ladattua tositteet sähköisinä. Yhdistyksen puolella kirjanpidossa on ollut monta käyttäjää, rahastonhoitaja on tehnyt kirjaukset, kirjanpitäjä jaksotukset ym. ja puheenjohtaja käynyt hyväksymässä tositteet.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1567
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1450
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1250
    5. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      99
      1164
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      257
      972
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      961
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      897
    Aihe