edullinen kirjanpito-ohjelma

merkotyttö

Hei

Mistäköhän saisin edullisen kirjanpito-ohjelman, joka soveltuisi pienen tilitoimiston käyttöön?

T. merkotyttö :)

7

1472

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • awsedrftyghuij+op

Toimivia kirjanpito-ohjelmia on ladattavissa ilmaiseksikin, mutta ne ei mielestäni sovellu ammattikäyttöön. Halvin kelvollinen ohjelma saattaa olla esimerkiksi asteri. Itse en ole asteria käyttänyt mutta mainosten perusteella se kuitenkin on sieltä halvimmasta päästä.

Mielestäni ei kannata tuijottaa pelkkää hintaa koska jos ohjelmasta puuttuu tärkeitä toimintoja niin se alkaa nyppimään myöhemmin kun kaikki on kuitenkin tehtävä käsin alusta loppuun.

Uhraa vähän enemmän ja ota sellainen ohjelma jossa on kelvolliset tase-erittelyt, veroilmoituslomakkeet ja palkanlaskentaosio. Toimiva tase-erittelytoiminto vähentää käsityötä tilinpäätösvaiheessa. Myöskin ajantasalla oleva veroilmoitustoiminto nopeuttaa veroilmoitusten laatimista. Ohjelmassa on myös hyvä olla valmius sähköiseen tiedonsiirtoon niin että saat ilmoitukset(kausiveroilmoitukset ja tuloveroilmoitukset) lähtemään suoraan koneelta verottajalle.

Nämä ilmais / halpisohjelmat on yleensä niin riisuttuja versioita että ne soveltuu yhden yksittäisen yrityksen kirjanpidon tekemiseen mutta jos työksesi aiot tätä tehdä niin satsaa kunnon ohjelmaan joka helpottaa ja nopeuttaa työtäsi.

• merkotyttö

On täällä hetkellä käytössä Fortnox ohjelma,. Pikkusen hankala ohjelma, halpa mut ei niin käytännölinen.

• merkotyttö
        merkotyttö kirjoitti:

On täällä hetkellä käytössä Fortnox ohjelma,. Pikkusen hankala ohjelma, halpa mut ei niin käytännölinen.

teen neljän yrityksen kirjanpidon silla, käyn myös työharjoittelussa, siellä käytän Tikonin ohjelma, fiksumpi ja helpompi löytää tarvittavan.

• rambo

Tilitin on hyvä ja toimiva kirjanpito-ohjelma, ja Linuxissa jopa ilmainen!
      Tilitin on tarkoitettu yhden pienyrityksen käyttöön, mutta tietokantaa vaihtamalla (asetukset.properties) sen pitäisi taipua moniyrityskäyttöön.
      Tilitin ei sisällä osto- ja myyntireskontraa, eikä palkanlaskentaa.
      Laskutusohjelma löytyy erillisenä T-lasku -nimellä, tukee su-ru-eng -kieliä.

http://helineva.net/tilitin/
      http://helineva.net/t-lasku/

• börje-södeskulla

Tilitin ja holli on hyviä kaksinkertaiseen kirjanpitoon. Itse käytän hollia Osakeyhtiön kirjanpidossa. Verottajan sivuilla ilmainen palkanlaskentaohjelma jolla se puoli hoituu hyvin.

• Merkotyttö

Olen nyt muutama päivä käynyt läpii kaikenlaisia ohjelmia, tutustunut niihiin. Avistax tuntuu olevan looginen ja helppo käyttää. Mitä mieltä olette? nä kuka käyttää Avistax'ia..

• Verkkoihminen

Olen tehnyt pari vuotta yhdistyksen kirjanpitoa Kivakirjanpito.fi-palvelussa ja laitoin sinne tämän vuoden alusta myös yrityksen kirjanpidon. Se on pelkkä kirjanpito, mutta toimii sujuvasti netissä ja sinne saa ladattua tositteet sähköisinä. Yhdistyksen puolella kirjanpidossa on ollut monta käyttäjää, rahastonhoitaja on tehnyt kirjaukset, kirjanpitäjä jaksotukset ym. ja puheenjohtaja käynyt hyväksymässä tositteet.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5296
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3681
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3253
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2485
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2092
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1977
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      163