edullinen kirjanpito-ohjelma

merkotyttö

Hei

Mistäköhän saisin edullisen kirjanpito-ohjelman, joka soveltuisi pienen tilitoimiston käyttöön?

T. merkotyttö :)

7

1464

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • awsedrftyghuij+op

Toimivia kirjanpito-ohjelmia on ladattavissa ilmaiseksikin, mutta ne ei mielestäni sovellu ammattikäyttöön. Halvin kelvollinen ohjelma saattaa olla esimerkiksi asteri. Itse en ole asteria käyttänyt mutta mainosten perusteella se kuitenkin on sieltä halvimmasta päästä.

Mielestäni ei kannata tuijottaa pelkkää hintaa koska jos ohjelmasta puuttuu tärkeitä toimintoja niin se alkaa nyppimään myöhemmin kun kaikki on kuitenkin tehtävä käsin alusta loppuun.

Uhraa vähän enemmän ja ota sellainen ohjelma jossa on kelvolliset tase-erittelyt, veroilmoituslomakkeet ja palkanlaskentaosio. Toimiva tase-erittelytoiminto vähentää käsityötä tilinpäätösvaiheessa. Myöskin ajantasalla oleva veroilmoitustoiminto nopeuttaa veroilmoitusten laatimista. Ohjelmassa on myös hyvä olla valmius sähköiseen tiedonsiirtoon niin että saat ilmoitukset(kausiveroilmoitukset ja tuloveroilmoitukset) lähtemään suoraan koneelta verottajalle.

Nämä ilmais / halpisohjelmat on yleensä niin riisuttuja versioita että ne soveltuu yhden yksittäisen yrityksen kirjanpidon tekemiseen mutta jos työksesi aiot tätä tehdä niin satsaa kunnon ohjelmaan joka helpottaa ja nopeuttaa työtäsi.

• merkotyttö

On täällä hetkellä käytössä Fortnox ohjelma,. Pikkusen hankala ohjelma, halpa mut ei niin käytännölinen.

• merkotyttö
        merkotyttö kirjoitti:

On täällä hetkellä käytössä Fortnox ohjelma,. Pikkusen hankala ohjelma, halpa mut ei niin käytännölinen.

teen neljän yrityksen kirjanpidon silla, käyn myös työharjoittelussa, siellä käytän Tikonin ohjelma, fiksumpi ja helpompi löytää tarvittavan.

• rambo

Tilitin on hyvä ja toimiva kirjanpito-ohjelma, ja Linuxissa jopa ilmainen!
      Tilitin on tarkoitettu yhden pienyrityksen käyttöön, mutta tietokantaa vaihtamalla (asetukset.properties) sen pitäisi taipua moniyrityskäyttöön.
      Tilitin ei sisällä osto- ja myyntireskontraa, eikä palkanlaskentaa.
      Laskutusohjelma löytyy erillisenä T-lasku -nimellä, tukee su-ru-eng -kieliä.

http://helineva.net/tilitin/
      http://helineva.net/t-lasku/

• börje-södeskulla

Tilitin ja holli on hyviä kaksinkertaiseen kirjanpitoon. Itse käytän hollia Osakeyhtiön kirjanpidossa. Verottajan sivuilla ilmainen palkanlaskentaohjelma jolla se puoli hoituu hyvin.

• Merkotyttö

Olen nyt muutama päivä käynyt läpii kaikenlaisia ohjelmia, tutustunut niihiin. Avistax tuntuu olevan looginen ja helppo käyttää. Mitä mieltä olette? nä kuka käyttää Avistax'ia..

• Verkkoihminen

Olen tehnyt pari vuotta yhdistyksen kirjanpitoa Kivakirjanpito.fi-palvelussa ja laitoin sinne tämän vuoden alusta myös yrityksen kirjanpidon. Se on pelkkä kirjanpito, mutta toimii sujuvasti netissä ja sinne saa ladattua tositteet sähköisinä. Yhdistyksen puolella kirjanpidossa on ollut monta käyttäjää, rahastonhoitaja on tehnyt kirjaukset, kirjanpitäjä jaksotukset ym. ja puheenjohtaja käynyt hyväksymässä tositteet.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      48
      1558
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      26
      1099
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      88
      1064
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      88
      970
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      906
    7. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      855
    8. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      851
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      821
    10. 70
      789
    Aihe