Pölkkyjalkka Raakeli voittaa

läskiloota

koska voittajaksi halutaan ylipainoinen keski ikäinen muija.

19

371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerrankin oikein

      Ihkuu se tippu!!!!!!!!!!!!Ootteko huomanneet miten sen olkapäät paljaana aina mut allit on peitetty. Ja varmaan kaikkia ällötti se tanssipartnerin jatkuva lääppiminen, vaikka oma ukko istuu katsomossa. Mut kansa ymmärtää tänkin paremmin kuin nää tuomaristot. Jihuu,

      • Oon samaa mieltä

        Jesssssss


      • höllyvät allit

        Raakelille oli tullut paljon kiloja takasin sen jälkeen kun laihdutti 50 kiloo, mutta nyt treenien aikana kilot alkaneet tippua. Se näkyy kun katsoo kuvia syksyn ajalta ja pukuja jouduttu pienentämään paljon. Allit ei häviä vaan jää löysät jäljelle laihtumisesta, siksi allit olleet järkiään peitettynä...


    • TTK-fani

      Jipii !! Manuela ja Harri finaaliin. Nyt sitä viittii katsoakin….vaikka tuomarit teki kaikkensa että inho-raksu menis finaaliin.

      Hyvä suomalaiset.

      • Raakku ulos

        Kerrankin meni niinkuin pitikin märehtikööt uotiset ja hallbergit tämän illan


      • Sai tippua

        Ainoa inhokki on Raakeli.


    • Hyvä M ja M

      Aivan mahtavaa. Inhoan Raakelia, tuota paksureisistä kömpelöä, ylipainoista keski-ikäistä huh. Manuela ja Matti ovat suosikkini. Raakelin naama alkoi niin vituttamaan.

      • hyvä raksu

        odotahan muutama vuosi niin olet myös todennäköisesti paksureitinen, kömpelö, ylipainoinen ja keski-ikäinen ja nuoret ja kauniit inhoavat sinua ja naamasi vituttaa niitä


    • armada

      ihmeellistä tuomarointia. Raakeli oli tuomarien erityissuojeluksessa, vaikka on ollut naispuolisin "kanki" kautta aikain.

      • Muamuija

        Kyllä noilta miespuolisilta kangilta on puuttunut rytmitaju ihan kokonaan. Raakel ehkä tukevin, mutta ei mssään tapauksessa "kanki". Erittäin tarkka rytmissä ja liikkunutkin sutjakaasti.


    • Oikea putosi

      Toivottavasti Raakel itkee itsensä uneen.

    • Pusi pusi lääplääp

      Nyt voi Raksu-Paxu palata omaan lempiharrastukseensa, viinin lipittämiseen ja syömiseen. Tulee pudonneet kilot tuplana takaisin ;)
      Harri ja Jutta voittakoon....

    • möhömahamöhö

      Arvostelijat tässä ketjussa itse aivan varmasti läpäisevät kauneus-läski- ja virheettömyystarkastuksen vai mitä?
      On aivan upean uskomatonta että 50 kiloa laihduttanut ihminen (mies tai nainen) lähtee tuollaiseen kisaan ja on vielä hyvä tanssimaan. Ja sekös näköjään rahvasta vit...aa,
      Pudota olisi pitänyt sen jäykän lontostaja Manuelan mustine silmänalusineen.

      • Tanssit on tanssittu

        Itsekritiiki tekisi hyvää myöskin pulskien rouvien kohdalla, ei piä tunkea itteensä kaikkien lehtien kansiin.
        Manuela on nuori ja raskaana, äititäydellisille menopaussissa hikoileville, lapsillaan rahastaneilla se voi aiheuttaa kateutta. Tulee juuri mieleen yksi sellainen...


    • Itkeelisää!

      Suomalaiset

    • reilua olla pitää

      Minulla ei itsessään Raakelia kohtaan mitään ole, mutta tuo tuomareden yli-ylistys alkoi ottamaan päähän. Hellukin sanoi usein, ettei viitsi nyt alkaa teknisistä asioista puhumaan eli katsoi läpi sormien. Eilen huomasi selkeästi, miten esim. Manuelaa syrjittiin ja hänen haluttin tippuvan.

    • väärät finaaöiin,taa

      taas nuoret ja kauniit voittamassa.olisi reilua laittaa kisaan sekä nuoriso että keski-ikäiset puoliskot.pinnalliset äänetävät eniten maikkarissa ,jossa nuoret ja kauniit pärjäävät.olisin mielelläni katsonut jutan ja raagelin parein välistä kisailua.ei manuela raskaana ole ole muuta kuin kömpelön ja kankean näköistä katsottavaa.kyllä ne kesi-ikäiset olivat parempia tanssijoita,kuten ammatti-tuomaristo näki! harmi vaan kun ihana raagelin miesopettajaa en enää näe,karismaattinen vahva komea mies! ja se jutta ja kokki.vau.manuela ei osaa tanssia näyttävästi,kankeaa.ja alkaa matinkin pärstä kyllästyttää.uusia kasvoja,kiitos

    • tanssitanssi

      Sinnehän se Raakkeli pääsi finaaliin kuitenkin, kun Harri joutui varpaineen vetäytymään kisasta.

    • Ohjelmasta nauttiva

      Kirjoittakaapa asiallisesti kilpailijoista. Raakel on erinomainen viulisti, jota taitoa suuresti ihailen. Niinpä hänellä onkin rytmi veressään. Tosin tuomareiden hehkutus välillä häiritsee. Manuelassa ja Matissa puolestaan ihailen heidän fiksua vaatimattomuuttaan. Eivät tuo itseään esille. Kummassakin parissa lienee omat hyvät puolensa.
      Itse ainoastaan tanssikurssin käynyt, useita vuosia balettia ja musiikkia opiskellut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe