Maikkarin höpöhöpö ohjelman tasosta kertoo tuo tuomareiden puoluellisuus.
"Raksu", niinkun kaikki Jenny mukaanlukien kutusvat Rakelia sai täydet 4 kymppiä. Keskinkertainen, osin jopa huono esitys ja täydet pisteet. Ihan järjestetty juttu. Nickkeäkin kuvataan katsomosta niinkun olisi presidentti vähintään.
Olipa hyvä että textaajat tajusivat lopulta että "Raksu" kuuluu maikkarin omaan kuormaan, jolla on ihan eri pisteet tuomareilta kuin muilta.
Mua pikkasen alkaa jo ihmetyttämään tämän kuralla olevan televisiokanavan ohjelmatarjonta ja siihen valitut höpöhöpö osallistujat. Vappu ja Jenni ovat niin kuluneita ilmestyksiä hölmöine letkautuksineen. Jenni osaa kompata muita tuomareita, ja se mikä on naurettavinta...osaa muka maallikkona olla joka helvatun kerta samoilla linjoilla ammattituomareiden kanssa. Siis ihan järjestetty kuvio tämä tuomareiden pelleily. Pääasia että yhdellä on tarpeeksi isot silmälasit ja toisella on tissit hyvin töröllä. Vappu ja Jenni vielä puetaan mahollisimman tiukkaan kondoomiin, joka sittten huutokaupataan lopuksi.
Onneksi Vappu oli saanut kihlasormuksensa jo vuosihuollosta. Näytti kivasti kiiltelevän.
Tuomarit pelaa ihan omaa peliä
JulmaJorma
2
194
Vastaukset
- eve3
Ei osallistuta kukaan hyväntekeväisyyteteen, ketkä totesivat että tämänvuoden tansii tähtienkanssa oli tuomaripelillä pilattu . ja että väärä pari voitti.
Hyväntekeväisyydessä on kyse oikeuden mukaisuudesta eikö vaan? - tuomarit oikeassa
alittajalle-ja höpöhöpö!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823333
- 993025
- 532262
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201705- 201704
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111640Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61518Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221458Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131391Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381374