bentsoja

apuja1

Olisiko kellään luopua minulle joitain bentsoja...olisi kiire saada, kun ahdistaa niin perkeleesti koko ajan. Olisin kiitollinen, jos joku voisi auttaa.

19

445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jona3

Ole ystävällinen ja mene terveysasemalle tai A-klinikalle!

• pyewsazxc

A-klinikalta ei takuulla saa mitään bentsoja paitsi katkolla.

Mielialalääkkeitä saa sen sijaan joka lähtöön.

• .......

ei ne siellä auta..kokeillut olen

• äitykkä

AP!Missä olet?Sairaalan on pakko ottaa sut vastaan.oletko täysi-ikäinen?mitä tapahtunut kun olo noin huono?

• Bentsoja saa kyllä

Kadulta saa. Kysele jätkiltä, jotka hengailevat nurkilla jatkuvasti. Aika onnetonta, jos et ole saanut bentsoja lääkäriltä. Et taida osaa puhua täyttä paskaa. Silloin irtoaa nappeja.

• ihan hukassa

Hei!
        Kuka myisi bentsoja? Ahdistaa...ja paljon, eikä omat lääkkeet riitä!!!! Ja siis nyt heti

• ihan hukassa

Moi!
      Saitko mistään bentsoja? Mulla kans kova tarve!!

• Ihan hukassa

Oon vaan kuullu et ne kadulla myytävät eivät useinkaan ole aitoo kamaa, perunajauhoja tai sokeria yms.

• dh.fryj

Opettele tunnistamaan lääkkeet.

• .............

Eikö nyt kellään oikeesti ole yhtään??

• ex-addikti

....... jos ei ole hyvä olla niin lääkäriin!

• ............

Luuletko että en ole käynyt lääkärissä..ei ne vaan ymmärrä.

• bentsopoltitiikka420

helpommi saa kadulta ku lääkäristä. ja halvemmallakin koska yksityisellä se on käytävä paskaa jauhamassa

• Ex-addikti

"bentsopolitiikka420" Vai käytävä paskaa jauhamassa?Sitten kannattaa kävellä kaupan karkkihyllylle niin sieltä saa mitä on lapsena jäänyt ilman.Nyt puhutaan sen tason lääkkeistä että suuta auki lääkärillä ja kertomaan mikä on!

• hoitsu´´

Lopeta! Lopeta! Lopeta!
      Pelasta itses ja lopeta aineiden käyttö. Muuten toi ahdistus toistuu ja toistuu uudelleen ja uudelleen ja muutut aivan muuksi kuin olet ollut.

• juupajuu

Ymmärrän enemmän kuin hyvin.Ei hoitsut /lääkärit ymmärrä mitä on ahditus ja syy niillä on fyffee ja mahis saada lääkkeitä.Että sillee.Skeidaa puhuvat.

• ........

kuinka helposti bentsot jää tulliin, kun ei kait ne koirat niitä sentään haista.

• efweffwef

No saa olla kyllä aika paska tuuri jos tulliin jää! Kannattaa tilata kunnon satsi niin ei herätä huomiota. Ja mitä sitte vaikka jäiski.. noh rahat tietysti menee ja pikku muistutus tai sakot tulos mukaan.

• apuja2

Onko kokemuksia sleepingtablets.com sivusta, onko luotettava entä mitä eroa on tuolla sivulla ja uksleepingtablets.com sivulla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      87
      3502
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      5
      1729
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      5
      1472
    4. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      29
      1301
    5. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      51
      918
    6. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      70
      862
    7. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      35
      852
    8. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      47
      810
    9. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      774
    10. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      4
      767
    Aihe