bentsoja

apuja1

Olisiko kellään luopua minulle joitain bentsoja...olisi kiire saada, kun ahdistaa niin perkeleesti koko ajan. Olisin kiitollinen, jos joku voisi auttaa.

19

467

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jona3

Ole ystävällinen ja mene terveysasemalle tai A-klinikalle!

• pyewsazxc

A-klinikalta ei takuulla saa mitään bentsoja paitsi katkolla.

Mielialalääkkeitä saa sen sijaan joka lähtöön.

• .......

ei ne siellä auta..kokeillut olen

• äitykkä

AP!Missä olet?Sairaalan on pakko ottaa sut vastaan.oletko täysi-ikäinen?mitä tapahtunut kun olo noin huono?

• Bentsoja saa kyllä

Kadulta saa. Kysele jätkiltä, jotka hengailevat nurkilla jatkuvasti. Aika onnetonta, jos et ole saanut bentsoja lääkäriltä. Et taida osaa puhua täyttä paskaa. Silloin irtoaa nappeja.

• ihan hukassa

Hei!
        Kuka myisi bentsoja? Ahdistaa...ja paljon, eikä omat lääkkeet riitä!!!! Ja siis nyt heti

• ihan hukassa

Moi!
      Saitko mistään bentsoja? Mulla kans kova tarve!!

• Ihan hukassa

Oon vaan kuullu et ne kadulla myytävät eivät useinkaan ole aitoo kamaa, perunajauhoja tai sokeria yms.

• dh.fryj

Opettele tunnistamaan lääkkeet.

• .............

Eikö nyt kellään oikeesti ole yhtään??

• ex-addikti

....... jos ei ole hyvä olla niin lääkäriin!

• ............

Luuletko että en ole käynyt lääkärissä..ei ne vaan ymmärrä.

• bentsopoltitiikka420

helpommi saa kadulta ku lääkäristä. ja halvemmallakin koska yksityisellä se on käytävä paskaa jauhamassa

• Ex-addikti

"bentsopolitiikka420" Vai käytävä paskaa jauhamassa?Sitten kannattaa kävellä kaupan karkkihyllylle niin sieltä saa mitä on lapsena jäänyt ilman.Nyt puhutaan sen tason lääkkeistä että suuta auki lääkärillä ja kertomaan mikä on!

• hoitsu´´

Lopeta! Lopeta! Lopeta!
      Pelasta itses ja lopeta aineiden käyttö. Muuten toi ahdistus toistuu ja toistuu uudelleen ja uudelleen ja muutut aivan muuksi kuin olet ollut.

• juupajuu

Ymmärrän enemmän kuin hyvin.Ei hoitsut /lääkärit ymmärrä mitä on ahditus ja syy niillä on fyffee ja mahis saada lääkkeitä.Että sillee.Skeidaa puhuvat.

• ........

kuinka helposti bentsot jää tulliin, kun ei kait ne koirat niitä sentään haista.

• efweffwef

No saa olla kyllä aika paska tuuri jos tulliin jää! Kannattaa tilata kunnon satsi niin ei herätä huomiota. Ja mitä sitte vaikka jäiski.. noh rahat tietysti menee ja pikku muistutus tai sakot tulos mukaan.

• apuja2

Onko kokemuksia sleepingtablets.com sivusta, onko luotettava entä mitä eroa on tuolla sivulla ja uksleepingtablets.com sivulla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      74
      2445
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      37
      2027
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      102
      1266
    4. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      49
      1032
    5. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      95
      946
    6. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      27
      874
    7. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      31
      770
    8. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      154
      758
    9. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      41
      695
    10. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      56
      608
    Aihe