MIEHET: Arvostatteko sitä jos nainen on neitsyt?

Emmi1

Eli jos tapaatte kauniin parikymppisen naisen josta ei todellakaan uskoisi että on vielä neitsyt, mitä ajatusta se teissä herättää kun saatte tietää että hän pitää asiaa tärkeänä ja on odottanut ''sitä oikeeta'' ei nyt puhuta avioliitosta kuitenkaan, mutta on odottanut sellaista kehen luottaa ja kenestä oikeasti välittää. Onko se hyvä vai huono asia teidän mielestä? Arvostatteko sitä vai onko se yks hailee teille oletteko hänen ensimmäinen vai kymmenes?

27

2548

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poks,poks

Kyllä joku kiimanen vanha pappa vois puhkoa sun kalvot

• 13+9, m

Taas joku "poks,poks" yritti olla vitsikäs. Ei se kaikilta onnistu.

Jos joku säästelee neitsyyttään "sille oikealle", tulee kyllä mietittyä ensiksi, missä on vika. Näinhän ei keskimääräinen ihminen toimi. Luultavasti kyselisin laajemminkin, mitä tyttö oikein ajattelee muistakin asioista ja onko hän taipuvainen realismiin vai huuhaahan, kaavamaisuuteen vai ajatteluun.

• No joo-o

"Näinhän ei keskimääräinen ihminen toimi."

Ja eihän valtaosa ihmisistä ennen uskonut maankaan olevan pyöreä!

• sdgsdgggd

No ei se ainakaan huono asia ole ja on paljon miehiä, jotka todella arvostavat tuota. Ja kuka vaan mies tietty haluaisi neitsyytesi ;) Toivottavasti löydät sellaisen miehen, joka osaa arvostaa lahjaasi, jota olet säästellyt hänelle. Kivahan se olisi jos löytäisit miehen, joka on samassa tilanteessa eli poikuus tallella.

• ohhoh, m

"Ja kuka vaan mies tietty haluaisi neitsyytesi ;)"

Ei voi olla totta vuonna 2013. Sellaisia miehiä pidetään alkeellisina menneisyyden jäänteinä. Niin kauan kuin on ollut feminismiliikettä, naiset ovat taistelleet neitsyysmyyttiä vastaan ja selittäneet sen miehiseksi vallanpitokeinoksi

• Huhheijja

Lahjaa? Lahjaa?!?!
        Toivottavasti sdgsdgggd saa unelmien hammaslääkärin, joka on sääsellyt itseään ja suorittaa ensimmäisen operaationsa. Siihen vielä ensikertalainen potilas ja soppa on valmis.

• Niin, mutta
        ohhoh, m kirjoitti:

"Ja kuka vaan mies tietty haluaisi neitsyytesi ;)"

Ei voi olla totta vuonna 2013. Sellaisia miehiä pidetään alkeellisina menneisyyden jäänteinä. Niin kauan kuin on ollut feminismiliikettä, naiset ovat taistelleet neitsyysmyyttiä vastaan ja selittäneet sen miehiseksi vallanpitokeinoksi

eikös nyky-feminisminkin suuntaus tainnut olla peräisin 1960-luvun Marxismista?

• rtmrmnr

Ihan yks ja sama.

• juki,.

onhan se tietenkin mukavampi olla ensimäinen naisen sisällä kun että sielä on 30 eri miestä eriteitään ruikkinut sisään ja eestaas vedelty vuosien ajan ITSE TODELAKIN ARVOSTAN NEISTYYTÄ

• pete....

Hieno asiahan se on. Kumpa kaikki naiset osais säästellä itseään tosi rakkautta varten.

• Huhheijja

Onpa joo... tosi kivaa seksiä kun toinen on paskajäykkänä ja itellä himot jyllää ja pitäs koittaa olla hellä ja rauhallinen... Vähän kokeneet voi olla söpösti viattomia, mutta neitsyen naiminen ei oo mikään huippuhomma.

• jappi

Ehdottomasti arvostan. Itse en ole saanut eftaa ikinä.

• Mielipiteitä, sano..

Henkilökohtaisia mielipiteitähän nuo ovat. Niinkuin näet niin jotkut tosiaan lähes palvovat neitsyttä, toiset pitävät sitä haittana.

Toki on hyvä, että harrastaa seksiä ensimmäisen kerran jonkun kanssa kenestä välittää ja keneen luottaa. Kai kuitenkin olet tutustunut seksuaalisuuteesi ja itseesi? Tulevan seksipartnerisi sormet eivät varmaan ole ensimmäiset sisälläsi?

• Mies26J

Terve, vastauksena sun kysymykseen, sosiaalisena ja itsevarmana miehenä arvostan sitä todella, todella paljon. Kertoo jotain naisen asenteesta sellainen odottaminen. Seksin arvostaminen, sen haluaminen ja kärsivällinen asenne kun eivät ole toisensa poissulkevia asioita.

Neitsyitä inhoavat taitaapi olla sellaisia miehiä jotka ei pahemmin ihmissuhteista piittaa, tahtovat vain teknisesti hyvää seksiä ja nopeasti.

Mitä enemmän nainen vaatii suhteelta ennen seksiä, sitä enemmän sitä seksiä silloin arvostaa. Pihtaamisesta puhuu kärsimättömät miehet, tietämättömät pojat ja ne tyypit joista ei ole hyväksi kumppaniksi. Ja kaikkihan sen tietää että mitä parempi suhde, sitä parempi seksi, joten siinäkin on hyvä syy etsiä näissä asioissa samalla tavalla ajattelevia.

Sunlaisilta toivoisin viestiä treffien puolella. Ei voi muuta sanoa kuin että ajattelispa useampi niinkuin sie.

• ------------

Tottakai se on upea asia. Se on niin täydellistä silloin kuin olla ja voi, varsinkin jos vastapuolikin on samassa tilanteessa. Jos kuvitellaan tilanne, että olet säästellyt itseäsi jollekkin 100 tytön teemulle, niin eipä siinä kaksinen kaiku sillon ole, mutta toinen kokematon, niin sitten se rimmaa.. Itsekkin kokemattomana olisin toivonut tuollaista kaveria, mut kävi niin, että jäin yksin elämässä.......

• Juu :)

Olis mukava jos nainen ei olis maannu kenenkään muun kanssa aikasemmin. Enhän ole itekään, vaikka tuskin avioliittoon kuitenkaan aion itteeni säästellä.

• kokjep

ei nyt puhuta avioliitosta kuitenkaan, mutta on odottanut sellaista kehen luottaa ja kenestä oikeasti välittää.
      > tuo juuri on upea luottamuksen osoitus kun nainen kertoo olevansa neitsyt.

Onko se hyvä vai huono asia teidän mielestä?
      > pelkästään hyvä jos nainen on terve.

Arvostatteko sitä vai onko se yks hailee teille oletteko hänen ensimmäinen vai kymmenes?
      > arvostan korkealle, erityisieti silloin jos nainen tekee aloitteen ja varsinkin silloin jos ei ole kysymys pikap…sta.

Toisaalta neitsyys on ikävä yllätys jos nainen ei kerro siitä ennen seksiä.

Jos en ole ensimmäinen niin sillä ei ole merkitystä olenko toinen vai kymmenes.

• Ihan sama

Mä en ole koskaan edes ajatellut asiaa. Ei oo sattunut kohdalle neitsyttä, asia on mulle ihan sama. Ja kun oon jo elkein 40, niin tuskin asia on enää mun pulma.

• kokojep

Onko se hyvä vai huono asia teidän mielestä?
      # minusta se on erinomaisen upea luottamuksen osoitus jos saa olla ensimmäinen.

Arvostatteko sitä vai onko se yks hailee teille oletteko hänen ensimmäinen vai kymmenes?
      # henkisesti arvostan erittäin korkealle
      # fyysisesti kysymys on komplisoitu, ensimmäisen työnnön jälkeen kukaan ei ole neitsyt.
      Nainen voi olla ensimmäisellä kerralla surkea valittaja, erinomainen herkku tai kaikkea siltä väliltä. Paljon riippuu asenteesta.

# välittämisellä ei liene asiassa mitään merkitystä jos tavoitteena ei ole vakinainen suhde.

• välikysymys

Kysymyksen voisi asetella toisinkin päin:
      arvostaako naiset, jos mies on neitsyt?
      kuinka moni mies säästelee itseään ns sille oikealle?

• Lumikko---

no silloin muutama vuosi sitten, kun olin vielä neitsyt (19v) ja ajattelin samalla tavalla kuin aloittaja, koin neitsyyteni jo taakkana koska en uskaltanut lähestyä miehiä neitsyyteni takia. Halusin kertoa ensimmäiselle petikumppanille että olen vielä "koskematon" mutta eihän tuollaista ihan kenelle tahansa kerrota.. suurinosa miehistä olisi katsonut kieroon ja lähtenyt lätkimään hyvin nopeesti. Sitten ihastuin ensimmäisen kerran, ja kerroin miehelle tilanteestani. Hän otti asian hyvin neutraalisti, mutta läpi paistoi hieman "pettymys". Tämän miehen kanssa sitten pääsin eroon neitsyydestäni, ja voin kertoa ensimmäisen kerran olleen paras seksikokemukseni tähän mennessä. Tämän jälkeen mies tosin lakaisi minut maton alle, eikä herrasta liioin sen jälkeen enää kuulunut :) yhä tänäpäivänä koen kokemattomuuden olevan iso miinus, joten koen seksin "suoritukseksi". tehtäväni on tuottaa mielihyvää miehelle, minun nautinto ei mahdu samaan kuvaan. En ole tavannut vielä tähän päivään mennessä sellaista miestä joka haluaisi aidosti keskittyä minun nautintooni, en siis varmasti sitä ansaitse. ja tässä puhuu parisuhteessa oleva 22-vuotias ok-kaunis nainen, joka menetti viimeisetkin itsekunnioituksen rippeet seksin myötä :)

• jo,kyl

Arvostan mutta ei sillä ole kovin isoa merkitystä. Sen sijaan kevytkenkäisyyttä en arvosta.

• kaksipuolta

Vähän saattaisi pelottaa että tyydytkö yhteen kuitenkaan. Mutta uskomattoman hienoa muuten, olla ainut, juuri minä.

• j yj yjyjyjyjm

Tällaselle yli nelikymppiselle on ihan sama, kun ei sen ikänen kiinnosta "siinä" mielessä.

• erkkavlehto

Itse arvostan ainakin sitä, että sain olla vaimoni ensimmäinen, ja hän taas minun ensimmäiseni. Tunteettomat ovat monen kanssa.

• Oul(m)

Neitsyshän on ihan oma ajatus tulevasta elämästä ,mut siihen en usko et löytää oikeen heti ja sit neitsyys menee,tasan kaikki ei onnistu. Sanoisin et kannattaa harrastaa sexiä jo tossa iässä ,ohan se kivaa ja koet miten ihanaa se on , ja toiseksi meitä miehiä niin monenlaisia ,toiset laukee jo reisille .

• Anonyymi

Mitä väliä sillä on kuinka monta miestä on sisälle ruikkinu?
        ittellä oli joskus nainen jota varmasti oli pantu ja paljon,arvostin häntä mutta...viinaan menevä ol ija siihen se loppui,nyt jo edes mennykkin.
        Ulkonäkö oli kyllä ihan ok mutta humalassa sekosi täysin!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      236
      4590
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      76
      3025
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2463
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1767
    5. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      21
      1501
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1439
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      85
      1275
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      143
      965
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      938
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      894
    Aihe