Mummun kakka olikin Sipilän bisnes

Sippilä

Jätevesiasetuksesta, joka määräsi haja-asutusalueellekin jätevesipuhdistamot, tuli viime hallituskaudella kirosana keskustan kenttäväen keskuudessa.

Kansalaisten kiukku purkautui myös jäteveden puhdistamoiden valmistajia kohtaan. Suusta suuhun levisi tarinoita, miten kalliit pienpuhdistamot eivät toimineet ja miten kaupparatsut puolipakolla myivät puhdistamoita kansaneläkkeen perusosan varassa sinnitteleville leskirouville.


http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013111117701481_uu.shtml

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sippilä

      Sipilä on bisnesenkelinä sijoittanut rahojaan lukuisiin yhtiöihin. Yksi monista on GIN aqua ja Green Rockin nimillä toiminut jätevedenpuhdistamoita valmistanut yritys.

    • hippiänen

      Herkkä hipiäinen tämä Sipilä. Sisäpiiri bisneksistään ei saa kysyä.

      Sipilän sukulaismies Niskakankaan osakekaupat tulivat ilmi myöhemmin. Loppukesällä 2002 Niskakangasta kuulusteltiin epäiltynä veropetoksesta. Niskakangas oli veroilmoituksessaan jättänyt ilmoittamatta Arctosin osakkeilla tekemänsä kaupat.

      Niskakangas oli ostanut omiin nimiinsä reippaasti Arctosin osakkeita ennen fuusiota ja myynyt niitä sen selvittyä. Hän oli laittanut peliin 900 000 markkaa ja tienannut lyhyessä ajassa kurssinousun myötä noin 200 000 markkaa.

      Niskakangas on kertonut, että noihin aikoihin hän huolehti myös sekä oman yhtiönsä Kapitum Oy:n että Sipilän Fortel Invest Oy:n arvopaperisalkkujen hoidosta.

    • Verot Suomeen

      Eikö ole hyvä että muutkin kuin venäläiset sijoittaa suomalaisiin yhtiöihin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      68
      2968
    2. Merikarvian nuoriso

      taitaa olla persukasvatuksen tuotosta kun jopa kirkkoherralla palaa käämit näihin paskahousuihin :D
      Yleistä Satakunnasta
      15
      2318
    3. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      24
      2286
    4. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      76
      2267
    5. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      148
      1909
    6. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      149
      1500
    7. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      132
      1474
    8. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      524
      1369
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      18
      1244
    10. Outoa toimintaa kaikkinensa

      Jotenkin sairashan se sinäkin olet.
      Ikävä
      29
      1069
    Aihe